آیا بچه های خود را علاقه مند در آینده در هنر است ؟ JumpstART برای آنها است!

ارین Stephens ویژه به اخبار مجلهمنتشر شده 4:24 PM EDT Jun 5, 2020Pensacola کودکان کر است ارائه مجازی برنامه تا

توسط NEWSSALAM در 17 خرداد 1399

Pensacola کودکان کر است ارائه مجازی برنامه تابستان از ژوئن 8-12 برای دانش آموزان علاقه مند به هنرهای نمایشی.

این سازمان جدید آنلاین برنامه jumpstART طراحی شده است برای تازه واردان و همچنین افرادی که مایل به غنی سازی دانش خود را از رقص و آواز و صدای نوازندگی و حرفه ای آمادگی.

متوسط و بالا مدرسه دانش آموزان را تشویق به ثبت نام در یک یا بیشتر از 12 دوره های آنلاین ارائه شده از طریق jumpstART. هزینه $15 تا 45 در هر کلاس.

"این برنامه در راستای ورودی هفتم کلاس از طریق خروجی سالمندان دبیرستان" گفت: Alex گارتنر هنری و مدیر اجرایی Pensacola کودکان کر. "کسانی که بهترین بهره را از jumpstART هستند افرادی که علاقه مند هستند در excelling در هنرهای نمایشی برنامه های در وسط و یا متوسطه یا کسانی که با توجه به یک حرفه ای در هنرهای نمایشی."

گارتنر که همچنین توسط این برنامه مدیر jumpstART گفت: Pensacola, کودکان, گروه کر به طور سنتی ارائه شده در طول تابستان یک تئاتر موسیقی و فشرده برای دانش آموزان دبیرستانی که مایل به کار سخت خود را به توسعه آواز و رقص مهارت.

"ما دریافتیم که ما تنها غذا به خود ما خوانندگان و برنامه شد تلاش برای رسیدن به فراتر از خود ما, عضویت," او گفت:. "همانطور که ما داشتند حرف زدند در مورد آن ما متوجه شد که در این زمینه از اردوگاه بود برای آماده سازی دانش آموزان برای موفقیت در موسیقی تئاتر است که در یک تو رفتگی در دیوار و حرفه ای است."

این گروه قادر به گسترش رسیدن به خود را به مناطق بیشتری از هنرهای نمایشی با برنامه است. "به جای ثبت نام برای یک هفته از یک لیست از پیش تعیین شده از کلاس ها و فعالیت های را انتخاب کنید و را انتخاب کنید فرمت jumpstART اجازه می دهد تا شرکت کنندگان به واقعا انتخاب مسیر یادگیری است که بهترین راه حل مناسب برای آنها است."

گارتنر که او نیز به عنوان یکی از مدرسان گفت: قابل اتصال به اینترنت و یک دستگاه با یک دوربین رو به جلو و میکروفون مورد نیاز است برای بسیاری از کلاس ها. دوره های دیگر مانند پیشرفته رقص یا کلاس پیانو نیاز به ویژه مهارت های رقص و یا دسترسی به برق یا صفحه کلید پیانو.

"بهترین بخشی از انجام این بازی این است که شما لازم نیست که به صورت محلی و یا حتی نزدیک به مرکز شهر Pensacola به شرکت" او گفت:.

اقدامات احتیاطی اطراف COVID-19 تغییر طرح اصلی از این برنامه است.

"ما بودند به ما دو هفته تئاتر موسیقی فشرده که با تمرکز بر موضوعات گنجانده شده در jumpstART. اما در فراوانی ایمنی و احتیاط برای شرکت کنندگان و کارکنان ما تصمیم به گرفتن این فرصت را به نوآوری و کشف یک امکان جدید برای یادگیری است."

گارتنر گفت که او امیدوار است Pensacola کودکان را کر می توانید در ادامه jumpstART در آینده است. "بسیاری از همکاران من در سراسر کشور بسیار علاقه مند در چگونه ما را با این برنامه است. من فکر می کنم این می تواند یک تعویض بازی."

موفقیت و یا یک حرفه ای در هنرهای نمایشی است از یک سفر طولانی او اضافه شده است.

"فراتر از تسلط بر اجرای مهارت های خود را, کسانی که موفق ترین زمان به مطالعه موضوعات مختلف حتی کسانی که به نظر نمی رسد کاملا تراز وسط قرار دارد با آنها چه می خواهند آینده خود را به بود."

او توضیح داد که یک خواننده می تواند نمایی از مزایای یادگیری پیانو و یک auditionee می توانید یک پا تا در رقابت با جلا رزومه و جامد مهارت های فردی.

"تبدیل شدن به کاملا آگاه از انرژی بدن شما و تنش می تواند کمک به شما در تشخیص مشکلات قبل از آنها را نگه دارید. من را تشویق هر کسی که جدی در مورد هنرهای نمایشی به استفاده از jumpstART به خارج از منطقه راحتی خود و کشف چیزی است که آنها ممکن است تلاش کرده اند قبل از," او گفت:. "همه آموزش می تواند شما را بهتر و هنگامی که شما را متوقف بهتر شما را متوقف بودن خوب است."

ماموریت Pensacola کودکان کر است و برای شکوفایی فردی و اجتماعی رشد آن خوانندگان و تعامل با جامعه از طریق بخش, الهام بخش, موسیقی تجربه است. خود را "محصول" یک زندگی و جامعه تغییر برای بهتر چون از موسیقی است. غیر انتفاعی موفق شده است برای بیش از 30 سال است.

گارتنر گفت: مانند تمام برنامه هنری در Northwest Florida, اما, Pensacola کودکان کر است مبارزه با نامشخص از مسیر پیش رو.

"هنر آموزش و پرورش نیاز به برخی از قوی جامعه طرفداران در حال حاضر," او گفت:. "در سراسر کشور در مدرسه هنر برنامه های در حال تهدید با توجه به COVID-19-مربوط به کاهش بودجه. اگر شما ارزش هنر به خصوص هنر آموزش و پرورش بحث خود را به اعضای هیئت مدیره مدرسه و محلی و ایالتی و ملی انتخاب کردند. آنها نمی دانند که این مهم مگر اینکه شما به آنها بگویید."

معافیت مالیاتی کمک های مالی می تواند در پنساکولا کودکان کر وب سایت.

ثبت نام آنلاین در pensacolasings.org. بدون هیچ تجربه قبلی مورد نیاز است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن