Bergosh می گوید: یکی دیگر از کمیسیون به بیرون درز اسناد محرمانه; به دنبال اخلاق بررسی

Kevin Robinson Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:00 PM EDT 22 مه سال 2020Escambia County کمیسر جف Bergosh خواست

توسط NEWSSALAM در 2 خرداد 1399

Escambia County کمیسر جف Bergosh خواسته است شهرستان اخلاق و انطباق بخش به بررسی نشت از اسناد محرمانه توسط ناشناس همکار کمیسر.

در جلسه کمیسیون پنج شنبه صبح Bergosh گفت: او را دریافت و تایید اطلاعات از چند نفر که یکی از همسالان خود منتشر رونوشت از یک "سایه" جلسه مربوط به انتظار دادخواهی در مالکیت بی سرپرست Innerarity جزیره آب و فاضلاب سیستم. سایه ای نشست اجازه می دهد تا یک بدن به بحث حساس مسائل حقوقی خارج از فلوریدا آفتاب ،

در مارس 14, جلسه, شهرستان, وکیل آلیسون راجرز قبلا توصیه به هیئت مدیره است که در حالی که آن را به طور بالقوه می تواند چشم پوشیدن از آن مشتری امتیاز و انتشار این نشست رونوشت به آن خواهد بود "غیر اخلاقی" برای یک فرد کمیسر به انتشار آنها را در خود.

بیشتر: Escambia County برای بررسی چگونگی آن شد مسئول Innerarity جزیره سیستم فاضلاب

هر دو Bergosh و کمیسر داگ Underhill را علنا حمایت برای انتشار این متن هر چند Bergosh گفت که او در نهایت تغییر موضع خود را بر اساس راجرز مشاور. هر دو کمیسیون گفت: آنها بر این باورند که اطلاعات در متن خواهد بود که الهامی و مفید اما Bergosh گفت: نبود حوزه تنهاست کمیسر به انتشار آن را به وحشی.

این Innerarity جزیره دادخواهی حول محور آب و فاضلاب سیستم است که رها شده بود توسط یک توسعه دهنده خصوصی در سال 2014. کمیسیون می گویند که آنها قبلا اعتقاد بر این شهرستان تا به حال هیچ چاره ای اما به مالکیت سیستم اما به تازگی کشف کرده اند که می تواند آنها تبدیل سیستم بیش از زمرد ساحل, آب و برق قدرت.

این شهرستان راه اندازی کرده است یک جداگانه رسیدگی به چگونه است که miscommunication رخ داده است و دادخواهی را ECUA مسئول سیستم در حال انجام است.

"هنگامی که (راجرز) صحبت در مورد آنچه هنوز هم در رفتن — که هنوز هم وجود دارد این موضوع است که سیستم فاضلاب شده است بیش از تبدیل به ECUA و هنوز هم وجود دارد دادخواهی باز من متوجه شدم خیلی سریع خرد و از او مشاوره (نه به انتشار ریز نمرات)," Bergosh گفت: در یک مصاحبه تلفنی پنج شنبه.

"به همین دلیل من خیلی شگفت زده برای پیدا کردن که یکی از همتایان تا به حال کاملا نادیده گرفته است که مشاوره و freelanced و انجام آن به هر حال. و من فقط فکر می کنم که فردی نیست که حق به انجام این کار است."

Bergosh کاهش یافته است به شناسایی کمیسر او معتقد است که در پشت نشت تا زمانی که این موضوع به درستی بررسی توسط county کارکنان.

بیشتر: اخلاق شکایت علیه کمیسر Underhill بیش از GoFundMe صندوق دفاع حقوقی

روز پنج شنبه در این نشست سایر اعضای هیئت مدیره به تایید برای انطباق بخش به نقد و بررسی منبع و شرایط از نشت.

Bergosh گفت: او نمی خواست اقدامات یک فرد کمیسر به خطر اندازد شهرستان مورد برای قرار دادن Innerarity جزیره سیستم در دست نهاد بهترین مجهز به آن را مدیریت کند.

در مارس 14, بحث با county وکیل Bergosh اشاره کرد: "برای بخشی از من, من فکر می کنم آن را وحشتناک برای مقابله Escambia County, و من فکر می کنم ما باید همیشه تنها گیرنده به خصوص هنگامی که وجود دارد یک فرصت را در ECUA مشترک به عنوان یک گیرنده. پس از همه ECUA اجرا می شود آب فاضلاب زباله. ما نمی. و برای ما به پوشیدن ژاکت و این روز فوق العاده ای بود اشتباه است. این یک اشتباه وحشتناک است."

Kevin Robinson می توان در رسید krobinson4@pnj.com یا 850-435-8527.



tinyurlis.gdclck.rushrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن