به عنوان coronavirus موارد صعود به ارتفاعات جدید Gov. DeSantis تلاش برای آرام کردن ترس

جان کندی ایالات متحده آمریکا امروز شبکه-فلوریدا سرمایه ادارهمنتشر شده 4:52 PM EDT Jun 19, 2020با فلوریدا تنظیم

توسط NEWSSALAM در 31 خرداد 1399

با فلوریدا تنظیم یک رکورد دیگر جمعه با 3,822 موارد جدیدی از کروناویروس Gov. ران DeSantis به دنبال کاهش نگرانی که دولت بود تجربه یک موج است که می تواند تاخت و تاز کردن بیمارستان ها و بی پرده از هر نوع بهبود اقتصادی.

DeSantis ذکر شده دولت در بخش بهداشت و درمان يافته ها نشان داد که متوسط سن کسانی که تست مثبت برای این ویروس در 37 ایالت هفته گذشته و در بازه زمانی در انتخاب استان ها از سن 26 در شهرستان Seminole به 41 در میامی-Dade شهرستان در روز پنج شنبه.

شصت و دو درصد از موارد جدید در فلوریدا در هفته گذشته عبارت بودند از: سن 45, DeSantis گفت.

در حالی که تصدیق کرد که موارد صعود بودند — رکورد جدید راه اندازی شد در چهار از هفت روز گذشته — DeSantis گفت: کسانی که قرارداد این ویروس که جوانتر هستند در خطر کمتری برای بستری شدن در بیمارستان یا مرگ.

او همچنین گفت: دولت تا به حال مقدار زیادی از تخت بیمارستان موجود است در صورت نیاز.

"شما در حال دیدن یک جمعیتی جوان که شاید می تواند رسیدگی به این بیماری کمی بهتر" DeSantis گفت: در دانشگاه بین المللی فلوریدا که در آن او پیوست جنوب فلوریدا مقامات بیمارستان و میامی شهردار کارلوس Gimenez.

بیشتر: تالاهاسی اتاق بازرگانی در کنفرانس نامیده شده است به دلیل COVID-19

خواه فرماندار و تحليل جمعه آمد و پس از چند روز هنگامی که او نسبت به دولت را افزایش caseload به گسترش تست همراه با خوشه هایی از این بیماری مربوط به farmworkers, زندان, زندانیان و کارکنان در خانه های سالمندان.

فرماندار در اوایل این هفته گفت که او تا به حال هیچ وجه قصد کاهش اقتصادی بازگشایی که او شروع می و گسترش ژوئن 5. با میامی-Dade هنوز هم پیشرو دولت در coronavirus موارد DeSantis درو متحد در Gimenez.

"ما در حال رفتن به رفتن به عقب" گفت: Gimenez اگر چه Miami-Dade, Broward و پالم بیچ اند هنوز رتبهدهی نشده است باز به طور کامل به عنوان بقیه از فلوریدا.

اما با 20 درصد از جمعیت فلوریدا سن 65 ساله و مسن تر شیوع حتی در میان جوان و سالم ساکنان ژست فوق العاده ای خطر کارشناسان بهداشت می گویند. اگر مسن تر فلوریدا ادامه به احساس نیاز به ماندن در خانه است که برخی به تاثیر بر دولت توانایی بازیابی اقتصادی خود را با دلار نگهداری از رستوران ها و هتل ها و فروشگاه های خرده فروشی.

تست های گسترش یافته در فلوریدا. این 31,800 آزمون است که مقامات بهداشت عمومی می گویند فلوریدا باید انجام روزانه حاوی ویروس بوده است پیشی گرفتن 10 از گذشته تا 14 روز.

"شما به عنوان تست مطلب شما بیشتر به من گفت که از همان ابتدا" DeSantis گفت.

هنوز درصد از موارد مثبت این هفته صعود به 9.5% — در مورد دو برابر آنچه در آن بود هفته ژوئن 6 و بیشتر در اوایل هفته. که نشان می دهد این ویروس در حال تبدیل شدن بیشتر رایج در بسیاری از جوامع است.

فلوریدا همچنان به جلب توجه که در میان 20 متحده که در آن coronavirus موارد شده است به طور پیوسته در حال افزایش است. روز جمعه رکورد آورده دولت تجمعی کل 89,748 موارد در حالی که اضافی 43 مرگ تحت فشار قرار دادند فلوریدا مرگ و میر به 3,104 از COVID-19.

روز جمعه لیگ اصلی بیس بال فیلادلفیا فیلیز خود را بسته بهار مرکز آموزش در ویکی پس از پنج بازیکن و سه کارمند آزمایش مثبت برای coronavirus و تورنتو بلو جیز نیز خود را تعطیل بهار مجتمع آموزشی در Dunedin بعد از یک بازیکن به نمایش گذاشته علائم این بیماری است.

جیز آبی' تسهیلات است که در آن DeSantis سابق دانشگاه ییل بیس بال کاپیتان, بازی های برگزار شده در حالی که در Dunedin ،

بیشتر: به عنوان فیلیز Blue Jays گزارش مثبت COVID-19 آزمون در فلوریدا, دوقلو, هیچ در CenturyLink

NHL Tampa Bay Lightning نیز به طور موقت بسته آموزش خود را تسهیلات پس از چند بازیکنان و کادر آزمایش مثبت, مقامات گفت.

در میان افزایش تعداد مورد — روز جمعه شدند تا 19 درصد از رکورد فقط یک روز زودتر — DeSantis گفت که مقامات بهداشتی دولت راه اندازی شد اطلاعاتی کمپین با هدف به خصوص افراد در فلوریدا یادآوری آنها را از خطرات ناشی از کروناویروس و نیاز به شستن دست و اجتماعی فاصله و سایر اقدامات پیشگیری.

فرماندار همچنین گفت که کارکنان در خانه های سالمندان نیز مورد نیاز خواهد بود به انجام تست هر دو هفته بخشی از ادامه تلاش برای نگه داشتن ویروس و دور از دولت آسیب پذیر ترین جمعیت.

هشتاد و شش درصد از فلوریدا و میر ناشی از این ویروس در آمده اند در میان افراد 65 ساله و مسن تر با بیشتر مرگ و میر بیش از سن و سال 90 از سن 65.

کارشناسان بهداشت و درمان پیگیری متحده برای این ویروس می گویند فلوریدا 36 درصد از آن تخت بیمارستان هنوز هم در دسترس است اما تنها 26 درصد از تخت در بخش مراقبتهای ويژه (ICU) هر دو در نظر گرفته شده در پایین طیف وسیعی از آنچه مورد نیاز است.

DeSantis هر چند گفت: دولت بیمارستان فضای واز بهتر است پس از مراحل اولیه این بیماری همه گیر در مارس و آوریل حتی به عنوان یک منع موقت در اعمال جراحی الکتیو و روش های دیگر برداشته شد.

Gimenez توافق کردند که تعدادی از بیمارستان تخت ICU تخت و فن های مورد استفاده در میامی-Dade باقی مانده است کم است.

"هیچ یک از این شماره ها نگران کننده است," او گفت:.

بیشتر: takers: محققان می توانم پیدا کردن داوطلبان برای آزمون های بحث برانگیز coronavirus مواد مخدر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن