پروژه Belmont-DeVilliers با هدف بازگرداندن محله به روزهای شکوه

مجله خبری مدیسونآرنولد پنسکولا منتشر شده در 7:00 صبح EDT اوت 12, 2020پروژه جدید خیابان های واقع در تاریخی Belm

توسط NEWSSALAM در 22 مرداد 1399

پروژه جدید خیابان های واقع در تاریخی Belmont-DeVilliers با هدف به منطقه بیشتر قابل پیاده روی و شاید آن را به محله شلوغ است که مقصد برای سرگرمی و کسب و کار در دو د00s و 1950s.

"محله ای زیبا و قابل پیاده روی همیشه خوش آمدید. این چیز بزرگی است و این چیزی است که بلمونت-دویلرز قبلاً در آنجا بود، جایی که مردم می آویخند و دور می زدند، ترافیک کمتری داشت." ژان پیر ندیونه، یکی از هم ادواری های کافه پنج خواهر بلوز در خیابان بلمونت غربی گفت: «این یک چیز بزرگ است و این چیزی است که بلمونت-دی ویلرز قبلاً می شد، جایی که مردم می آویخند و دور می زدند، ترافیک کمتری می رفتند» "پس این جور خاطراتی از آنچه بلمونت-دی ویلرز قبلاً بود را به ارمغان می آورد."

N'Dione به نام محله نمادین و گفت : فرهنگ غنی سیاه و سفید آن چیزی است که او و دیگران می خواهند به سرمایه گذاری و احیای منطقه است.

حالا نوبت شهر است با پروژه خیابان های شبه خیابان ی خود که شامل سه خیابان، دی ویلرز، رئوس و ای خیابان است. بهبود برای پیاده رو برنامه ریزی شده, کاهش محدود کردن, روشنایی, محوطه سازی و آرام سازی ترافیک, از جمله ویژگی های دیگر.

مرحله اول دوشنبه در خیابان دویلرز از خیابان اصلی به باغ در جریان خواهد بود. انتظار می رود که در اوایل سال ۲۰۲۱ کامل شود و برچسب قیمت آن ۹۷۰ هزار دلار است. آژانس توسعه دوباره جامعه این قرارداد را به شرکت راه های پنزاکولا اعطا کرد.

مرحله دوم خیلی عقب نخواهد بود و قرار است در بهار به پایان برسد. که از باغ تا خیابان های سروانتس در DeVilliers کشیده خواهد شد و به احتمال زیاد هزینه $ 1.17 میلیون.

دیوید فِرِت، مدیر پروژه های بهبود سرمایه برای این شهر گفت: "طرح های CRA این سه جاده را به عنوان نیازهای احیای دوباره شناسایی کرد تا به تلاش برای بهبود کیفیت زندگی در آن جوامع کمک کند و همچنین به (آمریکایی های دارای معلولیت قانون) و نگرانی های ایمنی در طول جاده ها می گوید: ".

آپارتمان های جدید: Aavoy Place new Development to honor Belmont-Devilliers history

نگرانی از راه رفتن: طرح پیشرفت در پروژه DeVilliers streetscape ، اما برخی از سوال عدم پیاده روی

شهر مشخص کرده است که در آن crosswalks باید در سراسر DeVilliers و خیابان های Reus برای ارتقاء crosswalk و یا گذرگاه های جدید بروید. این یک علت نگرانی در نشست CRA در بهار امسال بود که برنامه شامل crosswalks در سراسر DeVilliers نیست چرا که آن را از طریق خیابان بود، به معنی ترجیح داده شد به کسانی که در طول خیابان سفر و نه در سراسر.

"قصد این است که فراهم کردن دسترسی به اساسا کامل برای عابران پیاده ، بنابراین آنها قادر به راه رفتن در سراسر DeVilliers و یا هر آنچه که intersecting جاده است ، "Forte گفت.

در طول کار، رانندگان در منطقه انتظار بسته شدن خطوط موقت به صورت دوره ای اما هیچ مسیری در طول فاز اول انتظار می رود.

همچنین این پروژه به بهبود دسترسی به آبنماهای شهر کمک خواهد کرد، با بروس بیچ و پارک دریایی جامعه در جنوب جایی که خیابان های بهبود یافته با خیابان اصلی ملاقات می کنند.

Forte گفت : کار همچنین شامل اقدامات زیباسازی ، که شامل جدید و رویش ، زینتی نام خیابان embeds و چراغ روشنایی نصب شده است. در این شهر برخی از نام خیابان های تاریخی جاسازی شده است که در حال حاضر در محله وجود دارد که شهر قصد دارد برای حفظ وجود دارد، گفت:

"این فقط یک پروژه ایمنی نیست، که بدیهی است که نگرانی شماره یک ما است، اما جنبه زیباسازی به پروژه نیز وجود دارد، "فورت گفت: ".

Belmont-DeVilliers در طول جداسازی، مرکز تجاری و فرهنگی جامعه سیاهپوستان پنزاکولا بود و محل زندگی بسیاری از کسب و کارهای متعلق به سیاه پوستان، رستوران ها و مکان های موسیقی، از جمله باشگاه آبه 506 بود، که در آن افسانه هایی مانند لویی آرمسترانگ، جیمز براون، ری چارلز، بی بی کینگ و آرتا فرانکلین همه اجرا می شد.

کریستین کلگ، مدیر هنری برای غیر انتفاعی PenArts، شرکت، فقط به تازگی کار برای باز کردن یک مرکز هنرهای اجتماعی گوردون در خیابان DeVilliers و به تاریخ موسیقی محله، مردم و انرژی جذب شد. او به عنوان یک سازمان هنرهای اجتماعی گفت، آنها هنرمندان را تشویق می کنند تا با هم جمع شوند و او امیدوار است پروژه streetscape نیز می تواند همین کار را انجام دهد.

Kellogg گفت: "من فکر می کنم پیاده روی بیشتر بزرگ است و مکان های بیشتری که مردم می توانند بروید و جمع آوری و بازدید، گفت: ". ما امیدواریم که با این خیابان ها، آن را نیز همان کار را انجام دهد، تشویق مردم به راه رفتن در اطراف و فقط تبدیل شدن به بیشتر از یک جامعه به جای هر رانندگی و پرش از ماشین خود و می رود.

مدیسون آرنولد را می توان در marnold@pnj.com 850-435-8522 رسیده است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب