ارتش برای در نظر گرفتن تغییر نام قلعه به نام بعد از مؤتلفه ژنرال

تام Vanden بروک ایالات متحده آمریکا امروزمنتشر شده 6:08 PM EDT Jun 9, 2020واشنگتن – وزیر دفاع علامت Esper و ار

توسط NEWSSALAM در 21 خرداد 1399

واشنگتن – وزیر دفاع علامت Esper و ارتش, منشی, رایان مک کارتی نشان داد تمایل خود را به بحث در مورد دور انداختن مؤتلفه نام در قلعه ها در سراسر کشور, ارتش سرهنگ غروب Belinsky گفت: دوشنبه شب.

آنها باز به داشتن یک آینده گفت و گو در تغییر نام این پایگاه با توجه به Belinsky. ارتش دارای 10 پست به نام بعد از مؤتلفه ژنرال در سراسر جنوب از جمله عمده تاسیسات در فورت براگ در کارولینای شمالی, Fort Benning در گرجستان و فورت هود در تگزاس است.

مک کارتی سابق ارتش رنجر نشان داد تمایل خود را به بحث در مورد تغییر پس از هفته از تظاهرات سراسر کشور در پاسخ به مرگ جورج فلوید یک مرد سیاه و سفید در مینیاپولیس که تصمیمات زندگی خود را به عنوان یک افسر پلیس به زانو در گردن او.

ارتش مقاومت کرده است خواستار تغییر نام در تاسیسات به نام بعد از افسرانی که شورش کردند و بر علیه دولت ایالات متحده در جنگ داخلی.

بار ها و نگرش ها به سرعت در حال تحول به عنوان ملت سر به هفته دوم خود را از تظاهرات فلوید پس از مرگ, تماس پلیس, اصلاحات رشد و مکان در سراسر این کشور اعلام کرد قصد دارد به خراب کردن یا حذف مؤتلفه خاطرات.

روز سه شنبه نیروی دریایی اعلام کرد که Adm. مایک Gilday رئیس عملیات نیروی دریایی قصد دارد به ممنوعیت نمایش مؤتلفه نبرد پرچم از فضاهای کار در پایگاه های کشتی, هواپیما و زیردریایی گفت: فرمانده Nate Christensen, Gilday سخنگوی.

"منظور است که به منظور اطمینان از واحد انسجام حفظ نظم و انضباط و رعایت نیروی دریایی ارزش های اصلی از افتخار و شجاعت و تعهد" کریستنسن در بیانیه ای گفت.

مک کارتی و نظامی به عنوان یک کل تبدیل شد درگیر در بحث پیرامون پاسخ توسط پلیس و سرباز گارد ملی به معترضان در هفته گذشته در واشنگتن است. مک کارتی نظارت گارد ملی واحد در سی چرا که نه فرماندار.

سربازان در DC: سرباز گارد ملی خروش به DC برای جورج فلوید تظاهرات اما چه کسی مسئول است ؟

مک کارتی اذعان یکشنبه که سربازان گارد ملی بودند اخراج عمدتا مسالمت آمیز معترضان از میدان لافایت قبل از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن ظاهر در نزدیکی یک کلیسا. Esper و ژنرال ارتش ، علامت Milley رئیس ستاد مشترک ارتش همراه مغلوب ساختن پیشی جستن.

هیچ guardsmen استفاده از زور در این معترضان مک کارتی گفت. یکی دیگر از حادثه مربوط به گارد ملی هلیکوپتر وزوز معترضان در بخش دیگری از واشنگتن در دست بررسی است, او گفت:. پنتاگون نزدیک به سفارش فدرال آمريکا برای مقابله با معترضان به گفته مک کارتی.

لافایت مربع: چگونه پلیس را تحت فشار قرار دادند کنار معترضان قبل از مغلوب ساختن پیشی جستن بحث برانگیز کلیسا عکس

این حادثه باعث شد چندین سابق عالی رتبه پنتاگون به مقامات هشدار می دهند که نظامی بود که کشیده شده به سیاست خطر یک بحران قانون اساسی. سابق وزیر دفاع جیمز Mattis لعنتی تهمت و گفت او به دنبال تقسیم نه متحد آمریکایی است.

در روز مقامات ارشد نظامی اذعان نژادی و بی عدالتی در ارتش. قبل از میدان لافایت حادثه, ایالات متحده امروز گزارش داد که جوان سیاه نیروی هوایی شد و دو بار به عنوان به احتمال زیاد به صورت مجازات به عنوان همتایان سفید.

چند ژنرال بازنشسته بسیاری از آنها آموزش دیده و فرمان در پست سوال گفت: آنها پشتیبانی از تغییر نام.

بازنشسته ارتش ژنرال دیوید پترائوس یکی از درخشان ترین نظامی ستاره از نسل او و مدیر سابق سازمان سیا نوشت: در اقیانوس اطلس است که این نام را باید تغییر داد.

"این پایگاه هستند, بعد از همه, فدرال تاسیسات خانه را به سربازان که سوگند به حمایت و دفاع از قانون اساسی ایالات متحده آمریکا" پترائوس نوشت. "طنز از آموزش در پایگاه نام برای کسانی که در زمان دست به اسلحه در برابر ایالات متحده و برای حق به بردگی دیگران غیر قابل اجتناب است به هر کسی که توجه دارد."

سناتور. جک رید, رتبه بندی عضو کمیته خدمات مسلح گفت: روز سه شنبه ارتش مناسب است برای دوباره تغییر نام قلعه.

"تغییرات ضروری" نی گفت. "هیچ کس نمی تواند بازنویسی تاریخ است اما این وظیفه ما است که صادقانه در مورد آن یاد بگیرند و از آن و ساخت آینده ای بهتر است."

تگزاس در کنگره مک Thornberry بالا جمهوریخواه در کمیته نیروهای مسلح مجلس گفت: ارتش باید در مقابله با این موضوع و ترک سیاست خارج از آن.

"من خوش آمدید, منشی, مک کارتی و ارتش به دنبال این موضوع" Thornberry در بیانیه ای گفت. "هنگامی که آن را می آید به این سوال تغییر نام تاسیسات و یا دارایی های دیگر من معتقدم که این چیزی است که بهترین سمت چپ به خدمات و نگهداری از روند سیاسی است."

مک کارتی اذعان نژادی تقسیم در نامه ای به سربازان و غیرنظامیان ژوئن 3.

"توانایی ما برای دفاع از این کشور را از همه دشمنان خارجی و داخلی تاسیس شده است بر اعتماد مقدس با مردم آمریکا" مک کارتی گفت. "نژادی تقسیم کارائی که اعتماد است."

هفته گذشته دریایی سپاه ممنوع نمایش مؤتلفه نبرد پرچم.

نیروی دریایی به اجرا در هدایت موشک رزمناو USS Chancellorsville به نام بعد از یک نبرد Confederates به دست آورد.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن