Ben Simmons-Less Sixers هنوز در دست ساخت هستند

[ad_1] با نزدیک شدن به مهلت معاملاتی 25 مارس NBA، شایعات پیرامون فیلادلفیا 76ers و ستاره سابق بن سیمو

توسط NEWSSALAM در 17 دی 1400
[ad_1]

با نزدیک شدن به مهلت معاملاتی 25 مارس NBA، شایعات پیرامون فیلادلفیا 76ers و ستاره سابق بن سیمونز در حال چرخش است. آدریان ویناروفسکی و زک لو از ESPN ماه گذشته گزارش شده است که مذاکرات تجاری سیمونز در حال افزایش است، در حالی که سام آمیک از The Athletic این هفته نوشت که فیلادلفیا همچنان فعالانه به دنبال سودهای کلان در ازای سیمونز است (به ناامیدی شرکای تجاری آینده). میشل رابرتز، مدیر عامل برکنار شده انجمن بازیکنان، روز چهارشنبه در این مورد صحبت کرد. «به همین دلیل است [me] که این چیزی است که می توان توسعه داد.»

در حالی که همه اینها بر سر سازمان سیکسرز است، خود تیم به بازی خود ادامه می دهد - و اخیراً خوب بازی می کند - با وجود آشفتگی در همه جبهه ها. طبق مطالعه‌ای که توسط کوین پلتون از ESPN انجام شد، تنها تیم کلیولند کاوالیرز بیشتر تحت تأثیر غیبت‌های مرتبط با کووید-19 قرار گرفته است که شامل جوئل امبید، مرد بزرگ اوایل فصل و نام‌های بسیاری در دقایق (از جمله مربی، داک ریورز) می‌شود. از زمانی که نوع Omicron شروع به ویران کردن کرد. با این حال، پیروزی فیلی مقابل اورلاندو مجیک در چهارشنبه شب پنجمین پیروزی متوالی بود که رکورد این تیم را به 21-16، نهمین بهترین در NBA، افزایش داد. بدون سیمونز، سیکسرز یک تیم متفاوت است - و شاید در حال حاضر تیم بدتری - اما باید دید چه نوع تفریق می تواند ریورز را از این گروه بدون دومین بازیکن پردرآمد تیم ایجاد کند.

همانطور که می‌توانستیم از باخت سیمونز انتظار داشته باشیم، که در هر دو فصل 20-2019 و 2020-2020 در ترکیب تیم اصلی لیگ برای کل خط دفاعی قرار گرفت، توانایی فیلادلفیا در جلوگیری از گلزنی حریفان در این فصل بسیار آسیب دیده است. 76ers دو سال پیش در رده‌بندی دفاعی هشتم و فصل گذشته دوم شد و سیمونز نقش مهمی در هر دو سال داشت. فقط توبیاس هریس دقایق بیشتری را برای فیلی در این فصل ثبت کرد و دفاع سیکسرز به ازای هر 100 مالکیت سیمونز در زمین 1.7 امتیاز بهبود یافت. بدون سیمونز، سیکسرزهای امسال تنها نوزدهم در رده‌بندی دفاعی هستند - یکی از بزرگترین پسرفت‌ها را در دفاع در لیگ تا کنون در فصل 22-2021 به آنها می‌دهد، حتی اگر به دلیل 11 بازی از دست رفته امبیید، آنها را اندکی کاهش دهیم.

با توجه به این که سیمونز چقدر چیزهای خوبی برای دفاع از فیلی آورده است، تعجب آور نیست. در حالی که رانندگی یک موقعیت برای سیمونز با توجه به ترکیب منحصر به فرد نقاط قوت (و ضعف) آن همیشه یک چالش بوده است، پاکسازی شیشه ضروری، سیمونز را در صدک 86 یا بالاتر از همتایان فصل گذشته از نظر مسدود کردن، سرقت و حفاظت قرار می دهد. سرعت بازگشت. . او همچنین گلزنان حریف را 4.5 امتیاز کمتر از درصد گل معمول خود نگه داشت و از نظر سرعت و سرکوب درگیری های تهاجمی و خطاهای حریفان فیلادلفیا در حین حضور در زمین در صدک 78 یا بالاتر بود. بنابراین این که 76ers در این زمینه‌ها، به خصوص در افزایش دور موتور و گرفتن ریباندهای دفاعی، بسیار کم‌رنگ شده‌اند، واقعاً شوک‌کننده نیست.

با پوزش از تایرس ماکسی، شیک میلتون و ماتیس تیبول، که همگی به طور متوسط ​​دقایق بیشتری نسبت به فصل گذشته دارند و در عین حال بیشتر حجم کاری سیمونز را بر عهده می گیرند، هیچ یک از سیکسرزهای فعلی نمی توانند دقیقاً همان کاری را که سیمونز انجام داد را تکرار کنند. نزدیک‌ترین آنها می‌تواند تیبول باشد، که می‌تواند مجموعه مشابهی از ستاره‌های خطرناک را در محیط حفظ کند و در NBA در RAPTOR دفاعی ما در این فصل رتبه ششم را دارد. (اما Thybulle در حمله آنقدر بد است - با استفاده از 10.2 درصد و RAPTOR تهاجمی -3.0 - که باعث می شود محدودیت های خود سیمونز در مقایسه بی اهمیت به نظر برسد.)

هیچ کس نمی تواند تمام کارهایی که سیمونز با دی انجام داد را جایگزین کند

درصد دفاع بن سیمونز در فصل 21-2020 و معاونانش در تیم اصلی در فصل 22-2021 فیلادلفیا 76رز

در مقایسه با بازیکنانی که در همان پست هستند

2020-21 2021-22
دسته بندی بن سیمونز تایر ماکسی ماتیس تیبول میلتون را تکان دهید
% مسدود کردن 93 75 100 83
٪ سرقت 86 11 100 43
اجتناب از تقلبی٪ 48 52 20 38
Def. بازگشت % 91 36 7 59
روشن خاموش درصد موثر گل از زمین 47 18 73 76
روشن خاموش حجم معاملات٪ 83 4 97 70
روشن خاموش دف. بازگشت % 78 90 8 39
روشن خاموش دفعات پرتاب های آزاد 88 40 27 53
در اختیار داشتن نقاط روشن/خاموش 78 18 62 73

آمار 2021-22 تا 6 ژانویه.

منبع: تمیز کردن شیشه

حتی امبید که خودش در کل دفاع نقش دارد، بدون هم تیمی سابقش دفاعش کاهش یافته است: دفاع فیلی فقط 104.3 امتیاز به ازای هر 100 مالکیت (که 8.8 امتیاز در هر 100 امتیاز بهتر از میانگین لیگ است) با امبید و سیمونز مجاز بود. فصل گذشته با هم بازی نکردند، اما سیکسرز تنها 2.1 امتیاز بهتر از میانگین سطح دفاعی با امبید در زمین تا این لحظه در فصل 2021-2022 است، زیرا تنها همکاری کم استفاده بین امبید و ژرژ نیانگ به دفاع از دوئت سیمونز نزدیک شد. Embiid مربوط به یک سال پیش.

باز هم، حداقل برای سیکسرز، هیچ یک از اینها لزوماً تعجب آور نیست. جدای از تکان دادن عصای جادویی برای اصلاح مسائل با سیمونز، آنها می دانستند که جایگزین کردن ارزشی که او در دفاع ایجاد کرده بود دشوار است. در حالی که داریل موری، رئیس عملیات بسکتبال، نمی تواند قرارداد را برای جایگزینی مناسب تغییر دهد، پیش شرط یک فصل موفق 2021-22 در فیلی تا حدودی حول محور این ایده بود که خط حمله سیمونز به اندازه کافی از نظر سبکی بهبود می یابد بدون اینکه او بتواند به جبران کمک کند. افول دفاعی

کاستی های تهاجمی سیمونز تاکنون به خوبی ثبت شده است. او یک بازیساز و ورزشکار باهوش برای اندازه اش است، اما نمی تواند - یا اغلب نمی خواهد - به توپ شوت کند. (که ویدیوی سیمونز - شما می دانید - که در پلی آف سال گذشته موفق به کسب موفقیت نشد، 1.9 میلیون بازدید در یوتیوب دارد. ویدئوی واکنش شوکه‌شده Embiid 2.8 میلیون بازدید داشته است.) علی‌رغم آمار سطحی خوب، سیمونز مهاجمی بی‌ادب برای حملات سیکسرز در فصل‌های 20-2019 و 2020-21 بود و نتیجه در مسیر اشتباه بود. هر یک از سه فصل قبل. اگرچه هیچ بازیکنی نمی تواند انعطاف پذیری خود را به عنوان خلبان، ژنرال زمین باز و اپراتور پیک اند رول (به عنوان یک توپ گیر و فیلمنامه نویس) جایگزین کند، اما نرخ گردش بالای سیمونز، فقدان کامل شوت 3 امتیازی و ناتوانی در ناک داون پرتاب های آزاد باعث شد. امیدوارم که سیکسرز بتواند بدون او حملات کاربردی تری انجام دهد. از این گذشته، با 21 بازی از دست رفته Embiid و میزان استفاده از سیمونز که در فصل گذشته به 20.2 درصد کاهش یافت، خط حمله فیلی همچنان در رده بندی تهاجمی در اولین سال ریاست ریورز در رده سیزدهم قرار گرفت.

سیکسرز بدون سیمونز قطعا تهاجمی متفاوتی را رقم زده است هویت تا اینجای فصل آنها در مرحله انتقال بسیار کمتر کار می کنند (از تساوی برای رتبه یازدهم لیگ با نسبت سرعت 27)، توپ را کمتر می چرخانند، تخته ها را کمتر می شکنند، کمی بیشتر از سه شوت می زنند (اما بیشتر کمی در لبه) و کمی کمتر به خط برسید. این تغییرات کم و بیش مطابق با چیزی است که شما از حذف بازیکنی با ویژگی های سیمونز از معادله انتظار دارید. اما فیلی هنوز فرمول جدید خود را به نتایج بهبود یافته تبدیل نکرده است. البته تیم بدون سیمونز بدتر نیست - دوباره در رده بندی تهاجمی در رده سیزدهم قرار دارد (برابر با کلیولند) - اما بهتر نیست که برای جبران از دست دادن حفاظت بدون درپوش برتر او لازم است. (به همین دلیل است که امتیاز خالص سیکسرز در هر 100 مالکیت از 5.6+ در سال گذشته به 0.9+ در این فصل کاهش یافته است.)

با این حال، ممکن است یک مزیت برای فیلی برای بهبود وجود داشته باشد. همانطور که در بالا ذکر شد، آن‌ها یکی از تیم‌هایی بودند که بیشتر تحت تأثیر غیبت‌های مرتبط با کووید-19 قرار گرفتند، و بهبود وضعیت سلامتی در این بخش با نزدیک شدن به نیمه فصل، یک تغییر خوشایند خواهد بود. ماکسی که هست در حال حاضر خارج طبق پروتکل های بهداشتی و ایمنی، اما برای بازگشت به زودی، یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان جوان هجومی لیگ تا اینجای سال جاری بود، ضمن اینکه خط دفاعی خود را بهبود بخشید. شما می توانید از هریس در حال سقوط - که پایین ترین رپتور را برای یک فصل در دوران حرفه ای خود تماشا می کند (-2.9) - و همچنین از میلتون (-1.2) و وینگر Furkan Korkmaz (-1, 7) انتظار بازی بهتری داشته باشید. و پس از ریکاوری از مبارزه خود با کووید-19 در اوایل این فصل، به نظر می رسد امبید اخیراً در بهترین فرم ظاهر شده است - او 30 گل یا بیشتر در پنج بازی متوالی و هفت بازی از 8 بازی آخر خود به ثمر رسانده است.

با این حال، در حال حاضر، سیکسرز باید برای ساختن نسخه بهتری از تیم بدون سیمونز کار کند. بخشی از آن می‌تواند ناشی از بازگشت قرارداد باشد، اگر و زمانی که موری بالاخره ماشه را بکشد و ستاره ناراضی خود را بفرستد. اما برخی باید از بازآفرینی «نقاط قوت سیمونز در هر دو انتهای زمین» ناشی شوند - یا حداقل از این واقعیت که ریورز راه‌های بیشتری برای تمرکز بر فهرستی پیدا کرده است که اکنون فاقد نقاط ضعف سیمونز است.

جدیدترین ما را بررسی کنید پیش بینی های NBA.


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن