فراتر از جنسیت اد: برگزاری خود من جاذبه

هر سه ماهه Brianna غرفه مدیر مثبت تمایلات جنسی می آموزد یک کلاس که در آن دانش آموزان صحبت در مورد رابطه جنسی,

توسط NEWSSALAM در 28 خرداد 1399

هر سه ماهه Brianna غرفه مدیر مثبت تمایلات جنسی می آموزد یک کلاس که در آن دانش آموزان صحبت در مورد رابطه جنسی, تمایلات جنسی, صمیمیت و روابط با گفتن داستان خود را دارند. داستان فاش کردن واقعیت از یک فرهنگ که در آن دانش آموزان, مراقبت زیادی. دانش آموزان باید با unexpressed احساسات, سکوت, خواسته های کار, عشق, درد و سوزاننده غم. این سری اختصاص داده شده به اشتراک گذاری این واقعیت با هم خواهیم ساخت صمیمی تر جهان است. خواندن این مقدمه سری به اینجا.

"ما به ندرت به شنیدن داستان به عنوان آنها اتفاق می افتد." من و مجزا به یاد داشته باشید من مربی Brianna غرفه صحبت کردن این کلمات در StoryCraft: تمایلات جنسی, صمیمیت و روابط. او به من یادآوری است که داستان ما اغلب با این نسخهها کار در حال پیشرفت است. آنها به پایان رسید. بنابراین من می خواهم برای به اشتراک گذاشتن با شما داستان من در حال پیشرفت است.

من بیا به فکر می کنم روابط دودویی سیستم های ستاره ای. دودویی سیستم ستاره یک خوشه از دو ستاره به دور یکدیگر است. ستاره ها با هم تکامل هر چند نه عینا. آنها سقوط زمانی که آنها از دست دادن بخشی از جرم خود را. در حال سقوط در عشق می دهد و احساس سقوط و در برخورد با فرد دیگری از دست دادن بخشی از خودتان را. اما من می خواهم به ماندن در مدار: یک تعادل دقیق بین گرانش است که نگه می دارد من با هم و جاذبه است که نگه می دارد ما با هم.

کمتر از یک سال پیش من متعهد به ارتباط راه دور. من وقت آزاد ما شد ، من پردازش سخت لحظه بیشتر او را با خودم بنابراین آن را تبدیل به یک رفلکس تکیه بر او. زمانی که من در پایین او می خواست به من مبارک اما گاهی اوقات او می تواند هر چیزی را انجام دهید به دور از درد و ترس یا ناامیدی. زمانی که ارتباط من شروع به کشیدن من خودم کشیده برای آن است. زمان شروع به پرواز با سرعت بیش از حد. چهار ساعت مکالمات طولانی منجر به همه nighters چرا که پس از آن من تا به حال برای گرفتن کار. من شروع به احساس خوبی در مورد خودم. یک بار هنگامی که آن را طاقت فرسا ما در زمان یک هفته استراحت به عنوان یک استراحت.

من می دانم که زمانی که من متعهد به من تا به حال نه اول متعهد به خودم. من قول داده من خواهد بود وجود دارد اما من هرگز وعده داده شده من وجود دارد خواهد بود برای من. در سر من موعظه خود را دوست دارم اما من واقعا بازیگری در آن است. من شروع به در دست داشتن چیزهایی که از خود من: من زمان خواب من, کار من اخلاق خودم. اگر ما نیاز به یک وقفه از صحبت برای بازگشت به ریتم خودمان این بدان معنی است که هنگامی که ما با هم داریم از دست دادن بخشی از خودمان را به عنوان افراد دوباره. این بدان معنی است که ما به دست خود ما گرانش است. در ابتدا من نا امید شد اما واقعا کلافه شدم با خودم. من نه خود من ، من شکست را به خودم و تنها من واقعا می تواند به دور خود من غم و اندوه و شادی. او می تواند می گویند "شما باهوش و زیبا و خاص" اما من می خواهم به این باور که این چیزها در مورد خودم برای خودم. من نیاز به احساس خوبی در مورد خودم احساس خوبی در مورد ما با هم.

را به بهترین خود را به من روابط من باید متعهد به خودم. من می خواهم به نگه داشتن خود من جاذبه و من می خواهم خود من جاذبه را نگه دارید من. من می خواهم به خودم مبارک. من می خواهم به روند روز من با خودم اولین و قادر به نگه داشتن دست خود من. من اولیه رابطه همیشه من باید با خودم. شکستن عادت اولویت دیگران چالش برانگیز است اما من یادگیری به افتخار خود من بدن و ذهن است. گاهی اوقات این بدان معنی است که صادقانه در عدم تمایل برای به اشتراک گذاشتن برخی از افکار متعلق به فقط من. بار دیگر آن را به معنی رفتن در اجرا و یا رقص به Reggaeton به شارژ به جای اینکه در یک تماس.

من به یاد دارم از میشل اوباما دیدگاه در اولویت خودش را حتی در رابطه او با باراک اوباما: "اگر من قصد دارم برای نشان دادن در برابر این همکاری من باید قادر به خودم شاد و بنابراین من تا به حال برای جلوگیری از تمرکز بر آنچه که او انجام نمی دهد و شروع به فکر کردن در مورد چگونه به حک کردن زندگی است که من می خواستم برای خودم با یا بدون باراک. من بیشتر موفق در تعریف خودم را برای خودم بهتر است من در همکاری است."

چگونه می توانم تعریف کنم خودم ؟ من یک دختر هستم و یک خواهر و یک دوست اما با یا بدون دیگران که من می خواهم به ؟ من متوجه است که من می توانم خودم بیشتر خارج از منطقه راحتی من. من می خواهم به قوی و کنجکاو و مهربان است. من می خواهم به یک فعال و یک مدافع. گاهی اوقات من می خواهم سحر و جادو برای بلند کردن وزن جهان, اما پس از آن جی کی رولینگ به من یادآوری می کند که "ما حمل تمام قدرت ما باید در داخل خودمان را در حال حاضر." که قدرت خود ما گرانش است.

من هنوز هم بدانند چگونه به ماندن در مدار. گاهی اوقات احساس می کنم خودم را از سقوط به افرادی که من مدار با, اما من یادگیری به نگه داشتن خود من گرانش است. آن است که تنها کنترل من است. خوشحال می شود هر دو در و خارج از روابط من آن است که تنها کنترل نیاز دارم.

تماس با Evani Radiya-Dixit در evanir 'در' stanford.edu.

دوم این است که در چند قسمت سری. خواندن مقدمه در اینجا.

روزانه متعهد به انتشار یک تنوع از op-eds و نامه به سردبیر. ما دوست دارم به گوش افکار خود را. ایمیل و نامه به سردبیر به eic 'در' stanforddaily.com و op-ed ارسالی به نظرات 'در' stanforddaily.com.

به دنبال روزانه در Facebook, Twitter و Instagram.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب