نامه سرگشاده ای به غیر من-سیاه کلاس-ممتاز همسالان در زندگی یونانی

به غیر من-سیاه کلاس-ممتاز همسالان در زندگی یونانی; برای بسیاری از ما یک نمونه یونانی بهار سه ماهه در دانشگاه ا

توسط NEWSSALAM در 15 خرداد 1399

به غیر من-سیاه کلاس-ممتاز همسالان در زندگی یونانی;

برای بسیاری از ما یک نمونه یونانی بهار سه ماهه در دانشگاه استنفورد یک فصل جوانی خودخواه بهشت. ما در چنگال بیش, دو, سه, چهار صد دلار غرامت در ازای آفتاب بعد از ظهر را صرف مجلل basking در بکر سبز چمن رقص در آبجو مرگ جداول در حالی که مست کردن سفید پنجه و معاشقه با پتانسیل بهار flings در برادری-خواهری, میکسر, که به طور انحصاری ترویج heteronormativity. ما جمع آوری جدیدترین تعهد کلاس, استخدام مشتاق frosh که مناسب شسته و رفته در قالب در هر فصل است که می تواند بیش از حد اغلب شود تا به آسانی با یک نگاه گذرا در یک فصل پرتره. ما را غاز خاکستری عکس های و خنده raucously با همسالان ما مست کردن خود ما بیش از حد امتیاز به عنوان ما در زمین به سرقت رفته.

در این بهار که شدید متفاوت و در عین حال همان همه در یک بار. متفاوت است چرا که بسیاری از ما در خانه گیر کرده; همان که در همه گیر دادند به ما از دانشگاه استنفورد حباب و به آنهایی که ما به راحتی نشسته در سال است. در ضمن بیش از یک صد هزار آمریکایی کشته شده اند در دست یک ویروس و شکست رهبری است. بهداشت و درمان کارگران, کارگران ضروری سیاه آمریکایی جوامع بومی ارشد شهروندان فقیر آمریکایی ها — کسانی که آسیب پذیر هستند — تمام شده است ضربه سخت. به ما گفته شده است که این "بی سابقه تایمز" و بنابراین ما نود, قهر و زاری بهار سه ماهه که هرگز بود undrunk سفید پنجه های darties است که هرگز به ارمغان آورد به ثمر. من تقصیر این بی اهمیت, شکایت بیش از حد.

اما حوادث اخیر نشان داده اند این نیست بی سابقه بار بعد از همه.

در فوریه 23, Ahmaud Arbery 25 ساله سیاه پوست در حال اجرا بود در محله خود را زمانی که او شکار شد و به ضرب گلوله توسط دو مرد سفید. Arbery را قاتلان بازداشت نشده تا بیش از دو ماه پس از قتل او.

در مارس 13, Breonna تیلور 26 ساله سیاه زن بود به ضرب گلوله حداقل هشت بار در آپارتمان خود توسط لویی مترو اداره پلیس ماموران با انجام یک بدون دست کشیدن حکم حمله در وسط شب.

و در مارس 25, جورج فلوید 59 ساله سیاه پوست به قتل رسید در مینیاپولیس اداره پلیس پس از بازداشت یک افسر پلیس عموم سوار زانو خود را به سمت فلوید گردن برای نزدیک به دو ساعت در حالی که فلوید بود و دستبند و دروغ گفتن رو به پایین بر روی زمین است.

این بی سابقه ای بار.

این دنباله بی پایان به این حجم از بی عدالتی امضا شده توسط سیاه و سفید مردان و زنان و کودکان نام: Tamir برنج Trayvon Martin, Atatiana, Jefferson, نینا پاپ تونی McDade اسکار گرانت, اریک گارنر, Philando کاستیا ساموئل Dubose ساندرا شیرین و مطلوب دومینیک کلیتون والتر اسکات, Alton, استرلینگ, فردی, خاکستری و بی شماری است. آنها پژواک از صفات انسانی از آمریکایی های سیاه و سفید است که خالی از سکنه تاریخ ما برای قرن ها از برده داری به Jim Crow برای ما سیستم عدالت کیفری ما به بهداشت و درمان و آموزش و پرورش و مسکن و دیگر سیستم های اجتماعی — و به یونانی زندگی در محیط های دانشگاهی. برخی ممکن است اشاره به خاص سال 2015, 1992, 1968, و غیره.) به عنوان نقاط از مقایسه که با توجه به سطح فعالیت تظاهرات و حمایت است که ما امروز می بینیم. برای درمان این لحظات به عنوان متمایز reprises در تاریخ باقی می ماند غافل از این حقیقت است که این گریه ها برای برآورده نشده عدالت هرگز متوقف شد. آنها شده اند برای تداوم نسل crescendoing به این لحظه که در حال حاضر التماس ما را به خودمان بپرسید و ما سازمان های یونانی:

خواهد ما را متوقف و گوش دادن ؟ ما با قصد عمل? یا ما فرض کنیم که این جنبش نمی شود به ما, که ما ممکن است همچنان نشسته complacently در راحت این سیستم ساخته شده است برای حفظ فضاهای سفید امتیاز و امتیاز طبقاتی و ما دانشگاه ؟

من را دیده اند برخی از شما معترض و فعال بودن در رسانه های اجتماعی ارسال و معنی دار و مرتبط منابع و راهنماهای برای همسالان خود نجابت به آموزش بهتر خود و دیگران در موضوعات تبعیض نژادی پلیس خشونت و سفید امتیاز و جمع آوری کمک مالی برای سازمان کار برای حمایت از سیاه و سفید زندگی می کند ماده حرکت در راه های بسیاری. برای کسانی از شما که در حال حاضر گرفته شده ابتکار عمل را انجام آنچه شما انجام می دهند. سالم ماندن قلب را و مبارزه نگه دارید.

برعکس من نیز متوجه آشکار سکوت بسیاری از دیگر همکار یونانی اعضای جامعه. این سکوت یک تجلی از نهادی اینرسی است که ما باید بر آنها غلبه کرده است نه تنها شده است فوق العاده پر سر و صدا اما به شدت خشونت آمیز. می دانیم که در آن طول می کشد مقدار زیادی از امتیاز به احساس به عنوان اینکه تبعیض نژادی است نه یک نگرانی مهم در زندگی خود را به عنوان اگر شما انرژی و رسانه های اجتماعی املاک و مستغلات می تواند بهتر از صرف جاهای دیگر جای برای صحبت کردن به صورت سیاه و سفید آمریکایی که اساسی ترین حقوق بشر شده اند به گونه ای خستگی ناپذیر را تکذیب کرد. می دانیم که در سکوت خود را به عنوان یک تماشاچی شما كند.

و در بسیاری از زمینه ها نیست همه ما ؟ با شرکت در یونان زندگی خودم شامل ما سود از این سیستم ها از ظلم و ستم از لحظه ای که ما متعهد به عنوان اعضای جدید. ما فصل را درک کرده اند به عنوان پناهگاه های عمدتا سفید و ثروتمند دانش آموزان است. ما رسوم استخدام جدید تعهد کلاس که فقط بیشتر منعکس کننده این تداوم یک فضای طراحی شده برای هرالد سفید امتیاز و محروم جوامع اقلیت. ما نمی توانیم چشم پوشی از این حقیقت است. ما نمی توانیم چشم پوشی تاریخی ما و در حال حاضر خوشنودی در نژادپرستی نظاممند و کلاس تبعیض است. و بنابراین ما باید در همبستگی با جامعه سیاه و نگاهی معنی دار به افراد و سازمان ها.

بنابراین من از شما می خواهم و فصل خود را به یک مکان ایستاده در حمایت از Alpha Kappa Alpha, خواهری, Inc., یازدهم بتا فصل ما خواهر و برادر خواهری در عدالت 4 سیاه زندگی (J4BL) کمپین متقابل کمک های قانونی بودجه قاره نجات بودجه و سازمان های غیر انتفاعی اصلی پلیس مبارزه برای اصلاحات و سلامت جامعه است. J4BL ابتکار است که توسط سیاه و سفید-زنان تاسیس و سیاه-زنان led — ما در اینجا به عنوان متحدان. به عنوان بخشی از فصل خود را allyship با J4BL هر اکثریت سفید خواهری یا برادری مورد نیاز خواهد بود برای انجام یک آموزش و یا دیگر فرم های فعال آموزشی بحث تبعیض نژادی و هر دو در داخل و خارج از دانشگاه استنفورد جوامع.

فصل خود رهبری باید در حال حاضر دریافت یک ایمیل از J4BL تیم که متشکل از حمایت دانشجویان از هر چهار یونانی شوراها در دانشگاه استنفورد. اگر آنها نمی, بسیج فصل خود را در حال حاضر, لطفا سوالات خود را با آنها و مطبوعات برای فصل خود را فعال و پایدار دخالت در J4BL. در زیر این مقاله این است که در عمق توضیح J4BL تلاش های جمع آوری اعانه و چگونه شما می توانید اقدام کنید. من التماس شما را به خواندن این بخش را در تمامیت آن و شریک شدن در هر مرحله.

لطفا به یاد داشته باشید که در این لحظه در تاریخ باید بخشی از یک بزرگتر دراز مدت جنبش متشکل از عمل متفکرانه و معنادار تغییر نه فقط در کشور ما به عنوان یک کل بلکه در درون ما یونانی جوامع است. ما باید فراتر از ابراز همبستگی با جامعه سیاه پوستان و سیاه اعضای ما فصل است. ما باید با محکوم کردن این راه است که در آن زندگی یونانی است نهادینه شده و سمان نژادپرستی ضد سیاهی و classism در دانشگاه ما فرهنگ است. ما باید ایجاد و ترویج ملموس راه که در آن ما می توانیم بهتر آموزش اعضای ما و جامعه با هدف از بین بردن سیستم نفاق و ظلم است که ما نشستن. این حرکت نمی تواند در اینجا به پایان; ما باید متعهد به رانندگی به سمت یک هدف برای عادلانه تر یونانی سیستم برای نسل های آینده از دانشجویان است.

من مصرانه از فصل خود را به شروع به سازماندهی در حال حاضر اگر آن را ندارد در حال حاضر. بی شماری یونانی فصل در سراسر کشور شده است سکوت در سیستم عامل خود را برای چند روز و رندر با ما همدست در یک سیستم سفید برتری نژاد پرستی و خشونت پلیس. ما باید هزینه های جبران ناپذیر از زمان حیف و میل و یکدیگر را پاسخگو نگه دارید. اگر من شما را ناراحت کننده در هر نقطه در سراسر این مقاله, پس از آن من باید انجام هدف من. یاد بگیرند که برای مقابله با این ناراحتی و به تأمل در مسئولیتی که به شما اعطا شده است. به عنوان افراد و موسسات ما در یک فرآیند مستمر یادگیری تبدیل شدن و اصلاح.

در کلمات Ta-Nehisi Coates: "لازم است که شما بر این باورند که این افسر که خفه اریک گارنر مجموعه ای از آن روز به از بین بردن یک بدن. همه شما نیاز به درک این است که افسر حمل با او قدرت از دولت آمریکا و وزن یک آمریکایی میراث و آنها ضروری است که بدن نابود شود هر سال برخی از وحشی و نامتناسب تعدادی از آنها را سیاه و سفید خواهد بود."

به عنوان غیر سیاه کلاس-اعضای ممتاز از زندگی در این موسسه نخبگان, من از شما به سوال چه قدرت نگه داریم و چه میراث مجبور شده اند بر ما. من از شما به را انتخاب کنید به طور فعال با استفاده از قدرت است که برای اصلاح بی عدالتی و به بازنویسی این میراث هر دو در و فراتر از دانشگاه استنفورد.

با تشکر از شما

سارا لی '22, عضو جدید مربی در دانشگاه استنفورد سه دلتا امگا فصل

این J4BL تیم در حال جمع آوری پول برای زندگی مهم سازمان ها و علل در سه راه.

اول J4BL است که منجر به یک Venmo و پی پال کمپین اولیه هدف جمع آوری اعانه از $50,000 ژوئن 3. شرکت کنندگان ممکن است به طور مستقیم کمک به J4BL Venmo: @Justice4BlackLivesFund و یا پی پال. J4BL نیز در حال اجرا یک Instagram یکنوع بازی شبیه لوتو مبارزات انتخاباتی است که هر کس می تواند در. هر گونه حمایت بسیار استقبال مینماید اما من شما را تشویق همه به تفکر انتقادی و خلاقانه در مورد چگونه شما فصل می تواند حداکثر رساندن پشتیبانی فراتر از کمک های مالی فرد. چگونه در مورد رسیدن به فصل فارغ التحصیلان آنها مثل ما بودند و ممتاز به اندازه کافی به صرف هزاران دلار در سه ماهه حق? و یا تماس با فصل های دیگر در سراسر کشور برای اطمینان از خود را در تعامل فعال در این جنبش وجود دارد ؟ و یا استفاده شخصی خود ما (و برای بسیاری از ما قدرتمند) شبکه های, آیا می شود که خانواده یا دوستان ؟

دوم J4BL است, افزایش فوق Venmo و پی پال مبارزات انتخاباتی با شرکت کارفرما مطابق با ابتکار است. شرکت های متعدد ارائه کمک مالی سخاوتمندانه تطبیق برنامه ها برای کارکنان خود را که J4BL می توانید با استفاده از. بیش از 70 درصد از بازی-واجد شرایط اهدا کنندگان هستند غافل از این واقعیت است که شرکت خود را ارائه می دهد تطبیق هدیه برنامه. اکثر شرکت ها با این برنامه مطابقت با کمک های مالی در 1:1 یا 2:1 نسبت اما برخی از بازی در حتی بالاتر نسبت 3:1 و یا حتی 4:1 است که به طور قابل توجهی بزرگ شود تاثیر کمک های مالی بدون هیچ گونه هزینه اضافی. برای کارکنان واجد شرایط که می تواند شرکت J4BL پیش بینی هدایت بخشی از ما Venmo صندوق به شما برای اهدا به طوری که آنها می توانید استفاده بشر دوستی خود را مطابق با منافع. یک عضو تیم کار از نزدیک با شما در این فرایند است. در اولین روز از مبارزات انتخاباتی ناشناس کارمند قادر به نوبه $1875 به 6000 دلار (او همچنین اضافه شده است در $125 به عنوان شخصی خود را اهدا).

برخی از این شرکت ها عبارتند از: گوگل, مایکروسافت, مک کینزی و Dropbox به. همانطور که قبلا ذکر شد, بسیاری از ما به اندازه کافی خوش شانس به قدرتمند شبکه های پر از افراد قدرتمند به ویژه در شرکت های بزرگ جهان است. رسیدن به آن افراد است. گسترش این کلمه در. تمام اطلاعات در مورد شرکت های تطبیق و چگونه شما می توانید با ثبت نام در اینجا است.

سوم J4BL است ترویج یک "سکوت خشونت" برچسب جمع آوری کمک های led توسط دانشگاه استنفورد و زندگی یونانی عضو کلارا Spars در همکاری با Alpha Kappa Alpha خواهری, Inc., یازدهم بتا فصل. تمام درآمد حاصل خواهد شد به سازمان های مرتبط در صفحه محصول در زمان کمک مالی خود را. سازمان ها ممکن است تغییر در تلاش برای به طور موثر با لينک مستقيم بودجه با ملاحظات برای توسعه نیاز دارد.

دنبال Alpha Kappa Alpha خواهری, Inc., یازدهم بتا فصل و J4BL را سازماندهی تلاش های Instagram: @akaxibeta

مشاهده بیشتر منابع و اهدای گزینه با استفاده از لینک زیر درخت وارد شده توسط Alpha Kappa Alpha خواهری, Inc., یازدهم بتا فصل.

اهدا از طریق Venmo: @Justice4BlackLivesFund و یا پی پال

تطبیق شرکت خاص با لینک.

"سکوت خشونت" برچسب جمع آوری کمک link.

پاسخ به نگرانی های مشترک مردم در مورد پلیس و تظاهرات.

با تشکر ویژه از Celine فاستر '21 و آلیسون Tielking '20 برای کمک و حمایت در نوشتن این نامه.

تماس با سارا لی در sarlee 'در' stanford.edu

روزانه متعهد به انتشار یک تنوع از op-eds و نامه به سردبیر. ما دوست دارم به گوش افکار خود را. ایمیل و نامه به سردبیر به [email protected] و op-ed ارسالی به [email protected]

به دنبال روزانه در Facebook, Twitter و Instagram.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن