ع: برادر و خواهر متقاعد کردن نسبت به سوزاندن SUV توقیف در OCSO

کالین وارن-هیکس Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 6:23 PM EDT Jun 1, 2020یک ATF عامل شهادت دوشنبه در دادگاه فدرال

توسط NEWSSALAM در 13 خرداد 1399

یک ATF عامل شهادت دوشنبه در دادگاه فدرال که یک خواهر و برادر از فورت والتون بیچ فرمان خود را 24 ساله نسبت به شکستن به Okaloosa County Sheriff را نگه داشتن و تنظیم یک مرسدس بنز به آتش کشیده برای از بین بردن شواهد و مدارک در داخل خودرو.

تونی Streeter, 46, و خواهرش, بتی جکسون, 50, به نظر می رسد قبل از ایالات متحده دادگاه منطقه دادرس قاضی امیدوارم که توپ در یک شنبه بازداشت شنوایی در پنساکولا.

Streeter و جکسون دستگیر شدند در هفته گذشته در ارتباط به سپتامبر. 3, 2019, شکستن و آتش سوزی در OCSO خودرو نگه داشتن بسیاری است. آنها هر دو به اتهام توطئه برای ارتکاب مخرب سوزاندن.

Streeter چهره اضافی به اتهام در اختیار داشتن اسلحه گرم و مهمات توسط یک جنایت کار محکوم مالکیت به قصد توزیع مواد مخدر و توزیع مواد مخدر.

ویلیام سیمز, 24 که Streeter برادرزاده و جکسون پسر اعتراف به ماموران فدرال در اواخر سال گذشته که او شکست را به OCSO و مجموعه ای از عموی خود وسیله نقلیه در آتش است.

سیمز التماس گناه در ماه نوامبر سال 2019 به یک تعداد از آتش سوزی و ارائه عج عوامل با یک حساب کامل از شکستن در آن هدف خود را در آن و دستورالعمل او از عموی خود و مادر در مورد چه باید بکنید هنگامی که در داخل OCSO تسهیلات.

هدف از دوشنبه جلسه برای تعیین اگر Streeter و جکسون را دریافت پیش از محاکمه آزاد در حالی که در انتظار محاکمه است.

جکسون کاهش یافته و راست او را به تحت بازداشت شنوایی پذیرش به باقی می ماند در بازداشت تا محاکمه او در تاریخ است.

Streeter تصمیم گرفتند برای ادامه بازداشت شنوایی با دادستان و آمریکا وکیل دیوید گلدبرگ در برابر استدلال خود را آزاد کند.

"او واقعا ارتکاب جرم برای 30 سال گذشته. که سه دهه از جرم" گلدبرگ گفت. "او واقعا یک حرفه ای مسلح جنایتکار و در این مثال خود را خرید و فروش مواد مخدر منجر به شکستن به Okaloosa County Sheriff را امن نگه داشتن بسیاری است."

گلدبرگ به نام آدم Zeithammel نماینده ویژه با اداره الکل و تنباکو و سلاح گرم و مواد منفجره به شهادت ایستاده برای ارائه به دادگاه با یک خلاصه ای از آنچه که تحقیقات مربوط به آتش سوزی کشف شده است.

در اوت. 12, 2019, Streeter فروش قطعات متامفتامین پیچیده شده در پرچم دزدان گله دار لفافه به محرمانه خبرچین در طول یک صحنه و نظارت مواد مخدر معامله Zeithammel به دادگاه گفت.

ماموران فدرال مشاهده Streeter بازیابی مت از خود مرسدس بنز و هنگامی که عوامل اعدام یک حکم جستجو در Streeter اقامت در اوت. 29, 2019, خودرو کشف و ضبط شد به عنوان شواهد.

Zeithammel گفت که سیمز بعدها اعتراف می کنم که عمویش شد بسیار نگران در مورد این خودرو تشنج به دلیل "متهم Streeter دستور ویلیام سیمز وجود دارد یک کیسه از مواد مخدر در خودرو است که نیاز به امن باشد."

سیم کارت قطع سیم های خاردار در اطراف OCSO را نگه داشتن بسیاری در سپتامبر. 3, 2019 و صعود دو نرده ها با هدف تامین کیسه مواد مخدر از یک "محفظه مخفی" در کف SUV همراه با یک تفنگ Zeithammel گفت.

به عنوان یک محکوم جانی Streeter نمی تواند از نظر قانونی دارای یک اسلحه گرم.

OCSO دوربین های مخفی کل حادثه در دوربین سیمز دیده شد, برقراری تماس تلفنی از داخل نگه داشتن بسیاری است.

Zeithammel شهادت دادند که سیمز به حال مشکل پیدا کردن مخفی قاچاق پس از او سمت چپ نگه داشتن بسیاری صحبت کرد و به مادرش که انتظار بود در یک ماشین پارک شده در خارج از OCSO. او موفق به دریافت بیشتر دستورالعمل های دقیق در مورد که در آن محفظه بود و رفت و برگشت به OCSO زیادی Zeithammel شهادت دادند.

سیمز سپس پیدا و حذف یک کیسه مواد مخدر از خودرو Zeithammel گفت. زمانی که او نمی تواند پیدا کردن تفنگ او با استفاده از بنزین به مجموعه ای از مرسدس بنز در آتش با هدف از بین بردن تفنگ اگر آن باقی ماند پنهان در داخل.

تفنگ بود و بعدها در نزدیکی های سوخته ساختار SUV.

Streeter تکذیب شد انتشار.

کالین وارن-هیکس را می توان در رسید colinwarrenhicks@pnj.com یا 850-435-8680.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن