Aug: 13 چه چیزی در مورد COVID-19 از دیگر ملت ها آموخته اند؟

کشورها دیگر انجام بهتر کار پاسخ به تهدیدات توسط COVID-19؟ این پنل های سوال در طول یک مدرسه مدیریت UCLA اندرسون

توسط NEWSSALAM در 21 مرداد 1399

کشورها دیگر انجام بهتر کار پاسخ به تهدیدات توسط COVID-19؟ این پنل های سوال در طول یک مدرسه مدیریت UCLA اندرسون فروم خواهد شد بحث در تاریخ پنجشنبه ، یدلایمخیرات اوت 13 از 5 تا 6 بعد از ظهر.

تری کرامر، استاد کمکی از تصمیم گیری ها، عملیات و مدیریت تکنولوژی در UCLA اندرسون، خواهد شد پانل سوال از چه ایده های ایالات متحده می تواند از رهبران کسب و کار بین المللی وارد، مقامات منتخب، سیاست گذاران از آسیا و کشورهایی مانند آلمان و نیوزیلند، در مورد تصمیم گیری بهترین؛ نقش دولت و نهادهای بهداشت عمومی در مقابل کسب و کار؛ قدرت همکاری و نوآوری؛ و سودمندی و اثربخشی گسترده فناوری های دیجیتال و مسائل عملی انطباق.

بحث میانه رو شامل دکتر رابرت کیم فارلی، استاد اپیدمیولوژی و علوم بهداشت جامعه در دانشکده دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی دانشگاه UCLA می شود. چاندران نایر، بنیانگذار و مدیر عامل موسسه جهانی فردا، یک اتاق فکر پان آسیایی مستقل، که تمرکز آن شامل تغییر نفوذ اقتصادی و سیاسی از غرب به آسیا است؛ و جُنگِن سُنگ، شریک و لیلی ما، همکار دورانی در مؤسسه جهانی مک کینسی در شانگهای، که نویسندگان کتاب "چگونه فناوری در حال حفاظت از سلامت و معیشت در آسیا است" هستند که گام هایی را که آسیا برای مقابله با همه گیر COVID-19 برداشته است، برجسته می کند.

انواع عوامل را قادر می سازد -- و یا فقدان آن -- رانده نتایج به ویژه متفاوت برخورد با همه گیر از جمله استفاده از تکنولوژی ، نقش دولت ، هنجارهای فرهنگی و قابلیت های بهداشت عمومی است. در حالی که جنبه های اپیدمیولوژیک و پیامدهای اقتصادی همه گیر به کرات مورد بحث قرار گرفته است، اما توجه بسیار کمتری به این عوامل کلیدی شده است.

برای حضور، از طریق Zoom ثبت نام کنید.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن