به عنوان OLF-8 کارشناسی ارشد برنامه ریزی شروع می شود, رهبران نگاه کنید که چگونه به جمع آوری ورودی عمومی در COVID-19 عصر

مدیسون آرنولد Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:00 PM EDT مارس 15 سال 2020استاد فرآیند برنامه ریزی برای Escambi

توسط NEWSSALAM در 27 اردیبهشت 1399

استاد فرآیند برنامه ریزی برای Escambia County را 640 هکتار OLF-8 ملک در حال حاضر در جریان و رهبران پروژه در حال توسعه راه برای اطمینان از ورودی عمومی با وجود اجتماعی فاصله دستورالعمل در محل برای جلوگیری از گسترش این کوروناویروس.

کارکنان در dpz حذف شده یک شرکت طراحی انتخاب شده برای کارشناسی ارشد برنامه ریزی فرایند به عنوان به خوبی به عنوان دیگر مشاوران ارائه شده صبح روز پنجشنبه به Escambia County کمیسیون در مورد چگونه استاد فرآیند برنامه ریزی را نگاه کنید. این طرح راهنمای توسعه اموال است که به معنای آوردن شغل با درآمد بالا.

این شهرستان به دست آورد نیروی دریایی دور افتاده زمینه 8 که قبلا مورد استفاده قرار گیرد به عنوان یک آموزش نیروی دریایی فرودگاه در یک مبادله زمین با نیروی دریایی در سال 2019.ملک در رشد Beulah منطقه مجاور به Navy Federal Credit Union اصلی دانشگاه.

مارینا Khoury با dpz حذف شده گذاشته نه ماه گاهشمار به این کمیسیون به عنوان او ارائه شده عملا پنج شنبه. اولین مرحله شامل جمع آوری اطلاعات اقتصادی, زیست محیطی و مالی اثرات بالقوه و توسعه خواهد شد و پس از فاز طراحی و اجرای استراتژی فاز.

در طول کل فرایند Khoury گفت: کارکنان خواهد شد جمع آوری جامعه در ورودی.

که کار سخت تر است چرا که از زمان اجتماعی فاصله دستورالعمل فراخوانی برای مردم باقی می ماند در گروه 10 و یا کمتر. اگر در نهایت اجازه یک جلسه عمومی به نام charrette خواهد بود به احتمال زیاد برنامه ریزی شده بین اواخر مرداد و اواسط سپتامبر.

Dpz حذف شده انتخاب شده: جدید Urbanist شرکت dpz حذف شده انتخاب شده برای ایجاد طرح جامع برای OLF-8

بخش فروش: Escambia حرکت رو به جلو Navy Federal Credit Union, فروش زمین, اما, طولانی, سوالات

"ما فکر می کنم که این charrette اتفاق می افتد که آیا آن را در فرد وجود دارد تا حدودی در فرد (و) بخشی از راه دور وجود دارد رفتن به افرادی که نمی خواهید به راحتی به یک انجمن عمومی و شاید درگیر شدن با ما در زمانی که آنها می دانند که وجود دارد بیش از 50 یا 60 نفر در اتاق" Khoury گفت. "ما می دانیم که وجود دارد باید برخی از راه دور عناصر به چه charrette موفق است."

به کمک با موضوع مشاوران در حال کار بر روی یک پلت فرم تعهد آنلاین به طوری که مردم می تواند ورود به سیستم, سازمان دیده بان طراحان کار زندگی می کنند و یا شنیدن مشاور ارائه و ذینفعان مصاحبه و دادن بازخورد.

"آنچه که من متوجه شده ام با مجازی charrette ما انجام داده ایم این است که سطح بیشتری از مشارکت عمومی" Khoury گفت. "این ممکن است چیزی است که ماندگار پست-COVID به هر حال. از آن آسان است برای افرادی که قادر به ورود به سیستم و حتی اگر آن را برای یک دوره کوتاه از زمان."

تراویس پترسون با مشاور تاثیر کمپین گفت: هیئت مدیره او کار خواهد کرد به جمع آوری ورودی از انواع ذینفعان از محله انجمنهای نزدیکی OLF-8 به ساکنان شهرستان گسترده ای که ممکن است علاقه در این پروژه است.

بخشی از چگونه او قصد دارد برای انجام این کار با آموزش ساکنان در مورد اموال و امکانات آن از طریق ارتباط با رسانه های محلی و به اشتراک گذاری اطلاعات با county جامعه روابط.

"اجازه دادن به آنها را می دانیم" هی اینجا جایی است که شما ورودی استفاده شده است. در اینجا از تیم مهندسی طرح و یا برنامه های سایت' به طوری که ما قادر به واقعا مطمئن شوید که شهروندان می دانم و شما و شهرستان کارکنان قادر به نگه داشتن خود را تشکیل مطلع" پترسون گفت.

Khoury گفت: این پلت فرم آنلاین نیز کمک خواهد کرد که کارکنان با دقت اشاره کردن اگر جمعیتی خاصی یا محله که از آنها دریافت ورودی است. او همچنین اذعان کرد که یک پلت فرم دیجیتال می توانید سهام مسائل و جلوگیری از کسانی که می تواند دسترسی به اینترنت برای دادن بازخورد.

"ما متعهد به هم رسیدن در غیر دیجیتال, راه هایی برای تعامل با افرادی که ممکن است به کامپیوتر دسترسی دارند. گاهی اوقات فقط یک تلفن عمومی تماس بگیرید و بهترین راه برای رسیدن مردمی" Khoury گفت.

کمیسر جف Bergosh که نشان دهنده Beulah منطقه گفت: از آنجا که این مشاغل متمرکز بر توسعه OLF-8 پروژه نه تنها برای ساکنان منطقه خود. او می خواهد به شنیدن ورودی از انواع گسترده ای از ساکنان شهرستان.

"این یک شغل پروژه. ما باید برای ایجاد شغل. این که چگونه ما جبران پول ما سرمایه گذاری" Bergosh گفت. "این فقط یک پروژه برای Beulah, من حدس می زنم چیزی است که من قصد دارم به ترک شما را با. این یک county گسترده سرمایه گذاری شهرستان گسترده پروژه است."

مدیسون آرنولد را می توان در رسید marnold@pnj.com و 850-435-8522.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب