حداقل دوازده نفر بودند بدون محاکمه اعدام در میلتون از 1875-1937. زندگی خود را در نهایت مفتخر بودن.

آنی شاهد Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jul 30, 2020در طول سال گذشته یا پس از میلتو

توسط NEWSSALAM در 9 مرداد 1399

در طول سال گذشته یا پس از میلتون ساکنان شده است بی سر و صدا مونتاژ جامع تاریخی محلی یکی از حساب های ملت را تاریک ترین زمان گذشته — وحشیانه lynchings از آمریکایی های سیاه و سفید در مردم است.

در حال حاضر به عنوان کشور به عنوان یک کل در حال تجربه یک نژادی حساب در پی مرگ جورج فلوید سانتا رزا جامعه یاد ائتلاف پروژه کار مجبور است به شهر میلتون برای آمدن به شرایط با خود نژادپرستانه گذشته است.

"این واقعا نوع از عجیب و غریب" گفت: Darlene Mosley استاد روانشناسی در پنساکولا کالج ایالتی است که یک بخشی از جامعه یاد ائتلاف پروژه است. "حدود چهار سال پیش من به عنوان خوانده شده 'آناتومی Lynching' جیمز مک گاورن در مورد (فلوریدا مجازات قربانی) کلود نیل بود که احتمالا بدترین وحشیانه ترین مجازات است که در ضبط. من تعجب اگر تا کنون وجود دارد هر lynchings در میلتون و به من گفته شد بسیار سریع است که هیچ چیز مانند است که تا کنون اتفاق افتاده است در اینجا."

در واقع چیزهایی مانند که آیا اتفاق می افتد در اطراف در اینجا -- و ائتلاف قادر به شناسایی و بررسی حداقل 12 lynchings که اتفاق افتاده در میلتون بین سال 1875 و در سال 1937.

قربانیان شامل یک جوان ناشناس در سال 1884 که بدن شد و خرد شده به قطعات توسط مردان سفید که ادعا او حمله یک بانوی جوان که سوار یک اسب; ناشناس در سال 1915 بود که به دار آویخته از یک قطب تلفن و که بدن با گلوله سوراخ شد و پس از او متهم به آزار یک کودک 6 ساله دختر و جوانه جانسون یک جنگ جهانی اول کهنه که زنده زنده سوزانده شد در سال 1919 پس از امتناع از ثبت نام بیش از پدرش زمین در جی پس از پدرش در گذشت.

گذشته از اینکه دشوار است به درک این حساب از lynchings دشوار است برای کامپایل -- داستان های نوشته شده در آن زمان اغلب ناقص و یا بسیار نقطه با توجه به هیلی McGuyre یک میلتون مقیم و محقق بود که افتخار شرکت در این ائتلاف را تلاش در جلسه اخیر شورای شهر.

"آنچه که ما نیاز به کار بیشتر مقالات روزنامه که به طور معمول بسیار لخت استخوان و به طور معمول بسیار نقاشی آن را در یک نور که در آن کسی که بدون محاکمه اعدام شد در واقع مشکل و مجازات خود شد و نه مشکل" McGuyre گفت. "پس از پیدا کردن هر نوع واقعا اطلاعات دقیق سخت است چرا که بسیاری از آنچه که ما در حال کار با تبلیغات است و حدس و گمان. چه سفید قدرت که می شود می خواهید خوانندگان خود را به فکر می کنم در مورد این مجازات و پس از آن چه چیزی می تواند به ما در واقع می دانیم از چه نوشته شده است؟"

دنی اسکات رئیس سانتا رزا شهرستان انجمن ملی برای پیشرفت مردم رنگی و گفت: این مهم برای جامعه به درک که جنایات متعهد شدند در این منطقه تنها چند نسل پیش. اسکات یک نیروی دریایی و سپاه تفنگداران دریایی جانباز و یک مامور اجرای قانون سابق و می گوید: زمان بحث در اطراف خشونت پلیس و مسابقه و همچنین میلتون نبرد مداوم بیش از یک سیاه زندگی موضوع نقاشی دیواری در خیابان شهر در حال یادآوری مهم است که تاریخچه این است که اغلب اوقات اتفاق می افتد حتی در لحظه حاضر است.

"این فقط یک میلتون موضوع آن را به یک مسئله ملی. اما مشکل این است که ما در اینجا زندگی می کنند در میلتون و این مسئله ای است که گریبانگیر این شهر به عنوان یک کل" اسکات گفت. "من تنها شده است در اینجا این زمان در اطراف از سال 2016 و من در اینجا برای تقریبا شش سال پیش شما فکر می کنم که همه چیز خواهد پیشرفت در یک سرعت خاص. اما میلتون یک میراث است و آن را باید به آنها رسیدگی شود."

طوفان بیش از یک نقاشی دیواری: "فراخوان به عمل" یا " تفرقه بیانیه ای؟' میلتون بحث Black Lives Matter خیابان نقاشی دیواری

هیچ اقدام: میلتون شورای شهر طول می کشد در سیاه و سفید زندگی می کند ماده خیابان نقاشی دیواری ،

آنچه ما در مورد به مجازات قربانیان

Mosley و McGuyre و همچنین چند تن دیگر از اعضای این ائتلاف قادر به جمع آوری یک لیست از قربانیان و برخی از داستان های خود را نقاشی بر روی تحقیقات انجام شده توسط دیگران در گذشته اخبار قدیمی بریده سوابق تاریخی و دادگاه حساب.

نه همه قربانیان می تواند شناسایی شده توسط نام به عنوان برخی از آنها تنها به عنوان "negro" در حساب رسمی. دیگران صرفا در عبور از ذکر در منابع مختلف تا داستان خود را lynchings از دست داده اند به زمان و تاریخ است.

در زیر یک لیست از شناخته شده مجازات قربانیان در میلتون به ترتیب زمانی و خلاصه ای که در دسترس از آنچه به آنها اتفاق افتاده است. اخبار, مقالات, ملی و محلی بودند مغرضانه به نفع مردم سفید و نه دقت منعکس کننده وقایع اطراف سیاه lynchings پس از حوادث منجر به lynchings نمی توان در طول تاریخ تایید به عنوان دقیق.

اطلاعات جمع آوری شده توسط اعضای ائتلاف و در حال تسليم در برابر عدالت ابتکار در مونتگمری آلاباما برای memorialization.

*حساب با ستاره شده اند را مشاهده کنید و به رسمیت شناخته شده توسط EJI.

ناشناخته سیاه و "کارول" یک مرد سفید: ژوئیه 10 سال 1875

با توجه به اخبار حساب در دشت روزانه تبلیغ و نیواورلئان, بولتن, یک مرد سفید با اشاره به تنها به عنوان کارول دستگیر شده بود در سانتا رزا شهرستان ظن خود 5 ساله سفید دختر. او دستگیر شد توسط کلانتر و زندانی شده است.

آن شب اراذل و اوباش از ساکنان محلی خواستار دسترسی به کارول که آنها اعطا شد. در حالی که آنها وجود دارد به کارول آنها نیز در زمان ناشناس مرد سیاه و سفید که برگزار شده بود در زندان برای بیش از یک سال بدون محاکمه به صورت ناشناخته و جنایت.

هر دو کارول و مرد سیاه و سفید بودند و بدهی و اوباش عصبانی.

ناشناخته مرد سیاه و سفید: 6 ژوئن 1884*

یک زن جوان از Baldwin County Alabama شد بازدید از خانواده در سانتا رزا شهرستان در ماه ژوئن 1884 و سوار شد اسب او را در جاده هنگامی که یک مرد سیاه پوست به اتهام شروع به پریدن کرد از کنار جاده و ترس و اسب و پرتاب دختر از اسب.

به گفته نیویورک تایمز و شیکاگو روزانه تریبون مرد سیاه متهم شده بود از کشیدن دختر به جنگل و آزار او.

عصبانی سفید شهروندان سپس گرفتار سیاه و "برش بدن خود را به تکه های کوچک با چاقو."

آخرین Confederate monument: به دنبال طرح دعوی در دادگاه برای جلوگیری از حذف Pensacola را Confederate monument گرفته شده به دادگاه فدرال

شهر آرا به حذف بنای: Pensacola شورای شهر رای به حذف Confederate monument, تغییر نام لی مربع

ناشناخته مرد سیاه و سفید: دسامبر 1884

کمی شناخته شده است در مورد انسان و یا محیط اطراف مرگ او در این زمان. این ائتلاف است که در ادامه به جمع آوری اطلاعات بیشتر.

Elbert لی نام مستعار جک جانسون یا آلبرت لی: Aug. 22, 1885

با توجه به گزارش در پنساکولا تجاری و Pensacolian, 19 ساله Lee متهم شده بود از رفتن به میلتون خانه خانم و آقای موسی هافمن در نزدیکی رودخانه زرد و برگزاری زن و شوهر, گروگان در حالی که او حمله دختران خود را در سن 14 و 16 در جنگل. او پس از بازگشت به خانه و "تپانچه شلاق" موسی هافمن.

لی گرفتار شد و به میلتون زندان برای محاکمه. حدود 11 p. m. شب Aug. 22, 1885 عصبانی اراذل و اوباش در حدود 60 تا 75 رفت به زندان متقاعد گارد زندان به آنها و انجام Lee حدود یک چهارم از یک مایل از زندان به قبرستان (که قبرستان است به فکر مدرن روز Keyser گورستان در میلتون هر چند که تایید شده نیست).

لی گفته التماس برای اجازه ساخت پای چوبه دار در قبرستان از آن او می تواند آویزان می شود اما اوباش خودداری کرد. آنها آویزان او را از یک درخت بلوط اندام و سمت چپ بدن او وجود دارد تا 10 صبح صبح روز بعد.

اخبار حساب کاربری لی گفت: "ملاقات مرگ او شجاعانه است." یک قاضی بعد تصمیم گرفت او کشته شد توسط افراد ناشناس.

A. W. Johnson های: هفت. 17, 1887

جانسون یک میلتون تاجر شده بودند به عنوان "برجسته از استرلینگ ارزش و شخصیت و افتخار به نژاد" بود به ضرب گلوله در قفسه سینه با یک بار از چارپاره در حالی که ترک درب خانه اش بر روی کسب و کار در سپتامبر. در 17 سال 1887. او جان سالم به مدت 30 دقیقه پس از این حمله است.

جانسون از اعضای شوالیه های کار خوب Templars و همراهان عجیب و غریب. او فعال در جنبش اعتدال و اعتبار بود با اینکه ابزاری در ممنوعیت رای دادن در شهرستان سانتا رزا.

برخی این باورند که این قتل انجام شده توسط یک حریف سیاسی به دنبال انتقام است. او از خانه اش در گرین ویل آلاباما برای کفن و دفن. روزنامه حساب در پنساکولا تجاری در آن زمان نام خود را به قتل یک "ترور."

مارتین ویلسون و دو ناشناخته مردان سیاه و سفید: Aug. 26, 1888

ویلسون 24 سال در نظر گرفته شد به یک زندان در میلتون پس از او متهم حمله به همسر رئیس خود را در رم, Alabama. او در ابتدا سعی به اجرا از دستگیری یک حزب بود اما با چارپاره و نمی میرند.

در حالی که در زندان در میلتون اراذل و اوباش از 25 مرد گرفت و او را از زندان است. بدن او پیدا شد بعد صبح آویزان و شات. دو مرد سیاه و سفید بودند نیز گزارش شده است که آویزان است که شب.

ویلسون بدن گزارش شده است به خاک سپرده شد در یک پیر هست.

ناشناخته مرد سیاه و سفید: جولای 7, 1913

بینام مرد بود "اعتماد مزرعه دست" در Marianna که متهم به آزار کشاورز 6-year-old daughter. کلانتر در Marianna ترس مرد خواهد بود بدون محاکمه اعدام کرده بود مرتب به صورت سیاه و سفید به بی سر و صدا همراهی با قطار شب به زندان در پنساکولا.

مردم سفید در میلتون شدند مخفیگاه آنان را به طرح و هجوم به قطار شب آن را به عنوان در آمد از طریق میلتون حدود 9 p. m. آن شب. این مرد تا به حال گفته شده است, پنهان در زیر یک صندلی توسط کلانتر برای جلوگیری از تشخیص اما یکی دیگر از "negro در مربی به دور از شناسایی از زندان" با توجه به گزارش در پنساکولا اخبار, مجله و Holmes County تبلیغ.

مرد سیاه و سفید گرفته شده از کلانتر آویزان از یک قطب تلفن و بدن خود را با گلوله سوراخ شد.

جوانه جانسون: 14 مارس سال 1919*

جوانه جانسون است که شاید بهترین و شناخته شده مجازات قربانی در شهرستان سانتا رزا اگر چه داستان در مورد آنچه اتفاق افتاده است به او و آنچه که منجر به مجازات می شدید متناقض است.

وجود دارد حداقل چهار گزارش جداگانه گردآوری شده توسط NAACP به میلتون روزنامه مونتگمری رهايیبخش و Pensacola, اخبار, مجله, هر کدام با جزئیات مختلف و داستان.

چه بیشتر می تواند توافق بر این است که جانسون 34 ساله کشاورز و جنگ جهانی اول کهنه زندگی می کردند که در فروردین County, Alabama. او حدود 6 فوت قد 200 پوند و در شکل خوب است.

که در آن داستان انشعاب چیزی است که دقیقا جانسون انجام شد در جی فلوریدا در 14 مارس سال 1919. NAACP گزارش می گوید که او تا به حال فقط به خانه بازگشت از وظیفه در آلمان و مطلع شد که پدرش را که متعلق به 27 هکتار از زمین های در جی بود بیمار و در حال مرگ. در زمان جانسون رو به جی پدرش مرده و به خاک سپرده شده بود.

جانسون گفته بود گفت به ثبت نام بیش از 27 هکتار به منظور پرداخت هزینه برای قرار بدهی پدرش بدهکار اما جانسون خودداری و سعی به ترک شهر. در عوض او را ملاقات توسط اراذل و اوباش از 250 مردانی که تصمیم گرفت تا او را متهم به تجاوز به عنف و زور یک زن سفید می گویند که او مورد تجاوز قرار گرفته ،

جانسون گره خورده بود به از بیخ و زنده زنده سوزانده با توجه به NAACP گزارش.

دیگر گزارش های خبری متهم جانسون از داشتن حمله شناخته شده زن سفید در میلتون و تهدید به کشتن او و برگزار می شد در پنساکولا زندان است. اراذل و اوباش از 1000 نفر محاصره زندان در شب 14 مارس 1919 و او را به "صحنه جرم" در میلتون که در آن جانسون ادعا کرد که او تنها به او صحبت کردیم و او گفته بود به او برای اولین بار.

گزارش ها می گویند جانسون شکنجه شد قبل از او درگذشت; اوباش او را وابسته به راه آهن و سوخته او زنده است. آنها دریافتند $66 در جیب خود و توزیع پول میان اراذل و اوباش.

J. C. Evans: Oct. 3 یا 4 سال 1937*

ایوانز بود 30 سال و از Port St. Joe زمانی که او به اتهام سرقت از یک ایستگاه پر بزرگراه سرقت و آزار یک نوجوان 12 ساله و یک پسر.

او همچنین به اتهام سرقت از خانواده ها در ناوار میلتون و پاناما سیتی. او دستگیر شد و به همراه همسرش کاترین برادر جیمز برادلی و برادلی همسر Lettie.

ایوانز بود به جرم سرقت و محکوم به زندگی در زندان است.

در حالی که او در حال حمل و نقل در وسط شب به میلتون به صورت یک قاضی وجود دارد برای این ادعا میلتون سرقت یک گروه از پنج مرد در سیاه و سفید هود متوقف گشت با اسلحه بیان کرد: "ما می خواهیم که n*****."

با توجه به گزارش در پنساکولا اخبار, مجله تالاهاسی دموکرات و Ft. مایرز اخبار-مطبوعات مردان لگد کلانتر و دیگری کلانتر از ماشین گشت در نقطه تفنگ و سوار Evans حدود یک مایل پایین جاده. زمانی که کلانترها وارد در نقطه ای در آنها یافت Evans بدن پهن بر روی لبه جاده سرند با چارپاره.

حساب با گذشته و حرکت رو به جلو به آینده

چه اتفاقی افتاد در سانتا رزا شهرستان شده است به خاک سپرده شد و برای چندین دهه مورد بحث به عنوان کوچک که ممکن است تا به حال.

در روند جمع آوری حساب ها و تلاش برای پیدا کردن زندگی فرزندان مجازات قربانیان در میلتون ائتلاف آمده است ، این گروه نبوده است قادر به پیدا کردن هر گونه زندگی فرزندان مردم بودند که قربانیان جنایات نژادپرستانه, حداقل هیچ کس که می خواستم به جلو آمده.

و تا آنجا که پیدا کردن فرزندان سفید افرادی که مرتکب اعمال شنیع آن بوده است حتی بیشتر از یک نبرد دشوار. مردم تمایل به می خواهید برای فراموش کردن گذشته و وانمود کند که از آنها نبودند آنهایی که مرتکب جرایم آنها تبرئه از هر نژادپرستانه تمايلات Mosley گفت.

بحث بیش از یک نقاشی دیواری: میلتون ساکنان صدای مخالفت بالقوه 'Black Lives Matter' نقاشی دیواری در خیابان شهر

"قبل از اینکه شما می توانید آشتی وجود دارد به توبه. وجود دارد به اعتراف و ندامت," Mosley گفت. "نه من نمی انجام هر یک از این چیزها اینها همه چیزهایی که اجداد من بودند. و من درخت خانواده خوب خداوند این نوع اخلال: یک برده صاحب مؤتلفه جانبازان Klansmen و من کاملا مطمئنم که پدر بزرگ من بود که به طور مستقیم درگیر در lynching در پنساکولا.

"شما شروع به دنبال در این, و این شد افرادی که درگذشت باور است که آنچه را که آنها انجام داده بود درست بود. و حتی. ... اما گفت: 'پدران خوردن انگور ترش و دندان کودکان بر روی لبه هستند.' حتی اگر آن را نمی شد گناه من این بود نه من انگور, من فکر می کنم داشتن که بخشی از تاریخ ما است کاملا حیاتی است قبل از ما می تواند به جلو حرکت می کند به عنوان افراد و یا به عنوان یک کشور است."

این ائتلاف هدف اصلی است برای به دست آوردن lynchings به رسمیت شناخته شده توسط برابر عدالت ابتکار و memorialized در EJI میراث, موزه, در, Montgomery, Alabama. به منظور به رسمیت شناخته شده هر یک مجازات است برای دیدار با یک مجموعه خاص از ضوابط و تایید شده توسط حداقل دو جداگانه منابع مستقل از جمله روزنامه بریده و یا پرونده های دادگاه.

پس از تایید توسط EJI این گروه را در مورد گرفتن خاک مجموعه از سایت lynchings به عنوان بهترین که می تواند تعیین شود; McGuyre پذیرفته و آن را تقریبا غیر ممکن است بدانید دقیقا همان جایی که آنها صورت گرفت اما آنها در حال رفتن به سعی کنید. خاک خواهد شد و سپس نمایش داده می شود در EJI میراث موزه در مونتگمری در کنار نمونه های خاک به نمایندگی از دیگر lynchings در سراسر کشور است. این EJI می گوید که بیش از 4,400 آمریکایی های آفریقایی تبار بودند بدون محاکمه اعدام در سراسر 20 متحده بین سال 1877 و 1950.

در 2018, Pensacola فرستاده هشت خاک کوزه به EJI به نمایندگی از قربانیان Escambia County lynchings کردم و یک یادبود نشانگر مرکز شهر خود را دارد.

2018: Escambia County مجازات یاد قربانیان در خاک مجموعه, مراسم

پس از نمونه خاک در میلتون هستند جمع آوری شده EJI خواهد پرداخت برای یک تاریخی نشانگر قرار می گیرد جایی در این شهر یاد قربانیان. این ائتلاف در مذاکرات در حال حاضر در مورد که در آن خواهد بود, بهترین, برای نمایش یادبود و از همه مهمتر چگونه برای آموزش جامعه در مورد اهمیت آن است.

"ما نمی توانیم یک یادبود بدون بحث و گفتگو برای تعدادی از دلایل است اما دو من نگران هستند, اگر شما یک یادبود است که هیچ کس می داند که چرا در آن وجود دارد, نقطه چیست؟" McGuyre گفت. "و اگر ما نمی تواند جامعه ما را به ایستادگی با ما, اگر ما به کمک جامعه ما درک می کنیم که چرا این مهم است و به همین دلیل ما در حال انجام آن ما را اجرا خطر واقعی از داشتن این خاطرات تخریب است که رفتن به بیشتر باعث ضربه به جامعه سیاه و سفید با دیدن چیزی که نشان دهنده تاریخ درد خود را تمسخر می شود."

ائتلاف اذعان دارد که این یادبود را حل نمی کند مشکل از مدرن نژادپرستی. شهر میلتون است که در اطراف 10,500 مردم است و نزدیک به 80% سفید هنوز راه طولانی برای رفتن به داشتن به آن تاریخچه نژادپرستی اعضا می گویند.

اخیرا در این هفته نژادی تقسیم شد و حتی بیشتر به عنوان ده ها تن از مردم در اعتراض به نقاشی سیاه و سفید زندگی می کند موضوع نقاشی دیواری در یکی از خیابان های شهرستان. کریس Merricks که سازماندهی تظاهرات مسالمت آمیز در شهر دادگاه در ماه گذشته گفت: مردم سفید مخالفت با نقاشی دیواری در حال از دست رفته نقطه در دسترس نباشد به خصوص وقتی که می آید به تصویر بزرگ.

"ما باید اذعان قربانیان lynchings در میلتون" او گفت:. "ما یک جامعه است که می گوید "همه چیز در زندگی مهم' بنابراین بدون اذعان به مجازات قربانیان ما موافقت خود را با قاتلان که زندگی خود را نه ماده.

"من افتخار می کنم به همکاری با CRPC و من هیجان زده برای آنچه که در آینده نگه می دارد" Merricks ادامه داد. "من مطمئن هستم که آنها برنامه های بزرگ برای یادبود و من نمی توانم صبر کنید تا آنها را ببینید. من امیدوارم که برای دیدن یک بنای یادبود در میلتون به زودی بنابراین ما می توانیم به یاد داشته باشید که مجازات قربانیان و آنها را نشان می دهد احترام سزاوار آنها است."

آنی جاهای خالی را می توان در رسید ablanks@pnj.com یا 850-435-8632.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب