Apalachicola خلیج صدف می تواند خاموش منو تا پنج سال

جیم ترنر سرویس خبری فلوریدامنتشر شده 2:34 PM EDT Jul 22, 2020تالاهاسی --- Apalachicola خلیج صدف شیرین و شور اک

توسط NEWSSALAM در 2 مرداد 1399

تالاهاسی --- Apalachicola خلیج صدف شیرین و شور اکولوژی بهترین خدمت خام در نیمه پوسته با کمی آب لیمو خواهد بود و منو تا پنج سال در آخرین تلاش برای احیای صدف جمعیت در فرانکلین شهرستان bay.

فلوریدا ماهی و حفاظت از حیات وحش کمیسیون به اتفاق آرا توافق کردند که روز شنبه به شماره سفارش خواهد کرد که ممنوعیت برداشت از صدف شروع Aug. 1 از Apalachicola خلیج به عنوان بخشی از $20 میلیون مرمت تلاش است.

خلیج که پس از عرضه بیش از 90 درصد از فلوریدا صدف بوده و در حمایت از زندگی برای نزدیک به یک دهه با توجه به خشکسالی overharvesting و با توجه به فلوریدا مقامات تخلیه آب شیرین در قلب دولت "جنگ آب" با گرجستان است.

"من فکر می کنم که ترمیم این تلاش در حالی که آن را برای رفتن به یک مقدار زیادی از کار, و من مطمئن هستم که نتیجه چه می گذرد به این کردم تا به یکی از هیجان انگیز ترین پروژه های است که ما باید در مقابل ما" ماهی و حفاظت از حیات وحش رئیس کمیسیون رابرت Spottswood گفت: در طول یک جلسه آنلاین. "منظورم این است که اگر ما واقعا قادر به بازگرداندن Apalachicola خلیج و به این شیلات و برگشت خواهد بود که یکی از هیجان انگیز موفقیت است."

Franklin County رئیس کمیسیون نوح Lockley جونیور, هشدار بان کی مون خواهد بود که آخرین شماره در نظر گرفتن شغل از جامعه که در چند سال گذشته نیز با آن مواجه طوفان مایکل صفحه اصلی-از بین بردن آتش سوزی و coronavirus بیماری همه گیر.

"ما لازم نیست که خیلی کار کردن در این زمینه به طوری که آنها در حال رفتن به نیاز به برخی از کمک" Lockley گفت.

در حالی که حمایت از تلاش برای کمک به این منطقه باقی مانده صدف برداشت, کمیسیون, مدیر اجرایی, Eric Sutton گفت: مرمت تلاش مورد نیاز است چرا که خلیج "است که اساسا دیگر عملکرد به عنوان یک صدف شیلات."

"این است که ما در حال خاموش کردن صدف کسب و کار" ساتون گفت. "ما در حال انجام آنچه لازم برای بازسازی صدف میباشد."

پول برای ترمیم تلاش است که از ملی ماهی ها و حیات وحش بنیاد خلیج فارس محیط زیست مزایای صندوق. که صندوق دریافت پول از حل و فصل با BP و فریب درست, transocean بیش از 2010 افق آبهای عمیق فاجعه است.

Apalachicola آینده: می تواند طوفان مایکل خاموش Apalachicola مبارزه صدف صنعت ؟

طوفان شهرستانهای آسیب دیده نیاز به پول: طوفان مایکل: طوفان آسیب دیده شهرستان را وزن نیاز برای BP پول

دریایی و غذاهای دریایی, گروه حمایت ترمیم تلاش است که تنها به وحشی, صدف.

استیون راش صاحب آب خیابان غذاهای دریایی در Apalachicola گفت که او و دیگران شده اند درخواست بان کی مون برای پنج سال پس از یک بار پر جنب و جوش صدف صنعت اساسا به پایان رسید.

"شما نمی توانید بازسازی و دور در همان زمان" راش گفت. "اگر بای بسته نشده است و هر صدف که به نظر می رسد به سرعت برداشت می شود. خلیج باید بازگشایی به ماهیگیری تجاری هنگامی که فراوانی از صدف است که در یک سطح است که می تواند پشتیبانی تجاری برداشت."

این جریان آب شیرین به خلیج در حال حاضر در کاهش در سال 2013 زمانی که خلیج اعلام شد یک فاجعه منطقه توسط دولت فدرال.

در بیش از یک دهه به عنوان بزرگ ترین صدف برداشت تغییر توجه خود را به مناطق دیگر کشور و تولید در خلیج کاهش یافته و از نزدیک به 3 میلیون پوند در سال 2009 به 21,000 پوند در سال گذشته است.

فلوریدا و گرجستان همچنان به مبارزه در دادگاه عالی ایالات متحده در مورد divvying تا آب که جریان به Apalachicola رودخانه و Apalachicola بای.

مسئله این مراکز در Apalachicola-فلوریدا-رودخانه سنگ چخماق سیستم شروع می شود که در شمال گرجستان و جریان جنوبی به فلوریدا تکدی.

فلوریدا ادعا در حالي که گرجستان به استفاده بیش از حد آب از سیستم آسیب رساندن به صدف شیلات.

در بحث پرونده در دیوان عالی کشور اما گرجستان مورد مناقشه است که آب آن استفاده شده است باعث آسیب در فلوریدا. همچنین گفت: فلوریدا درخواست برای یک "عادلانه apportionment" از آب --- به طور موثر به دنبال به جای محدودیت در گرجستان آب با استفاده از --- را عمده اقتصادی انشعابات.

کارشناسی ارشد ویژه منصوب شده توسط دادگاه عالی طرفه با گرجستان در ماه دسامبر اما قضات باید حرف آخر را در مورد.

ماهی ها و حیات وحش کمیسیون گفته شد جمعه که هر نتیجه به مورد ممکن است حداقل یک سال دور.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب