همانطور که آمریکا دوباره به نظر می رسد در نمادهای فلوریدا در کنگره این کنفدراسیون یادبود باقی مانده

جیمز تماس بگیرید ایالات متحده آمریکا امروز شبکه-فلوریدا سرمایه ادارهمنتشر شده 8:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jun 1

توسط NEWSSALAM در 24 خرداد 1399

تظاهرات بیش از مرگ جورج فلوید در حالی که در بازداشت پلیس باید دوباره برانگیخته آگاهی از مانده مؤتلفه نمادها در جنوب با چندین یادبود و بناهای تاریخی بودن حذف شده است.

اما یک ستون هرمی شکل سنگی مرموز قرار داده شده در اوایل قرن گذشته باقی مانده است — و آن را در فلوریدا در کنگره جبهه حیاط. آن را مرموز در بخشی به دلیل ریشه های خود را تقریبا به طور کامل از دست داده و به تاریخ است.

این چهار طرفه آب-رنگ آمیزی ستون سنگ ایستاده مثل یک نگهبان برای بازدید کنندگان که در آن ایالات متحده 27 وارد مرکز شهر تالاهاسی راست خارج تاریخی کاپیتول.

اما در حالی که دیگر مؤتلفه آثار به سرعت در حال جاروب به زباله دانی تاریخ کنگره را از سنگ مرمر یادبود همچنان ادامه دارد پس از سالها انفعال دولت است.

آغاز شده است که هنگامی که پس از آن-فرماندار تگزاس ریک اسکات کارکنان گفت که او نمی باید اقتدار به حرکت آن با اشاره به قانونی رهبران که به نوبه خود گفت که آنها نمی باید مسئولیت این قطعه است.

و پس از آن باقی می ماند در حالی که دیگر یادآوری کنفدراسیون سریع ناپدید گاهی اوقات حتی رسما. برای مثال در روزهای اخیر:

  • معترضان سرنگون سه مجسمه — از جمله یکی از رئیس جمهور کنفدراسیون Jefferson Davis — در کمتر از یک هفته در ریچموند, ویرجینیا, پایتخت سابق کنفدراسیون.
  • نسکار ممنوع نمایش مؤتلفه پرچم در آن مسابقات به دلیل آن گفت: ستاره ها و میله های زندان است که بر خلاف "استقبال و فراگیر محیط زیست است."
  • سپاه تفنگداران دریایی آمریکا ممنوع مؤتلفه نمادها در پایگاه های آن به عنوان بخشی از تلاش برای ریشه کن کردن سفید برتری.
  • برنده جایزه گرمی کشور گروه Lady Antebellum تغییر نام خود را به بانوی A. Antebellum به معنی "قبل از جنگ" و اعضای گروه گفتند: "خجالت می گویند که ما نمی کند را به حساب انجمن که وزن پایین این کلمه اشاره به این دوره از تاریخ قبل از جنگ داخلی که شامل بردگی است."
  • در گدسدن شهرستان تنها شهرستان فلوریدا است که در آن سیاه و ساکنان را تشکیل می دهند بیش از نیمی از جمعیت کارگران در زمان دور یک یادبود به شهرستان جانبازان جنگ داخلی — تقریبا همه آنها مبارزه برای کنفدراسیون. که در عرض چند دقیقه از شهرستان کمیسیون تصویب حذف.

از بین بردن نمادهای نفرت'

این فلوید تظاهرات در خاص باید بدل به یک جنبش برای پاکسازی فضاهای عمومی مؤتلفه نمادهای چرا که بسیاری از معترضان ردیابی پلیس آمریکا را به نژادپرستی نظاممند ریشه در Jim Crow عصر.

اما حتی قبل از آن جرالدین تامپسون در حال حاضر یک دولت دموکراتیک نماینده از اورنج کانتی, برای, سال تلاش برای خلاص شدن از مؤتلفه یادبود در کنگره شروع شد زمانی که او یک سناتور ایالت.

او در زمینه صورتحساب به منع نمایش مؤتلفه نمادها در دولتی زمین تنها به دیدن آنها می میرند در پایان جلسه قانونی.

"همه نوع از مردم در پرداخت مالیات برای حمایت از ساختمان های دولتی" تامپسون در مصاحبه ای گفت:. "و من فکر می کنم هیچ کدام از افرادی که مالیات دهندگان باید جرم (اگر ما) حذف نمادهای نفرت از جمله مؤتلفه پرچم و مؤتلفه مجسمه."

این جلسه او حتی در دیدار با رییس جمهوری خواه مجلس جثه الیوا در مورد یادبود. دفتر خود پاسخ نمی دهند برای یک درخواست برای نظر. نه رژیم صهیونیستی. ران DeSantis' ،

رئیس جمهور مجلس سنا لایحه Galvano یک برادنتون جمهوری خواه گفت که هر چند وجود شایستگی در حفظ آثار هنری و مصنوعات است که منعکس کننده فلوریدا تاریخچه حمایت از او یک "فرایند مناسب" برای حذف یادبود.

Galvano که در مدت محدود در سال جاری با اشاره به نحوه سنا حذف مؤتلفه پرچم از سنا مهر و حذف یک نقاشی دیواری در خارج از آمریکا و گالری عمومی که برجسته مؤتلفه ژنرال جوزف فینیگان.

تامپسون گفت: یک راه حل این است که برای شناسایی این گروه که با حمایت یادبود خارج و شاید کار با آن را به پیدا کردن یک محل مناسب. اما این گروه ممکن است وجود داشته باشد پس از بیش از یک قرن است.

که نباید حتی موضوع گفت: Loranne Ausley, تالاهاسی دموکراتیک دولت نماینده.

"یک Confederate monument هیچ جایی در مقابل دولت و کنگره و یا در این زمینه از وزارت امور خارجه کنگره مگر اینکه آن را در یک موزه," او گفت:. "در حال حاضر زمان برای حذف این نماد از ما مضر و دردناک تاریخ است."

سیگنال های سفید برتری?

برای مطمئن شود, کشت مؤتلفه یادبود ساخته شد و پس از بازسازی در منتقدان نمایش — به عنوان یک reassertion سفید برتری تحت پوشش ستایش رهبران مؤتلفه.

اما در سال های اخیر قانونگذاران باید جدولها دوره های مختلف برای چگونه دولت ارائه آن تاریخ است.

در سال 2018 قوه مقننه تصویب یک لایحه برای ایجاد یک فلوریدا برده داری یادبود در کنگره زمینه. به نظر می رسد این خواهد بود که اولین یادبود به بردگان در هر دولت و کنگره. در سال 2020 قانونگذاران اختصاص 400.000 دلار برای تکمیل آن و نصب و راه اندازی.

همچنین در 2018, نمایندگان مجلس با رای به جای مجسمه مؤتلفه ژنرال ادموند کربی Smith, آخرین بازمانده مؤتلفه به طور کلی هنگامی که او درگذشت در سال 1893 که نشان دهنده فلوریدا در کنگره.

در آن محل خواهد بود یکی از مری مک لئود بتون یک کودک از بردگان سابق که تاسیس آنچه که در حال حاضر Bethune-Cookman University در شهر ساحلی دایتونای. که مجسمه ساخته شده از سنگ مرمر از همان اهل توسکانی معدن میکل آنژ استفاده می شود برای دیوید مجسمه قرار است نصب شود در پایان 2021.

و در روز جمعه در یک شبیه جنجال کالج دانشگاه ایالتی فلوریدا از قانون اعضای هیات علمی به طور رسمی درخواست قانونگذاران به حرکت در یک درخواست برای تغییر نام دانشکده حقوق اصلی ساختمان. آن را در حال حاضر به نام B. K. رابرتز اواخر فلوریدا دیوان عدالت کمک کرد که آن را در بر داشت.

او نوشت: یک طرفدار تبعیض نژادی نظر رفتن در برابر دادگاه عالی ایالات متحده به انکار ویرژیل Hawkins, سیاه, دانشجو, ورود به دانشگاه فلوریدا مدرسه قانون است. صورت حساب های شکست خورده گذشته سه جلسه به مدارس اجازه می دهد انعطاف پذیری در نامگذاری و تغییر نام — ساختمان های خود را.

FSU رئیس جمهور جان Thrasher خود خواسته مقننه به اجازه دانشگاه به نام قانون ،

"برای نگه داشتن نام B. K. رابرتز ... ادامه خواهد داد به افتخار کسی که تصمیمات و اقدامات را منعکس نمی کند دانشگاه ایالتی فلوریدا ارزش یا حاکمیت قانون" Thrasher گفت: در سال 2018 است.

تامپسون موافق است. این تظاهرات اخیر هستند "آمدن به شرایط با گذشته ما و گفت: ما در حال رفتن به تداوم بخش," او گفت:. "و ما در حال رفتن به جشن نمادهای نفرت.

"ما در حال رفتن به دوره های مختلف در اینجا در ایالت فلوریدا است."

جیمز تماس عضو ایالات متحده آمریکا امروز شبکه-فلوریدا سرمایه اداره است. او را می توان در رسید jcall@tallahassee.com. به دنبال او در توییتر: @CallTallahassee

هرگز از دست یک داستان: اشتراک در تالاهاسی دموکرات.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن