گزارش بازداشت: سرعت مادر هدفمند به تصویب رسید با بی رحمانه عمل می کند سوء استفاده برای سال

کالین وارن-هیکس Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 6:16 PM EDT مارس 12 سال 2020گزارش دستگیری برای یک سرعت مادر مته

توسط NEWSSALAM در 24 اردیبهشت 1399

گزارش دستگیری برای یک سرعت مادر متهم به هدف قرار دادن یکی از کودکان به تصویب رسید با به ویژه بی رحمانه عمل می کند سوء استفاده میریزد نور بر آنچه از 14 سال تحمل حدود دو سال است.

پاتریشیا Hyler, 47, دستگیر شد, مه 8 و متهم با تشدید کودک آزاری پس از او به اتهام چاقو در سر با یک چاقوی آشپزخانه.

دادستانی انتظار بیشتر اتهامات به مسطح در برابر Hyler که بیشتر اتهامات گذشته سوء استفاده به نور آمده با توجه به دستیار دادستان گرگ Marcille.

"تحقیقات در حال انجام است. هر دو کلانتر اتاق و دفتر ما در حال بررسی حقایق و شواهد و من پیش بینی است که وجود خواهد داشت هزینه های اضافی در زمینه این مورد" Marcille گفت. "این به نظر می رسد که نقض شده بود اتفاق می افتد برای یک دوره طولانی از زمان است."

در روز شنبه در کنفرانس مطبوعاتی, Santa Rosa County Sheriff باب جانسون به نام پرونده Hyler یکی از بدترین موارد کودک آزاری او مواجه شده است در 38 سال فعالیت حرفه ای در اجرای قانون است.

کلانتر گفت: Hyler آزار هر چهار از کودکان به تصویب رسید اما "در زمان علاقه خاصی" در این 14 سال که در فلوریدا گروه از کودکان و خانواده های مراجعه کننده به عنوان "هدف قرار دادن کودک است."

Hyler بازداشت گزارش جزئیات یک لیست از موارد نقض حقوق بشر به مادر گفته و متعهد در برابر پسر بیش از دو سال از جمله پیکور دندان های جلوی او با یک جفت سوزن بینی انبردست و چکش; خفگی او را با دست خود و در زمان یک دسته سه تایی سگ و قابل توجه او با 2-توسط-4 قطعه از درخت گردوی امریکایی چوب بیس بال خفاش زنجیره ای دسته سه تایی سگ و موارد متفرقه در سراسر خانه.

بیش از کسانی که دو سال پسر نیز تحمل مجبور انزوا و گرسنگی اجازه داده نمی شد به بیرون بروید و نگه داشته بود و دور از دیگر کودکان است. بسیاری از زمان, همه این پسر را مجبور به خوردن مواد غذایی بود خواهر و برادر خود موفق به دزدکی حرکت کردن او با توجه به گزارش.

داستان اصلی: سرعت ضرب و شتم مادر به تصویب رسید پسر با سگ های زنجیره ای سون, دندان های خود را با انبردست کلانتر می گوید:

پسر نیز گفته اجازه نداشتم به شستن خود و به جای آن از حمام یا دوش Hyler خواهد "گاهی اوقات" اسپری او را با یک شلنگ باغ در حالی که او ایستاده بود در یک حیاط خلوت در این گزارش آمده.

Hyler مصاحبه شد با اجرای قانون در آوریل 29 و آنچه او گفته نمایندگان را شامل نمی شد در این گزارش بازداشت.

در حدود همان زمان اجرای قانون نیز صحبت کرد که شاهد تشریح تازه ترین حادثه که منجر به Hyler بازداشت.

در آن صورت Hyler عصبانی شد و در پسر برای "نه به پایان رساندن کارهای خود را در قاب زمان او تا به حال مجموعه ای برای او" در این گزارش اعلام کرد. او بنا به گزارش فریاد زد و او را در آشپزخانه او را به یک حمام و شروع "چاک" در او را با یک چاقوی آشپزخانه.

او قطع دستها و بازوها باعث او را به تکیه بیش از وان حمام به خاطر او خونریزی بود. Hyler پس زده پشت سر خود را با یک چاقو باعث چاقو بود لحظه ای در گیر سر خود را قبل از تماس او را "احمق حرامزاده" و گفت: آن را تقصیر او بود او چاقو او را, این گزارش اعلام کرد.

سوء استفاده اتهامات آمد به نور پس از یکی از Hyler را تصویب کودکان پیامک شهادت در مورد سوء استفاده و شاهد پس از آن در تماس با مقامات.

کلانتر گفت: در روز دوشنبه در کنفرانس مطبوعاتی که Hyler در زمان پسر از مدرسه و در خانه تحصیل او را برای دو سال "از آنجا که او می دانست که اگر او فرستاده او را به مدرسه بدیهی است که کسی آن را گزارش."

با توجه به دستگیری او گزارش DCF انجام یک چک رفاه در کودکان به تصویب رسید در یک نقطه Hyler گفت: کودکان و نوجوانان است که اگر آنها تا کنون حذف از او مراقبت با توجه به گزارش موارد نقض حقوق بشر "او آنها را در پیدا کردن و کشتن آنها."

کالین وارن-هیکس را می توان در رسید colinwarrenhicks@pnj.com یا 850-435-8680.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن