ASSU مدیران' پایان دوره گزارش قیمت سهام طرح

سابق در ارتباط دانش آموزان دانشگاه استنفورد (ASSU) رئیس جمهور اریکا اسکات '20 و معاون رئیس جمهور اشعیا دروموند

توسط NEWSSALAM در 18 خرداد 1399

سابق در ارتباط دانش آموزان دانشگاه استنفورد (ASSU) رئیس جمهور اریکا اسکات '20 و معاون رئیس جمهور اشعیا دروموند '20 برجسته سهم از های مختلف بدن از ASSU در بهبود پردیس قیمت و سهام در پایان دوره گزارش منتشر شده در روز چهارشنبه.

"در حالی که این پایان کار نیست برای ما مدت که ما تصور کرده اند و دست اول چگونه انعطاف پذیر همدلی و حمایت استنفورد جامعه می شود" اسکات و دروموند نوشت. "با COVID-19 نژادی و بی عدالتی بحران باعث عدم اطمینان و صدمه دیده است برای بسیاری از ما درخواست شما را به ادامه نشان برای یکدیگر و پیدا کردن راه هایی برای مراقبت از خودتان در طول راه."

اسکات و دروموند شناسایی اخلاقی سرمایه گذاری برای حمایت از کانال میلر پلاک منافع عمومی کار و ASSU تغییر علامت تجاری به عنوان اولویت های اجرایی با استناد به آمار و ارقام مانند $150,000 این ASSU توزیع در پاسخ به COVID-19 و افزایش در پردیس ثبت نام رای دهندگان به عنوان موفقیت های دولت است.

اسکات و دروموند نیز به رسمیت شناخته شده کار خود را از کابینه و مدیران و کسانی که متخصص در مسائل اعم از جنسی و پیشگیری از خشونت به مشارکت سیاسی. کابینه مدیران پنجه پروژه های مربوط به منطقه خود را از تمرکز مانند استطاعت مدیران لطف Achepohl '20 و ششم-سال موسیقی و علوم اعصاب دکتری Irán رمان کمک مسکونی و ناهارخوری شرکت (R&د) در ایجاد پاپ آپ شربت خانه مواد غذایی حوادث.

به تازگی انتخاب ASSU معاون رئیس جمهور Vianna Vo '21 به عنوان ASSU بهداشت روانی و سلامتی مدیر تحت اسکات و دروموند دفاع برای افزایش سلامت روان در بودجه منابع و آگاهی است.

"سال گذشته این اولین بار است که کلاه [مشاوره و خدمات روانشناختی] دریافت بودجه افزایش در 10 سال" Vo نوشت. "امید من این است که آن را 10 سال دیگر برای ما به پیشرفت است."

استنفورد دانشجویی شرکت (SSE) مسئول برای حصول اطمینان طولانی مدت زنده ماندن مالی و استقلال ASSU همراه با هماهنگی های مختلف کسب و کار شرکت های شناسایی, کار SSE بخش ها مانند استنفورد مشاوره دانشجویی فروشگاه کاردینال سرمایه گذاری و کاردینال آزمایشگاه به عنوان مناطق که در آن SSE دیده بود بهبود و رشد است. مثلا دانشجویی فروشگاه تحت طراحی و مدیر بازاریابی مه-Lan Steimle '21 راه اندازی خرس واقعی نیست خط پوشاک قبل از این بازی بزرگ است.

کارشناسی سنا به رسمیت شناخته شده و دستاوردهای مختلف هستهای از جمله بازگشت سناتور Mià بحر '22 را "به طور گسترده ای بانیان قطعنامه" در خشونت های جنسی و سناتور مارتین آلتنبورگ '21 و مصطفی خان '22 وکالت برای حذف شهریه دوره ها در یک قیمت کار گروه تشکیل شده توسط معاون سابق شهردار برای آموزش و پرورش هری ایلام.

در مقابل فارغ التحصیل شورای دانشجویی (GSC) صحبت بیشتر به اهداف گسترده تر از GSC در طول سال مانند بهبود قیمت و حمایت از دانشجویان تحصیلات تکمیلی.

"ما به طور جدی به هل دادن مدیران برای ادامه حمایت خود را از دانشجویان تحصیلات تکمیلی در طول این بی سابقه ای و به چالش کشیدن زمان" گزارش می خواند.

تماس با کیت Selig در kselig در stanford.edu.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن