به عنوان coronavirus موج در قلمرو جمهوری خواه بنابراین آیا خشم بیش ماسک

گاس گارسیا-رابرتز ایالات متحده آمریکا امروزمنتشر شده 3:21 PM EDT Jul 10, 2020پس از ساعت انتظار برای نوبت خود ر

توسط NEWSSALAM در 22 تیر 1399

پس از ساعت انتظار برای نوبت خود را به صحبت می کنند به مونتگمری شورای شهر در ژوئن 16, ریه دکتر ویلیام Saliski به آرامی صحبت کرد و در شرایط اساسی در مورد آنچه که او دیده رمان coronavirus خطوط مقدم جبهه و در بیمارستان در منطقه ضربه سخت تر از هر دیگر در آلاباما.

او در توصیف اضطراری واحد تاخت و تاز کردن با COVID-19 بیماران تقریبا 90 درصد از آنها سیاه و هشدار داد که اگر این گسترش ادامه داد: "ما خواهد تاخت و تاز کردن."

او در ارائه یک راه حل ساده و جزئی: این شورا باید با تصویب این قانون آن بود که با توجه به نیاز مردم به پوشیدن ماسک ،

"این ماسک را کند می کند که پایین" Saliski گفت: در حالی که تکان دادن یک تکه پارچه. "نود و پنج درصد حمایت می کند. چیزی به عنوان آسان که این پارچه است."

اما دکتر ملاقات با شک و تردید از جمله از یک عضو شورای که پیشنهاد کرد که به منظور مونتگمری ساکنان به پوشیدن ماسک خواهد بود به "پرتاب حقوق و قانون اساسی ما از پنجره به بیرون."

Saliski و پزشکان دیگر یورش برده و در خارج از جلسه در انزجار پس از اعضای شورا رای دادند بیشتر خطوط نژادی سیاه و اعضای قیمومیت و سفید اعضا در برابر آن و فرمان شکست خورده است.

چنین مجادله و صحنه های به طور فزاینده ای تبدیل شدن به هنجار در بخش هایی از ایالات متحده, به خصوص به عنوان ویروس گرفته و نگه دارید و در بیشتر محافظه کار در مناطق جنوب و غرب است. در صورت ماسک یا پوشش از نوع توصیه شده توسط top مقامات بهداشتی برای جلوگیری از گسترش این رمان coronavirus تبدیل شده اند بعید است تمرکز از تعصب و نژادی تقسیم منجر به جرم فسخ به آنها را می پوشند و یا دستور استفاده از آنها حتی به عنوان رهبران دولت را تحت فشار قرار دادند به بازگشایی اقتصاد است.

مقامات محلی رای گیری نیاز به ماسک صورت در مواجه اند پرونده های حقوقی شده اند و فریاد زد پایین تشکیل شده است. اجرای قانون رهبران حاضر به اجرا درآوردن ماسک صورت داد. شده اند وجود دارد ماسک سوختاندن و تظاهرات از جمله یکی از تظاهرات که در آن آریزونا عضو شورای تقلید قربانیان سوء استفاده پلیس با اعلام: "من نمی توانم نفس بکشم."

و به عنوان برخی از راست متمایل آمریکایی به نام ماسک یک ابزار سرکوب دموکراتیک توطئه و حتی توهین به مقدسات یک نوع جدید از ویروسی شدن تلفن همراه تصویری ظهور است تا شامل کلامی و یا فیزیکی را لغو کردند با محوریت مردم امتناع از پوشش چهره خود را در Costco معامله گر جو و یا دیگر اماکن عمومی. خریداران خشمگین در مورد ماسک تخریب یک فروشگاه نمایش و قومی در یک 7-11 مقابله بر خواسته برای قرار دادن در یک و یک مرد کشیده تفنگ زیرا یک شخص خریدار حاضر به پوشیدن یک.

برای کارشناسان بهداشت عمومی این شقاق بیش از ماسک است و در عین حال یکی دیگر ناخوشایند و سردرد در یک نبرد در برابر رمان coronavirus. با بیش از 3 میلیون مورد تأیید ویروس و بیش از 134,000 مرگ و میر در ایالات متحده شده است تا کنون سخت ترین ضربه ملت است.

"اگر ما در حال رفتن به حرکت ما رو به همه در همان صفحه," گفت: دکتر گلن نواک یک دانشگاه استاد که قبلا فرار روابط رسانه ای و ارتباطات در مراکز کنترل بیماری و پیشگیری (CDC). "از آنجا که اگر ما را نمی, ما در حال رفتن به برخورد با این تفرقه برای یک مدت زمان طولانی است."

به گفته دکتر مایکل بیکر, استاد بهداشت عمومی در دانشگاه اوتاگو در نیوزیلند بسیاری از کشورهای غربی که سابقه ماسک-پوشیدن در طول ویروس شیوع بیماری را تجربه کرده اند برخی از شک و تردید در مورد این عمل را اثر.

اما بیکر گفت که هیچ کشور دیگری را از شهروندان گرفته اند از جمله عمدی از موضع برابر و ماسک و بین المللی که مقامات بهداشتی شده اند به خصوص حیرت زده کرد که رهبران آمریکایی در بالاترین سطح انجام داده اند نسبتا کمی به اصرار ماسک پوشیدن و در زمان حتی به نظر می رسید به تحقیر آن.

"این ایده که شما در حال رفتن به یک بیانیه سیاسی با آلوده کردن مردم در اطراف شما فقط به نظر می رسد کاملا ظالمانه به من و من فکر می کنم برای بسیاری از افرادی که در مورد آن فکر می کنم" بیکر گفت. "چرا شما این کار را? چرا شما را تشویق کنند که رفتاری است؟"

بیکر گفت: مخالفت در برابر ماسک به همراه خطرناکی با آمریکا عجله ای برای بازگشایی کسب و کار حتی به عنوان موارد عفونت رسیدن به سطح رکورد.

"نه صحه گذاشتن ماسک استفاده و همچنین تشویق این کشور برای بازگشت به کار فقط به نظر می رسد مانند یک تناقض وحشتناک زیرا در واقع توده پوشش خواهد بود یکی از بهترین ابزار برای کمک به یک کشور بازگشت به کار و آن را ارزان و موثر" بیکر گفت. "شما فقط ایجاد این طوفان کامل برای خودتان در آمریکا با انجام آن است."

نواک گفت که آمریکا بی اعتمادی از ماسک تا حدی بود که گسل از فقیر پیام خود سابق آژانس CDC. این سازمان در ابتدا دلسرد سالم آمریکایی ها از پوشیدن ماسک در بخشی به جلوگیری از احتکار است که می تواند ام محروم, پزشکی حرفه ای از تجهیزات حفاظت شخصی.

زمانی که تحقیقات بیشتر باعث CDC در مارس توصیه می شود که تقریبا هر آمریکایی پوشیدن چهره و پوشش در خارج از زمانی که در اطراف افراد دیگر نواک گفت: این سازمان صورتحساب آن را به عنوان یک راه برای نگه داشتن دیگران امن است.

که اشتباه بود پیام برای بخشی از جمعیت نواک گفت. او گفت: مسئولان می خواهم که تا به حال موفقیت های بیشتر با "پیام است که طنین انداز با بخش دیگری از جامعه مانند" اگر شما به پوشیدن یک ماسک آن را به شما می دهد آزادی برای انجام کارهای دیگر از آنجا که ما در حال کاهش گسترش COVID-19.'"

CDC نیست پاسخ به یک درخواست برای نظر این مقاله است.

کارشناسان مصاحبه شده توسط ایالات متحده آمریکا امروز گفت که با وجود در اوایل سوء ظن توسط CDC و WHO (سازمان بهداشت جهانی) در مورد حفاظت ارائه شده توسط پوشیدن ماسک وجود دارد در حال حاضر شواهد قابل توجهی وجود دارد که این عمل کاهش می یابد و گسترش ویروس.

اگر شده است وجود دارد حدس و گمان است که ماسک-پوشیدن طول گسترده خشونت پلیس تظاهرات مانع از رمان coronavirus اعداد از خونتان در آن شهرها نواک هشدار داد که آن را "احتمالا غیر ممکن است را به رویدادهای عمومی و رسم استنتاج از لحاظ ماسک" و در نتیجه عفونت اعداد.

رئیس جمهور تهمت شده ترین کشور قابل مشاهده waffler در اجتماعی ارزش پوشیدن ماسک. مغلوب ساختن پیشی جستن است گفت: "من برای همه, ماسک" و مطلوب در مقایسه با ظاهر خود را در یک که از رنجر تنها. اما او نشان داده شده است, اهانت به آنها در زمان های دیگر به رقیب نامزد انتخابات ریاست جمهوری جو بایدن برای ظاهر شدن در ملاء عام در یک ماسک و گفت که او کاهش یافته است به پوشیدن یک دلیل این که او نمی خواست به اعضای رسانه ها "لذت بردن" از دیدن آن بر روی او.

وجود دارد چند ماسک پوشیده شده در میان هواداران بسته بندی شده نزدیک به هم در مغلوب ساختن پیشی جستن اخیر اجتماعات بزرگ در Tulsa, Oklahoma—که به دنبال افزایش رمان coronavirus موارد وجود دارد که شهر سلامت مدیر گفته بود: "به احتمال زیاد بیش از" یک نتیجه از این تجمع و در مقابل کوه راشمور.

تهمت نیز yanked او خواه کنوانسیون گفتار از شارلوت کارولینای شمالی گزارش پس از مقامات وجود دارد نمی خواهد تکان دادن در نیاز به ماسک و اجتماعی فاصله انتخاب را قبول خود را از نامزدی در عرصه در جکسون ویل فلوریدا به جای.

قبل از مغلوب ساختن پیشی جستن آینده رالی در پورتسموث-- برنامه ریزی شده بود که برای شنبه اما به تعویق افتاده است به دلیل طوفان گرمسیری-- ساکنان نام برای کالیفرنیا ، کریس Sununu یا شهردار ریک Becksted به دستور ماسک-پوشیدن اما هر دو مقاومت کرده اند. در یک بیانیه Becksted پیشنهاد کرد که به دستور ماسک خواهد بود به "سیاسی این مهم موضوع سلامت."

تنها چند ماه پیش آن را دشوار است به تصور یک لایه نازک از پارچه محافظ در سراسر بینی و دهان به عنوان یک حزبی یا نژادی-تقسیم و لوازم جانبی. اما در هفته های اخیر شده است وجود دارد هیچ قوی تر نماد آمریکا در مبارزه در راه رمان coronavirus از ماسک صورت.

هنگامی که کمیسیون در پالم بیچ ایالت فلوریدا موظف ماسک صورت در یک جمعیت خشمگین از ترکیبات که نیست با پوشیدن ماسک—jeered آنها را برای زیر پا گذاشتن قانون اساسی ایالات متحده. "ساکنان آن را به آرامی زمانی که خودسرانه و هوس باز قوانین مجبور کردن گلوی خود را برای خوب بیشتر" اعلام کرد یکی از مؤسسان که در جمع آوری 900 امضا علیه قیمومیت.

در ویسکانسین افزایش رمان coronavirus موارد باعث شده است تا رژیم صهیونیستی است. تونی Evers به عقب به موقعیت قبلی و در نظر گرفتن اجرای یک ایالت ماسک قیمومیت. اما Evers به نظر می رسید آن را بیهوده ژست و گفت که او انتظار می رود حکم به چالش کشیده می شود و شکست در دادگاه.

جاش Guillory, شهردار, Lafayette, لوئیزیانا, گفت که او در بر داشت بالا رمان coronavirus اعداد "نگران کننده" اما حاضر به پیوستن به دیگر شهرستانها عمده در کشور نیاز به ماسک. "من نه یک پادشاه و من قطعا نه یک جادوگر که در آن من می توانم فقط یک دکمه را فشار دهید و می گویند, 'ماسک!' و همه درمان" Guillory گفت.

دیگر مقامات گرفته اند و حتی تهاجمی تر موضع در برابر چهره های حفاظتی پوشش. ایالت اوهایو در کنگره Nino حیاتی که اعلام کرده است که ماسک مبهم "تصویر و شباهت خدا" تلاش بیهوده برای مانع رژیم صهیونیستی است. مایک DeWine ماسک مورد نیاز خود در چند استان ها در دولت است.

در روز سه شنبه DeWine دستور باعث Vitale تا به توصیه ترکیبات خود را در برابر و حتی بیشتر پایه سلامت و اندازه گیری نوشتن در Facebook: "آیا شما خسته از زندگی در یک دیکتاتوری هنوز ؟ این چیزی است که اتفاق می افتد زمانی که مردم دیوانه و تست شده است. جلوگیری از گرفتن تست شده!"

در همان حالت Butler County Sheriff ریچارد جونز گفت که Ohioans بیمار بودند دولت آنها را گفتن چه و که او نمی خواهد اجرا DeWine دستور. "من بسیاری از چیزهای مهم را به انجام و ماسک پلیس است که یکی از آنها" جونز گفت.

Saliski این pulmonologist که استدلال به نفع یک ماسک فرمان در مونتگمری ماه گذشته بعد گفت که او فکر کرده بود که تقاضای خود را یک "با شدت بهم زدن غوطه دادن" و "بدون ذهن و بسیار خوشحال."

در میان ساکنان که صحبت در حمایت از مونتگمری فرمان ویلیام بوید, که گفت که او تا به حال از دست داده و شش تن از اعضای خانواده به COVID-19. با اشاره به این ویروس شیوع در میان سیاه و جمعیت بوید گفت: "این سوال در جدول این است که آیا سیاه و سفید زندگی می کند و ماده"

اما موفق مخالفت با این پیشنهاد به رهبری عضو شورای برانتلی لیون که آن را به نام قانون اساسی را نقض کرد و گفت که "به کسی چیزی یا کسی نیاز به پوشیدن چیزی است که یک نفس بیش از حد."

در روز سه شنبه Saliski—پوشیدن سفید کت آزمایشگاه و یک چهره از نقاب خشم—تلاش دوباره در جلسه دیگری. "شما بچه ها بودند رای خود را برای محافظت از ترکیبات," او گفت: Montgomery اعضای شورای. "لعنت حفاظت از آنها!"

در این زمان شورای ظاهرا تحت تأثیر رای گیری 7-0 به تصویب یک ماسک قیمومیت در این شهرستان است.

عضو شورای لیون پس از parrying با Saliski بیش از "ادبیات" او گفت که او به عنوان خوانده شده که به سوال نامیده می شود اثر بخشی ماسک ممتنع از رای گیری.

Cincinnati Enquirer خبرنگاران هانا K. Sparling و جسی Balmert, Lafayette, روزانه, تبلیغ خبرنگار اندرو Capps و Milwaukee Journal Sentinel خبرنگاران مولی بک و مریم Spicuzza کمک کرده است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب