فرصتی برای شعر با Nikky Finney

چچنی هابز دانشیار تاریخ آمریکا و مدیر آفریقایی و آمریکایی آفریقایی مطالعات میزبان استنفورد جامعه دقیقه که در ط

توسط NEWSSALAM در 29 اردیبهشت 1399

چچنی هابز دانشیار تاریخ آمریکا و مدیر آفریقایی و آمریکایی آفریقایی مطالعات میزبان استنفورد جامعه دقیقه که در طی آن او را فراهم می کند فضا برای تفکر و مراقبه در میان نامشخص زمان دعوت از کارشناسان از انواع رشته های به اشتراک گذاری کار خود را با دانشگاه استنفورد جامعه است.

گذشته مهمانان حاضر شامل مایکل Tubbs '12 شهردار استاکتون کالیفرنیا و آینده مهمان عبارتند از نیکول Fleetwood نویسنده "ساخت زمان: هنر در عصر جرم حبس" (2020) و استاد مطالعات آمریکا و تاریخ هنر در دانشگاه راتگرز. در مارس 10, Nikky, Finney, پیوست, جامعه, ساعت برای مکالمه در شعر است.

Finney) شاعر و پژوهشگر است که John H. بنت جونیور صندلی در نوشتن خلاق و حروف و جنوب نامه در دانشگاه کارولینای جنوبی است. یک گیرنده 2011 National Book Award برای او مجموعه "سر کردن و تقسیم" (2011) او همچنین نویسنده "جهان گرد است" (2003), "برنج" (1995) و "بر بال ساخته شده از گاز" (1985).

فینی شروع به اشتراک گذاری خود را تجربه اول با شعر. یک شاعر از سن و سال او نوشت: شعر برای مناسبت های مختلف در جامعه خود را شبیه به یونان باستان سنت گاه به گاه شعر. فینی به اشتراک گذاشته شده است که الهام بخش برای اشعار او آغاز می شود ، به عنوان یک شاعر او به دنبال "را ترک نمی کند [خواننده] که در آن من شما یافت" و به "کشف و التماس."

فعلی جهانی COVID-19 همه گیر شد نیز مورد بحث در زمینه شعر است. فینی در مورد تغییراتی که او تجربه کرده است و به عنوان یک شاعر و چگونه او متوجه شده است که او دیجیتال قرائت شده اند قادر به رسیدن به گسترده تر بیشتر مخاطبان بین المللی. در مورد کتاب جدید خود "عشق فرزند سر چشمه از گاه به گاه شعر" که منتشر شد در نزدیکی آغاز همه گیر او به اشتراک گذاشته شده است که به عنوان یک نویسنده و هدف او این است که به اطمینان حاصل شود که کار او به اندازه کافی قوی برای مقاومت در برابر هر موقعیتی که آیا آن یک طوفان و یا یک بیماری همه گیر. او خواستار نسل های آینده از شاعران و نویسندگان به نگه داشتن این در ذهن در هنگام آماده سازی خود کار می کنند.

در به طور فزاینده در عصر دیجیتال است که این بیماری همه گیر تحت فشار قرار دادند تا جهان را به Finney نشان داد که او تا به حال یک ارامش ذهن در حال حاضر که او تا به حال نه قبل از آن اجازه می دهد تا او را به دوباره خواندن بسیاری از متون کلاسیک است که تحت تاثیر او. یک چنین متن تونی موریسون برنده جایزه نوبل آدرس. آدرس خواندن Finney زده بود فوق العاده توسط موریسون اعتقاد است که "unmolested زبان موج به سمت دانش و نه تخریب." تحت شرایط فعلی Finney تاکید می کند که چنین "unmolested زبان" است به خصوص مهم است.

پس از ارائه خود را در یک پرسش و پاسخ با مخاطبان Finney مشترک بیشتر تکه های خرد اعم از داشتن یک روال در طول قرنطینه برای این موضوع کرده است. وقتی پرسیده شد که در مورد او چگونه درک هر دو orality و aurality در شعر او توضیح داده تجربه او با شعر به عنوان کشیدن بر روی یک کلمه و کشش آن را فراتر از باریک آن معنی. او در مورد کلمه "وابسته به عشق شهوانی" و چه فراتر از آن مشترک انجمن های آن می توانند با مراجعه به آگاهی و واکنش به یکی دیگر از پوست در احشایی راه است.

وقتی پرسیده شد که برای مشاوره در ساخت یک روال برای کمک به تحمل استرس قرنطینه Finney کشید و از کلمات متکلم Howard تورمن که "نیاز جهان را برای شما به صورت زنده." برای Finney, این یعنی اعتماد به آنچه که درست است به خودمان و در یکی دیگر از نقل قول از تورمن به "صبر کن و گوش دادن به صدای واقعی است." او در تفسیر "صدای واقعی" را به عنوان تحقق است که خودمان را تنها راهنمای درست است که ما همیشه باید در این زندگی. در هنگام نوشتن او خواستار به ما اعتماد است که آنچه ما انجام می دهیم و آنچه که ما نوشتن برای ما مناسب است. در راه او عبارات این عنوان اعلام به جهان "را من به عنوان من هستم."

در نهایت فینی به اشتراک گذاشته یک حکایت در مورد اینکه متوسط به عنوان یک نگرش در زندگی است. پس از رشد تا شنیدن مادر و مادر بزرگ او بگویید که به "متوسط" او بعدا متوجه شد که این قرار است "عفت" است که فقط یک راه برای محافظت از او اندوه را و رد. او می گوید این درس را از طریق یک داستان در مورد یک دختر که خواسته بود به بازی پیانو برای باز کردن برای مایا آنجلو که حرفه ای پیانو بیمار. که نگاه کردن به آنجلو فوق العاده, تلاش برای کاهش, برای بازی از او احساس او می تواند احتمالا باز برای Angelou. از شنیدن این آنجلو پاسخ داد: "عفت دروغ است." این جمله که به خصوص زده فینی و او را وادار به پنهان شدن در پشت عفت و استفاده از صدای خود را.

برای کسب اطلاعات بیشتر در استنفورد جامعه, ساعت, تماس, چچنی هابز در ahobbs 'در' stanford.edu.

تماس با بتی او در hebetty 'در' stanford.edu و و مایا Czeneszew در mayacz22 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن