منطقه فوتبال دبیرستان مطبوع آغاز می شود مرحله دوم دوشنبه. در اینجا چیزی است که انتظار می رود.

برایان Achatz Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 3:15 PM EDT Jun 27, 2020Pensacola-منطقه مربیان به نظر می رسید به

توسط NEWSSALAM در 8 تیر 1399

Pensacola-منطقه مربیان به نظر می رسید به همه توافق دارند که هیجان برای بازگشت به تابستان مطبوع در 15 ژوئن هرحال احساس بی دست و پا از زیر خارجی دستورالعمل برای کاهش گسترش COVID-19.

طرح اصلی بود که به پیروی از فاز یک دستورالعمل برای دو هفته و Escambia County مدیر ورزشی راجر مایو تایید مرحله دوم آغاز خواهد شد ژوئن 29.

بیشتر: فوتبال دبیرستان: Pensacola-منطقه مربیان, بازیکنان, تنظیم coronavirus تمرین قوانین

بازیکنان در حال حاضر مجاز به در محوطه دانشگاه به مدت دو ساعت در هر روز اجازه می دهد اضافی 60 دقیقه از مطبوع اجتماعی فاصله در خط مقدم هر فعالیت.

بازیکنان و مربیان را همه دریافت متوسط چک و تایید آنها را آگاهانه در معرض شده به فردی که حامل ویروس قبل از ورود به دانشگاه.

تیم قادر خواهد بود برای دسترسی به وزن اتاق و خواهد بود دستور به پاکسازی تجهیزات و تخصیص دادن زمان برای خشک شدن دوره است.

بیشتر: Pensacola کاتولیک بالا بازیکن فوتبال مثبت آزمون برای COVID-19

ورزشی است که در طبقه بندی شده به عنوان کم خطر برای گسترش ویروس مانند تنیس و صلیب کشور در حال قادر به شروع اصلاح شیوه های.

خطر متوسط ورزش هایی مثل بیس بال و سافتبال نمی داد و بیداد, اما می توانید شروع به آموزش با برخی از ورزش های مربوط به تجهیزات مانند خفاش ها و دستکش.

در طول دو هفته اول هیچ ورزشی-تجهیزات مربوطه مجاز بود.

در معرض خطر ورزشی مانند فوتبال, cheerleading, بسکتبال و والیبال, هدایت خواهد شد به تمرکز جلسات اطراف مطبوع و تمرینات قدرتی.

هر چند مربیان فوتبال در حال حاضر قادر به استفاده از فوتبال برای دریل با بهداشت مناسب بین مجموعه.

سورتمه مقابله با کتاب و دیگر بالا-تماس با تجهیزات است که هنوز هم مجاز به استفاده می شود.

"بازگشت به مطبوع است یک زمان هیجان انگیز برای بازیکنان و مربیان" مایو گفت. "آنها شده ایم مشتاق به بازگشت و مشارکت در ورزش است که آنها در مورد پرشور. ما باید برخی از دستورالعمل ها برای به حداقل رساندن خطر و ما در تلاش برای کامل هر روز. اینها زمان های مختلف و ما رو به انجام آنچه که ما باید انجام دهیم."

Escambia سر مربی مایک بنت معتقد است که بسیار شبیه به اولین دو هفته آینده فاز تمرکز در درجه اول در مطبوع, سرعت و چابکی است.

هر چند او هیجان زده است به اجازه او quarterbacks و گیرنده شروع به ساخت شیمی در حالی که در حال اجرا مسیرهای پرتاب و ساری می گذرد.

"اولین ساعت از روز ما خواهد بود در مورد اگر نه دقیقا همان دو هفته اول," بنت گفت. "من فکر می کنم این دستورالعمل هستند خوب ما فقط می خواهید برای دریافت این کودکان و نوجوانان در شکل چون بدون بهار, فوتبال, بسیاری از شده اند قادر به کار کردن و ماندن در شکل. هر دستورالعمل های ما در حال رفتن به رفتن با آنها. امیدوارم ما می توانیم برخی از شیوه های رفتن و بازگشت به بازی به زودی.

"همانطور که برای این مرحله بعدی آن را برای رفتن به سرگرم کننده به تماشای این بچه ها حرکت در اطراف یک کمی بیشتر و پرتاب و گرفتن برخی می گذرد."

جنگل های کاج سر مربی رونی داگلاس خوشحال بود با دو هفته اول ماه مطبوع و اضافه کرد که او موفق به دریافت بازخورد بزرگ از تعداد بی شماری از مربیان و بازیکنان.

داگلاس می بیند ساعت اضافی به عنوان سود بزرگ گفت که در زمان های خاصی از دو هفته احساس کمی با عجله.

"من فکر می کردم دو هفته شد یک راه خوب برای آنها را به عقب" داگلاس گفت. "فقط قادر به دریافت آنها را برای کمی طولانی تر خواهد بود. که به ما اجازه می دهد برای آموزش کمی بیشتر. شما نمی توانید آنها را به صورت یک کل دو ساعت اما ما می توانید برخی از کار در آموزش برخی از فوتبال 101 کار آنها را دوباره و رفتن بیش از راهکار-نوع مسائل است."

Escambia County اصل برنامه ریزی شده دو هفته قصد دارد از 15 ژوئن-جولای 27, منجر به ULTIMOPREZZO تاریخ برنامه ریزی شده از عمل شروع می شود.

روز دوشنبه دوره جدید اجرا خواهد شد از طریق جولای 11, زمانی که سومین دوره برنامه ریزی شده است برای شروع جولای 13.

برایان Achatz را می توان در رسید bachatz@pnj.com

آخرین مطالب