ASSU نامزدهای' تجمع 'زوم-بمباران' با ضد سیاه ضد سامی احساسات

ناشناخته شرکت کننده پرتاب نژادی نفرت سخنرانی و پخش تصاویر خشونت آمیز در طول یک شنبه زوم تاون هال میزبانی مردم

توسط NEWSSALAM در 30 اردیبهشت 1399

ناشناخته شرکت کننده پرتاب نژادی نفرت سخنرانی و پخش تصاویر خشونت آمیز در طول یک شنبه زوم تاون هال میزبانی مردم حزبی یک تخته سنگ از 10 نامزد رنگ در حال انجام همراه دانش آموزان از دانشگاه استنفورد (ASSU) در مقطع کارشناسی سنا در انتخابات است.

مزاحم است که هنوز هم ناشناخته وارد زوم و اقدام برای به اشتراک گذاشتن ضد سیاه پیام از طریق صدا. پس از نامزدها اقدام به ادامه تاون هال با استفاده از همان زوم نشست لینک مزاحم تصاویر به اشتراک گذاشته شده از سلاح و یک صلیب شکسته با توجه به اعضای انجمن.

یک استنفورد ایمیل شد مورد نیاز برای ورود به جلسه همراه با تایید از میزبان با توجه به تجمع سازمان.

"این خشونت آمیز و پر سر و صدا و آن را یک هدف نمایش نفرت در یک اتاق پر از دانش آموزان اقلیت" گفت: تجمع کنندگان محمد سلی '22.

دفاع از "تغییر اجتماعی و ایمنی از گروه های به حاشیه رانده شده در پردیس" است که در بخش مرکزی از افراد حزبی' پلت فرم.

تاون هال شامل 10 نفر از اعضای انجمن و این دو تنها نامزد برای ASSU اجرایی دفتر منیر Alimire '22 و Vianna Vo '21.

این جلسه خطاب حادثه در یک Instagram پست در روز یکشنبه.

"این یک هدف شکل نژادپرستی ضد سیاهی و یهودی ستیزی به سمت جنبش است که ما در حال تلاش برای پیشرفت" در این جلسه نوشت. "موارد شبیه به این رخ داده است اغلب این چند هفته گذشته و در هیچ راه باید نرمال."

تجمع کنندگان سیرا پورتر '22 گفت: او منزجر بود با هک شدن این رویداد و او امیدوار است عاملان صورت عواقب.

"این سه ماهه گذشته شده است دشوار است برای هر کس که با همه گیر جهانی و عدم قطعیت سال تحصیلی بلندی بر ما" پورتر گفت. "است که البته به هیچ کس این حق را تحریک نژادی و خشونت و نفرت بر دیگران به خاطر آنچه اتفاق افتاده در روز شنبه بود در واقع یک جنایت نفرت. امید من این است که کسانی که مرتکب این گناه خواهد بود به عدالت به ارمغان آورد."

"زوم-بمب گذاری"و یا اختلالات به زوم جلسات با احزاب خارج از اغلب متضمن نامناسب رسانه ها و یا زبان توهین آمیز تبدیل شده اند به طور فزاینده ای مشترک پس دانشگاه باید روشن برای یادگیری آنلاین. زوم جدید منتشر کرده است تنظیمات حریم خصوصی برای مبارزه با این حملات اما موفق به متوقف کردن آنها را به طور کامل.

الکسیس ماک '22 عضو از افراد حزبی به نام بر دانشگاه به اطمینان حاصل شود که دانش آموزان با امن و عادلانه آموزش و پرورش در حالی که آموزش آنلاین همچنان ادامه دارد.

"من بسیار دلسرد کل این حادثه" ماک گفت. "این یک روز از من در تلاش برای تأمل در من سه ماهه در بزرگ اما همچنین این ستون تا حوادث به تازگی. من فکر می کنم استنفورد نیاز به نهادی اقدام به تغییر است که به خصوص اگر آنها می خواهند دانش آموزان به کیفیت آموزش و پرورش, حفاظت و پشتیبانی که به آنها وعده داده شده به آنها است."

کریکت Bidleman '21 فعلی ASSU مدیر ارتباطات و همچنین نام در دانشگاه برای کمک به جلوگیری از آینده آنلاین حملات.

"من آرزو می کنم که من می توانم بگویم که ASSU می تواند به جلوگیری از این نوع مسائل را از اتفاق می افتد اما به دلیل ماهیت آنلاین سیستم عامل این امر می تواند فوق العاده دشوار است برای ما برای انجام این کار به تنهایی" Bidleman گفت. "به همین دلیل است که من فکر می کنم آن را کاملا عادلانه برای ما به تماس در دانشگاه به ما کمک کند با این."

در پاسخ منتشر شده در روز دوشنبه مردم حزبی نوشت که این حوادث در حال تکرار حوادث در زندگی دانش آموزان اقلیت.

"ضد سیاهی است که یک ساختار است که اشکال تجارب مردم سیاه و سفید در دانشگاه استنفورد و در سراسر جهان — و ضد سیاهی است که نیروی محرکه در microaggressions کلیشه تعصب نادان نظرات و چیزهای دیگر دانش آموزان سیاه پوست و تجربه" پاسخ می خواند. "تجربه مانند این باید در هر شکل و فرم جدید تبدیل عادی در یک یا مجازی در دانشگاه استنفورد."

نفوذ شرح زیر است یک حادثه در مقدماتی مطالعات تطبیقی در نژاد و قومیت کلاس که در آن استادیار خواندن نژادی لکه دار کردن با صدای بلند در طی یک سخنرانی سه هفته پیش. زمان ASSU سناتورهای پیش نویس یک قطعنامه در محکومیت این حادثه. چندین حامیان مالی اقدامات در حال مبارزه برای انتخاب مجدد با مردم حزبی.

"چه اتفاقی افتاد در این تجمع بود نه یک حادثه جدا شده و آن را خسته کننده چگونه دانش آموزان سیاه پوست و دیگر مردم رنگ — به طور مستمر خود محروم انرژی و نیروی کار به دلیل اعمال نفرت و عدم تحمل" سلی گفت.

"ما اعتقاد داریم که ما می توانیم می کرد به عنوان یک جامعه این نفرت" ماک گفت. "من فکر می کنم آن است که واقعا برای ما مهم است اذعان به این که ما نمی خواهیم این به گسترش است. ما نمی خواهیم این را به نرمال در همه."

تماس با Lauryn جانسون در [email protected]



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن