"ضد سیاهی و کلاس درس نژادپرستی': سناتور محکوم استاد استفاده مکرر از نژادی لکه دار

کارشناسی سنا در روز سه شنبه رای دادند در یک قطعنامه در محکومیت دستیار تاریخ هنر استاد رز Salseda برای نوشتن N-

توسط NEWSSALAM در 17 اردیبهشت 1399

کارشناسی سنا در روز سه شنبه رای دادند در یک قطعنامه در محکومیت دستیار تاریخ هنر استاد رز Salseda برای نوشتن N-کلمه دو بار در یک بوم هیئت مدیره بحث و گفتگو در روز دوشنبه پس از گفتن کلمه در یک کلاس و سخنرانی مهمان سه شنبه گذشته. این قطعنامه همچنین خواستار استنفورد برای شروع departmentalizing آفریقایی و آمریکایی مطالعات (AAAS) برنامه است.

"این واقعیت که او تکرار N-word دیروز فقط او عمدا چرخش ما گفت:" سناتور و وضوح نویسنده کوبه هاپکینز '22. "چرا ما باید به قرار داده تا با این نوع از خشونت نژادی?"

Salseda استفاده نژادی لکه دار کردن در حالی که نوشتن نام و نام خانوادگی از گروه N. W. A. و هنگامی که بحث در مورد یکی از آن آلبوم در کلاس بوم برای AFRICAAM 291: "شورش!: تجسم نا آرامی های مدنی در قرن 20 و 21." Salseda حذف نظر سه شنبه شب پس از چندین دانش آموزان نگرانی و روزانه رسیده به او. بعد از آن شب او نوشت: توجه به طبقه ای که او می خواست به "گفت و گو" با دانش آموزان در مورد نگرانی های خود را.

"من می خواهم به گوش, پاسخ به هر گونه سوال میکنم و کار به سمت و تغییر شکل گام های بعدی من مشغول به کار سخت در طول هفته گذشته با توجه به پاسخگویی و درمان" Salseda نوشت.

سنا صندلی منیر Alimire '22 گفت: دانشگاهی در زمینه لکه دار کردن کافی نبود توجیهی برای استفاده از آن: "بدون توجه به آنچه شما می گویند و یا انجام N-کلمه است که هنوز هم یک لکه دار کردن و شما نمی توانید اصلاح آن اگر شما یک فرد سیاه و سفید," او گفت:.

دانشجو واکنش نیز به دنبال پس از Salseda خواندن بخشی از N. W. A. شعر حاوی N-word در حالی که مهمان سخنرانی در CSRE 196C: "آشنایی با مطالعات تطبیقی در نژاد و قومیت" در آوریل 28. کلاس تدریس مطالعات تطبیقی در نژاد و قومیت (CSRE) پروفسور توماس جیمنز و CSRE adjunct professor David Kim.

"من عذر خواهی برای خواندن NWA شعر در طول امروز سخنرانی" Salseda نوشت: در یک یادداشت فرستاده شده به دانش آموزان توسط جیمنز و کیم پس از سخنرانی مهمان. "من نمی خواهد به عنوان خوانده شده که نوع متن دوباره."

روزانه رسیده به Salseda و دانشگاه از نظر.

این قطعنامه در میان دیگر خواسته های تماس در Salseda, جیمنز و کیم به موضوع عذر خواهی شرکت در هویت فرهنگی و فروتنی آموزش و تجدید نظر و یا از تدریس دوره های خاص. این قطعنامه منعکس کننده خواسته های ساخته شده توسط دانش آموزان در یک نامه سرگشاده به اساتید مرتبط و ادارات با توجه به هاپکینز.

"وجود ندارد هر موسسه و یا هر نوع حرکت در دانشگاه استنفورد به نگه داشتن مردم پاسخگو برای ضد سیاهی و این نوع از کلاس درس نژادپرستی" هاپکینز گفت.

این قطعنامه همچنین خواستار این دانشگاه شروع به برداشتن گام به departmentalize AAAS. به عنوان یک برنامه علمی اما نه یک بخش AAAS نمی تواند استخدام و حفظ اعضای هیئت علمی و یا ارائه مداوم کلاس های بدون تعهد اساتید از بخش های دیگر با توجه به Alimire.

سناتور گفت: departmentalization از AAAS اجازه می دهد بیشتر به AAAS کلاس بود که توسط مردم سیاه و سفید.

"استنفورد پیشرو جهان آموزش موسسه" هاپکینز گفت. "آنها باید مردم سیاه و سفید آموزش سیاه و آزادی و مطالعات."

تماس با کیت Selig در kselig 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن