به عنوان COVID-19 caseload مانت DeSantis شکایت توسط معلمان مدرسه بیش از بازگشایی طرح

جان کندی ایالات متحده آمریکا امروز شبکه-فلوریدا سرمایه ادارهمنتشر شده 5:05 PM EDT Jul 20, 2020تالاهاسی فلوریدا

توسط NEWSSALAM در 31 تیر 1399

تالاهاسی فلوریدا رسیده ششم راست بعد از 10,000-plus جدید کروناویروس موارد دوشنبه به دولت به عنوان بزرگترین اتحادیه معلمان شکایت رژیم صهیونیستی. ران DeSantis دولت بیش از طرح بازگشایی مدارس در فرد راهنما در ماه آینده.

دولت اضافه شده 10,347 جدید COVID-19 موارد یک شبه آوردن فلوریدا مجموع موارد به 360,394 به تاریخ. یکی دیگر از 90 مرگ و میر رخ داده است با 5,072 فلوریدا مردم در حال حاضر از دست داده به این بیماری در کشور است.

در حالی که تعدادی از coronavirus آزمون کاهش یافت و به 78,993 پایین ترین سطح خود در تقریبا یک هفته رای مثبت رز به 14.7% آن بالاترین علامت از جولای 13. DeSantis شده بود با اشاره به سطوح پایین تر به عنوان یک نشانه آن است که جامعه پخش شد و کاهش در برخی از قطعات از فلوریدا.

در آن طرح دعوی در دادگاه واصل در میامی دولت مدار دادگاه فلوریدا انجمن آموزش و پرورش گفت: مدرسه بازگشایی منظور نقض فلوریدا که قانون اساسی نیاز دارد که یک "یونیفرم, کارآمد, ایمن, ایمن و با کیفیت بالا سیستم" از مدارس دولتی وجود داشته باشد.

FEA جمهور Fedrick Ingram ذکر روز دوشنبه مورد اعداد و مرگ و میر به عنوان "افت" برای اتحاد عمل.

"هیچ کس می خواهد به عقب در یک کلاس درس و بازگشایی مدرسه ما ساختمان های بیشتر از مربیان" اینگرام گفت. "ما معلمان..این چیزی است که ما زندگی می کنند و...اما ما می خواهیم به آن را انجام دهد با خیال راحت و ما نمی خواهیم برای قرار دادن مردم در معرض خطر است."

پیوستن به FEA در طرح دعوی در دادگاه در حال چندین معلمان همراه با NAACP دولت فصل و ملی خود سازمان است. متهمان در حال DeSantis آموزش و پرورش کمیسر ریچارد کورکوران و میامی-Dade County شهردار کارلوس Gimenez.

این اتحادیه می گوید که تصمیم گیری در مورد بازگشایی مدارس — این که آیا در فرد آنلاین و یا از یک سیستم ترکیبی — باید در سطح محلی است. اما به نظر می رسید کمی حمایت در میان رهبران اتحادیه برای هر شهرستان در حال حرکت رو به جلو با آوردن دانش آموزان به دانشگاه در حالی که فلوریدا coronavirus اعداد در ادامه به افزایش است.

اینگرام گفت که یک نظرسنجی از FEA اعضای یافت که 90 درصد مخالف بودند به هر برنامه ای که باز سنتی مدارس پنج روز در هفته است. او همچنین گفت که 39 درصد از معلمان با توجه به ترک این حرفه در این سال اگر خود را تنها گزینه بازگشت به مدرسه و دانشگاه.

مربیان گفت: مدارس باید چه چیزی بهترین را برای جوامع خود به جای دنبال DeSantis و کورکوران که آنها گفت: به نظر می رسد قصد جلسه اهداف رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و آموزش و پرورش کمیسر بتسی DeVos که می خواهید متحده به بازگشایی مدارس سنتی در این پاییز.

معلمان نامشخص در مورد بازگشت: Escambia County, معلم, مطالعه می یابد 42% ناراحت کننده از بازگشت به مدارس

سانتا رزا مدارس شهرستان: آیا امن برای سانتا رزا شهرستان دانش آموزان به بازگشت به مدرسه ؟ معلمان هنوز مطمئن شوید

"این ممکن است بسیار متفاوت در یک جامعه بسته به ميزان عفونت در آن جامعه" گفت: لیلی Eskelsen گارسیا رئیس ملی انجمن آموزش و پرورش که عضویت مقامات دولتی در یک تماس تلفنی به بحث در مورد طرح دعوی در دادگاه.

"اما این به این منظور است که فقط تقلید بتسی DeVos و فدرال حکم که ما باز خواهد شد, همه مدارس, همه روز, همه, هفته, دانش آموزان نشسته شانه به شانه بدون توجه به آنچه پزشکان می گویند. که درخواست ما به فداکاری ما دانش آموزان و خانواده های آنها و ما مربیان و خانواده خود را," او اضافه شده است.

DeSantis شده است تلاش برای راه رفتن بسیار سفارش را دقیقترین بازگشت به کلاس درس زبان پس از آن صادر شد که دو هفته پیش.

روز دوشنبه در ظاهر در اورلاندو DeSantis heckled شد توسط چند معترضان که فریاد می زدند: "شما در حال دروغ گفتن به مردم" که آن را به خود را به روز رسانی روزانه چگونه دولت در برخورد با این ویروس.

فرماندار گرچه دوباره سعی کردم به دور از back-to-school, سفارش, اشاره, "من نمی توانم در یک فرمان اجرایی. بود که وزارت آموزش و پرورش."

او همچنین گفت که برای والدین و دانش آموزان "انتخاب برترین است" وقتی که می آید به این نوع از کلاس درس است که بازگشایی ماه آینده.

برنامه سواد آموزی: پنساکولا "آزادی مدرسه' ایجاد نسل بعدی خوانندگان و رهبران

Escambia County schools: چه خواهد شد Escambia County مدارس در پاییز ؟ خانواده ها باید 3 گزینه.

"ما اصول هدایت شده اند, شماره 1 که در نهایت پدر و مادر باید به طور رایگان برای انتخاب بهترین محیط برای دانش آموز خود را, کودکان و نوجوانان" DeSantis گفت. "این بدان معناست که اگر آنها ترجیح می دهند از راه دور آموزش از آنجا که آنها راحت با داشتن بچه ها در مدرسه, پس از آن که تصمیم خود را به عنوان یک پدر و مادر است.

"اگر مردم می خواهند یک هیبرید (منطقه) می تواند ارائه ترکیبی. و بدیهی است که کسانی که پدر و مادر بر این باورند که کودکان باید در مدرسه ما می خواهیم به ارائه آنها را با یک گزینه برای انجام این کار به عنوان" DeSantis گفت.

DeSantis هفته گذشته اذعان کرد که دولت تا به حال حرکت رو به جلو با هر نوع پروتکل برای در پردیس تست جدا از دانش آموزان و معلمان که تست مثبت برای این ویروس و یا چگونه به مدیریت امکان quarantining کل یک کلاس درس یا مدرسه.

اما در روز دوشنبه فرماندار تکرار شده است که وجود دارد بدهی به آموزش آنلاین برای بسیاری از دانش آموزان است.

"ما نمی خواهیم مردم را به سقوط و ما واقعا می خواهید به تمرکز بر روی بهترین بهره را از دانش آموزان ما و پدر و مادر ما حداکثر مقدار زیادی از انتخاب به بهترین تصمیم آنها می توانند" DeSantis گفت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب