کمپین آگاهی کمک می کند تا Angelenos از سود مالی و زیست محیطی برنامه های کمک

هر چند خانواده های کم درآمد در کالیفرنیا صورت بالاتر انرژی و حمل و نقل و هزینه های آب به عنوان یک درصد از درآم

توسط NEWSSALAM در 3 مرداد 1399

هر چند خانواده های کم درآمد در کالیفرنیا صورت بالاتر انرژی و حمل و نقل و هزینه های آب به عنوان یک درصد از درآمد خانوار صرف آب و برق آنها همیشه نمی درو مزایای برنامه های دولت در نظر گرفته شده برای ارائه کمک های مالی.

یکی از دلایل عدم آگاهی در مورد این برنامه. یک گزارش جدید از UCLA Luskin مرکز نوآوری نشان می دهد که توسعه در مبارزات می تواند موثر در اتصال برنامه ها و کسانی که آنها قرار بود برای کمک به.

توانمند توسعه کمپین راه اندازی شد در سال 2019 با آزادی تپه پایه یک در لس آنجلس مبتنی بر عدالت اجتماعی بشردوستانه سازمان در خدمت به عنوان قطب منطقه ای مدیر. از طریق موجود جامعه روابط Liberty Hill بودجه هشت سازمانهای مبتنی بر جامعه در سراسر شهرستان برای اتصال کم درآمد ساکنان با مجموعه ای از محیط های مربوط به برنامه های کمک های مالی از جمله ارائه تمیز و مقرون به صرفه انرژی پاک و حمل و نقل. این برنامه های تشویقی ارائه مزایای از جمله, اما نه محدود به, قبض آب و برق صرفه جویی صفر-انتشار نقلیه انگیزه و بهره وری انرژی خانه ارتقاء.

"خلبان مرحله رسیدن به ترین سازگار با محیط زیست جوامع محروم در منطقه غیر قابل انکار موفقیت" گفت: Gregory پیرس, دانشیار مدیر مرکز و نویسنده سرب از برنامه ارزیابی است. به گزارش co-نوشته شده توسط راشل Connolly, یک دانشجوی محقق در Luskin مرکز نوآوری است. کانلی است که یک دانشجوی دکتری در بهداشت محیط علوم در فیلدینگ دانشکده بهداشت عمومی.

خواندن کامل در انتشار اخبار.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب