نامه ای سرگشاده به Ty تری: دوباره

در آوریل 6, Stanford بسکتبال مردان دانشجوی سال اول-phenom گارد Tyrell تری اعلام کرد از طریق خود Instagram که ا

توسط NEWSSALAM در 17 اردیبهشت 1399

در آوریل 6, Stanford بسکتبال مردان دانشجوی سال اول-phenom گارد Tyrell تری اعلام کرد از طریق خود Instagram که او را چشم پوشی کالج خود را واجد شرایط اعلام و برای NBA پیش نویس است. تری که وارد دانشگاه استنفورد پر شده از دبیرستان در مینیاپولیس, مینه سوتا, آغاز 31 از دانشگاه استنفورد را در 32 بازی. او به طور متوسط 14.6 امتیاز در هر بازی در حالی که حفظ یک 89.1% میزان موفقیت, از خیریه خط خطی و تیراندازی 40.8% از فراتر از arc.

در حالی که تری در پیش نویس سهام متفاوت است و بر اساس آن تحلیل و یا وب سایت شما ترجیح می دهند به اجماع و اتحاد تری برداشت یا در اواخر دور اول و یا اوایل دوم. ESPN صفوف تری به عنوان 21-بهترین پوینت گارد و 62-کلی بهترین بازیکن واجد شرایط برای سال 2020 NBA پیش نویس است. در هر زمان قوانین NCAA تری است تا ژوئن 3 برای خروج از این پیش نویس که برگزار خواهد شد در ژوئن 25 و حفظ خود را واجد شرایط و گزینه ای برای بازگشت به دانشگاه استنفورد.

با چنین تعداد زیادی از کاردینال, بازیکنان, بازگشت, برای 2020-21 فصل همراه با بالاترین رتبه جذب کلاس در Pac-12, سال دیگر در مزرعه ارائه می تری با فرصت ارزشمند برای رشد جسمی و توسعه به عنوان یک بازیکن. یک فصل دیگر از دانشگاهی بازی می دهد 6'2", 160 پوند گارد فرصتی برای بهتر خود آمار ساخت عضله بیشتر و در نتیجه بهبود پیش نویس خود را درجه برای 2021 NBA پیش نویس به جای.

آمار بهتر است بهتر پیش نویس موقعیت

در سال گذشته با تری در راس استنفورد است (20-12, 9-9 Pac 12) فصل بود rollercoaster. یک نگاه اجمالی از عظمت مانند ناراحتی پیروزی اورگن در ماه فوریه و یک 15-2 شروع فصل نشان داد این تیم پتانسیل; اما 4-7 رکورد در گذشته 11 بازی و ناامید کننده زود هنگام خروج در Pac-12 مسابقات به رقیب کال برجسته نیاز به بهبود بیشتر است.

که می شود گفت 2019-20 تیم جلب توجه و تعیین انتظارات برای برنامه برای برداشتن قدم بعدی در 2020-21 فصل است. اخیر علاوه بر اجماع پنج ستاره Ziaire ویلیامز به 2020 استخدام کلاس قرار می دهد کاردینال در یک موقعیت برای رسیدن به سطح موفقیت است که باید نمی رسید در دهه.

اگر تری تصمیم به بازگشت برای یک دانشجوی سال دوم مبارزات انتخاباتی او را برای بازی در کنار بازگشت استارت مانند standout به جلو اسکار دا سیلوا, که به طور متوسط یک تیم بالا 15.7 امتیاز و 6.4 ریباند در هر بازی رو به جلو و اسپنسر جونز که 43.1% 3-نقطه تیراندازی رهبری تیم و گارد Daejon دیویس که snagged 55 دزد در 32 بازی.

این واقعیت ساده است که تری خواهد بود احاطه شده توسط همان بازیکنان از سال گذشته در علاوه بر این به یک گروه جدید و با استعداد دانشجویان سال اول اجازه خواهد داد که او نه تنها به نمره اما به ظرف توپ در سطح و حتی بیشتر.

یک سال دیگر در مزرعه نیز اجازه می دهد تا تری به ادامه بازی تحت کاردینال سر مربی Jerod هاسه که دارای اعتماد به نفس قوی در تری است و توانایی های او را فراهم می کند انعطاف پذیری برای کنترل جریان از هر بازی.

یک سال دیگر برای اضافه کردن عضله

ساخت انتقال از کالج بسکتبال NBA هیچ شاهکار آسان است. از حدود 35 NCAA بازی وجود دارد که 40 دقیقه به 82 48 دقیقه بازی در NBA این افزایش طول می کشد فیزیکی تلفات در همه بازیکنان است. نه به ذکر است بازیکنان NBA اغلب بسیار بزرگتر و توسعه یافته تر از خود دانشگاهی هستند.

در حالی که تری دارای ارتفاع به رقابت با هر NBA نقطه گارد خود را ساخت کوچکتر از بسیاری از شروع NBA نقطه سپاه پاسداران است. رزمندگان سوپراستار خصوصی به کاری ذکر شده است در 185 پوند در حالی که Kyrie Irving و دریک رز در وزن و در 195 و 200 بود.

با بازگشت برای یک sophmore سال در دانشگاه استنفورد تری قادر خواهد بود به صرف یک سال دیگر در اتاق وزن و اضافه کردن بیشتر عضلات در حالی که همچنان به رقابت در زمینه بازی که در آن متوسط اندازه تفاوت بین او و مخالفان خود را کمتر استارک.

نه تنها خواهد اضافی 15 پوند عضله اجازه می دهد او را به بهتر جسمی مناسب برای رسیدگی به 82-بازی فصل, اما آن را نیز بهتر آماده او را برای محافظت سریع تر و قوی تر بازیکنان در NBA. با ارائه خود را در 6'2" و 175 پوند تری را بهبود پیش نویس خود را سهام حتی اگر او انجام می دهد در یک سطح مشابه که از سال اول.

غیر-پیش نویس ملاحظات

وجود دارد دیگر غیر-پیش نویس-ملاحظات مربوط است که یک مورد قوی برای بازگشت به مزرعه. یک سال دیگر در مزرعه خواهد بود یکی دیگر از گام نزدیک تر به یک دانشگاه استنفورد مدرک. به عنوان آن را ناچار می کند برای همه بازیکنان بسکتبال در نهایت برای پایان دادن به تری. با قرار دادن زمان بیشتری به مدرک خود را در حال حاضر تری باعث می شود وظیفه تکمیل مدرک خود را پس از NBA است که بسیار ساده تر.

علاوه بر این, تصمیم به ترک دانشگاه استنفورد نوار phenom از فرصت به اچ نام خود را به مدرسه در کتاب های تاریخ. 2020 کاردینال تیم بسکتبال به نظر می رسد آماده برای ایجاد یک NCAA tournament اجرا با CBS ورزشی از جمله استنفورد در آن زمان پیش فصل بالای 25 نظرسنجی. اگر تری می گرداند و منجر کاردینال تیم خود را برای اولین NCAA tournament پس از سال 2014 او یاد می شود در استنفورد lore. در حالی که این ملاحظات ممکن است به طور مستقیم کمک به پیش نویس خود را سهام آنها ارائه بیشتر دلایل شخصی به بازگشت برای سال دوم.

با خروج از این پیش نویس و بازگشت به دانشگاه استنفورد برای او دانشجوی سال دوم کمپین تری به خود می دهد قوی فرصت را به جمع آوری پیش نویس خود را انبار و سفت خود را به عنوان یک پیش نویس دور اول انتخاب کنید. به جای به چانه زدن بیش از یک تازه کار قرارداد به عنوان دور دوم پیش نویس انتخاب تری خواهد بود قادر به استفاده از NBA Rookie مقیاس که فقط به دور میدارد به او اجازه می دهد برای دریافت بیشتر پول را تضمین شده.

صرف نظر از اینکه چگونه او تصمیم می گیرد تا نقش مهمی را در 2019-20 تیم تنظیم استنفورد برای موفقیت در آینده ای نزدیک. و کاملا صادقانه با استعداد و تعهد به بازی وجود دارد هیچ پاسخ اشتباه است. بنابراین Ty انجام آنچه که برای شما بهتر است اما به یاد داشته باشید وجود دارد هیچ جایی کاملا مانند مزرعه است.

تماس با یعقوب Neidig در jhneidig 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن