استخر ایزی ست ساده که مشتریان را جذب می کند

این مقدار از درآمد او را به یکی از ثروتمندترین و موفقترین هنرمندان در صنعت سرگرمی تبدیل کرده است. این خانه با

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

این مقدار از درآمد او را به یکی از ثروتمندترین و موفقترین هنرمندان در صنعت سرگرمی تبدیل کرده است. این خانه با دو ساختار متفاوت طراحی شده است؛ یک فضای خصوصی پر از آرامش و فضایی جداگانه برای سرگرمی و کار. هر چند که از بیرون دارای جنس برزنت بادوام هستند اما چنانچه در کف آنها وسیله تیز یا داغ باشد؛ احتمال آسیب وجود دارد. اما توجه داشته باشید که هرگونه وسیله یا شی تیز و برنده یا داغ باعث آسیب دیدگی بدنه استخر میشود. اما چند مورد در رابطه با انتخاب این مکان را باید رعایت کنید اولا که در آن اشیاء تیز و لبه های برنده وجود نداشته باشد و دوم سطحی است که کف استخر بادی کامل با آن تماس پیدا می کند. 366 اینتکس intex 28132 دارای لبه بادی می باشد که شما برای راه اندازی و استفاده از این استخر تنها نیاز دارید که یک عدد پمپ باد در اختیار داشته باشید که این مورد را باید به صورت مجزا تهیه و خریداری کنید.

در صورت مشاهده هر گونه کثیفی روی آب و برای از بین بردن آنها می توانید پمپ تصفیه را به استخر بادی وصل کنید. در نهایت داخل استخر را پر از آب کنید. برای آب کردن داخل استخر ابتدا آن را به خوبی پهن و باد کرده تا قسمتهای چروک آن صاف شود و تا آماده استفاده شود. به همراه این استخر پیش ساخته ایزی ست یک عدد پمپ تصفیه فیلتری اینتکس نیز برای شما ارسال می شود که با قدرت پردازش 2006 لیتری در ساعت به خوبی می تواند آبی شفاف و تمیز را برای فضای داخلی استخر فراهم آورد . با در نظر گرفتن این ویژگی ها هم اکنون امکان خرید و ثبت سفارش از سایت نمایندگی ایران اینتکس برای شما فراهم می باشد. همچنین در قسمت بالای پمپ یک پیچ قرار گرفته که برای هواگیری می توانید از آن استفاده نمائید. دکوراسیون خانه جنیفرلوپز در سال 2023 با تغییرات زیادی همراه بود که در این مقاله کامل عکس های جدید از دکور خانه جنیفرلوپز در سال 2023 را برای شما قرار میدهیم تا مشاهده کنید و همچنین یک سری توضیحاتی که باید بدانید هم در اختیارتون قرار میدهیم . علامت تجاری شرکت اینتکس در قسمت بالا کاملا مشخص بوده و سه تصویر از بخش های مختلف کالا در دایره هایی درج شده اند.

همان طور که می دانید استخرهای ایزی ست از بدنه ای با نوع برزنتی و به صورت سه لایه شکل گرفته اند که بدنه ای ضخیم و بادوام خواهد بود. جنس بدنه استخرهای پیش ساخته از PVC سه لایه است که نوع متریال به کار رفته در آن سبب شده تا علاوه بر مقاومت و محکم بودن بدنه، انعطافپذیری بالا و وزن کمی داشته باشد و به راحتی حمل شوند. برای دسته بندی انواع استخرهای پیش ساخته ایزی ست باید به نوع کاربرد و همچنین ردههای سنی مختلف دقت کرد. همچنین پمپ باد و راهنمای تصویری راه اندازی استخر از دیگر لوازم جانبی مورد نیاز هستند. کسانی که تمایل به داشتن تفریحات آبی در خارج از خانه و در مسافرت را دارند می توانند استخر ایزی ست را انتخاب کرده و به استفاده کردن از آن بپردازند. به دلیل دوبل بودن این دستگاه، قادر به خالی کردن باد به وسیله آن نیز هستید. با کمک انواع پمپهای دستی و برقی میتوان آن را باد کرد و شما قادر هستید در سطح صاف و همواری در کمتر از 10 دقیقه آن را نصب و راهاندازی کنید. قبل از خرید هر محصولی پیشنهاد میشود؛ اطلاعات کافی درباره آن را به دست آورید.

قبل از ارائه این محصول قطعا شما مشاهده کرده اید که کمپانی اینتکس سعی کرده تا در ارائه استخرهای ایزی ست همواره یک سایز از این استخرها را هم با پمپ تصفیه و هم بدون پمپ تصفیه آب ارائه کند که در رابطه با این سایز هم این تصمیم را گرفته است. در واقع باید گفت که شرکتهای سازنده استخرهای پیش ساخته بنا به کاربرد، رده سنی، ابعاد، میزان ارائه خدمات جانبی و سایر نیازهای مخاطبان را پاسخ میدهند و مشکلات استفاده از این محصولات را به حداقل رساندهاند. میزان آبی ورودی به استخر تا زمانی ادامه دارد که به دلیل چگالی کم هوا نسبت به آب، استخر به طور کامل صاف و پهن شود. شما میتوانید استخر ایزی ست را در 10 دقیقه و به راحتی راهاندازی کنید. همچنین هرچیزی که برا دکوراسیون خانه خود نیازداشتید ایزی خرید بزرگترین وبهترین فروشگاه دکوری در ایران هست که میتونید با خیال راحت خرید کنید . استفاده از برزنت در بدنه این استخرها باعث مقاومت و دوام بالای آنها در برابر فشار و همچنین ایجاد خاصیت ضد آب و سایر قابلیتهای ویژه در آنها شده است. برای استفاده راحتتر از استخرهای پیش ساخته، لوازمی را طراحی و ساخته شده تا کارایی آن را دو چندان کند.

This article was g en erated wi th G SA C onte​nt G enerat​or DE᠎MO !

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن