دو هفته coronavirus تست پرستاری در خانه, کارکنان می تواند در معرض خطر از رفتن به دور

کریستین خادم سرویس خبری فلوریدامنتشر شده 5:42 PM EDT Jul 20, 2020خانه های پرستاری در خط مقدم دولت را در نبرد ب

توسط NEWSSALAM در 31 تیر 1399

خانه های پرستاری در خط مقدم دولت را در نبرد با عفونت کروناویروس می گویند که آنها نمی خواهد بود قادر به پرداخت هزینه به آزمون کارکنان دو بار در ماه اگر فلوریدا متوقف می شود و ارائه کیت های تست در سپتامبر و یا اگر کنگره ارائه نمی دهد بودجه اضافی به زودی.

"ما نمی دانیم که چه می آید بعدی اگر دولت بودجه آزمایش به پایان می رسد در ماه سپتامبر. آنچه ما میدانیم این است که ما اعضای برآورد هزینه بین $25,000 و 300.000 دلار در هر ماه به صورت مداوم کارکنان, تست" استیو Bahmer, رئيس جمهور و مدیر عامل گروه صنعتی LeadingAge فلوریدا گفت: به عنوان او به نام در U. S دیابت مارکو روبیو و سناتور مارک کرک ریک اسکات برای کمک به هنر و صنعت قانون است که می تواند جبران مراقبت دراز مدت ارائه دهندگان افزایش هزینه های سربار در ارتباط با این بیماری همه گیر.

Bahmer که نشان دهنده ارتباط غیر انتفاعی و جامعه مبتنی بر خانه های پرستاری گفت: اگر شرایط تغییر ندهید عامل زیان کل می تواند به عنوان بالا به عنوان $3 میلیون در ماه برای برخی از تسهیلات مراقبت دراز مدت و او تشبیه این وضعیت به یک دسته 5 طوفان.

"مثل یک طوفان تا این حد قابل پیش بینی بود. ما شناخته شده برای ماه است که سالمندان در دراز مدت مراقبت از تنظیمات را بزرگترین خطر برای ویروس," او گفت:. "نه به خاطر شکست در هر قسمت توسط ارائه دهندگان اما از آنجا که افراد مسن با هم زندگی می کنند در این تنظیمات تمایل به شرایط اساسی است که آنها را بیشتر مستعد ابتلا. اما طوفان است که در اینجا. آن را جمع آوری و شدت آن را با قرار دادن فشار زیادی روی ارائه دهندگان که برای مراقبت از فلوریدا بیشترین آسیب پذیر شهروندان است."

اما برایان لی سابق فلوریدا مراقبت دراز مدت بازرس گفت: این صنعت به طور مداوم فشار برای افزایش بودجه و که آن را در حال حاضر دریافت پول اضافی و وام از طریق فدرال چک حفاظت از برنامه.

"این یک رکورد شکسته آنها بسیار استفاده می شود گفت که آنها به آن اعتقاد دارند و آنها می خواهند ما را به این باور آن" لی مدیر خانواده ها برای مراقبت بهتر از یک Austin تگزاس مبتنی بر وکالت گفت. "که نه حقیقت. حقیقت این است که ما دست پول زیادی برای آنها واقعا با هیچ رشته متصل شده و ما نمی دانیم چه چیزی را از رفتن به تست و یا نیروی انسانی. ما هیچ ایده چرا که خانواده ها وجود ندارد وجود دارد محدود بازرسی فعالیت و دادآوران وجود ندارد. ... آنها نمی نیاز به کمک مالی اضافی."

دولت روز دوشنبه اعلام کرد که 2,400 دراز مدت مراقبت از ساکنان و کارکنان فوت کرده اند از COVID-19 بیماری تنفسی ناشی از کوروناویروس. مراقبت دراز مدت ساکنان و کارکنان حساب برای بیش از 47 درصد از 5,072 ساکنان فلوریدا که فوت کرده اند.

به عنوان فلوریدا با رسیدگی مداوم افزایش COVID-19 موارد رژیم صهیونیستی. ران DeSantis است با اشاره به حکم دولت تحمیل کرده است در خانه های پرستاری و بیمارستان ها برای tamp پایین مرگ و میر در میان سالمندان است.

در دراز مدت ارائه دهندگان مراقبت بودند برای انتقال به بیمارستان COVID-19 بيمار نمی تواند آنها را منزوی و یا درمان. و بیمارستان ها ممنوع شد از انتقال ساکنان به مراقبت طولانی مدت امکانات مگر اینکه ساکنان دو تست منفی در یک دوره 24 ساعته منجر به احتقان در بیمارستان. این DeSantis مدیریت معکوس که سیاست در هفته گذشته.

دولت همچنین دارای قرارداد با خانه های پرستاری سراسر کشور که به توافق عمل می کنند به عنوان دریافت امکانات برای COVID-19 بيمار و گفت: خانه های پرستاری را آغاز انتقال بیماران به کسانی که از دریافت تسهیلات در صورت امکان به جای بیمارستان.

تماس برای کمک های اضافی می آید پس از دولت فدرال هفته گذشته اعلام کرد که ارسال از 2000 تست سريع به خانه های سالمندان در COVID-19 نقاط. سریع تست خواهد آمد با یک ماه ارزش منابع اما خانه های پرستاری مسئول خواهد بود برای خرید لوازم مورد نیاز برای آزمون های بعد از آن.

دولت فدرال آزمون های مختلف از آزمون ها که به صورت رایگان عرضه شده توسط آژانس دولتی برای مدیریت بهداشت و درمان.

Ahca صحبت شده است ارائه تست کیت برای دراز مدت مراقبت از امکانات پس از عبور از قوانین اضطراری که نیاز به این امکانات به آزمون کارکنان دو بار در ماه. در حالی که آزمون ارائه شده به صورت رایگان در حال حاضر پرستاری - خانه صنعت نگران است که آن را ممکن است برای شروع پرداخت پول برای تست در سپتامبر.

علاوه بر این دولت عرضه آزمون برای کارکنان تنها. Ahca صحبت مقامات گفته اند خانه های پرستاری و امکانات زندگی کمک است که اگر ساکنان نیاز به آزمایش می شود امکانات باید تماس اولیه ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی و یا هماهنگی با county health department مقامات.

جی جزایر مدیر عامل Aviva: پردیس برای ارشد زندگی در ساراسوتا ارائه می دهد که مستقل و زندگی کمک, حافظه, مراقبت های پرستاری ماهر و خدمات توانبخشی. او دریافت تست کمک تنها برای او پرستاری ماهر و تسهیلات زندگی کمک کارکنان.

او گفت: آن را در مورد هزینه $60,000 یک ماه به آزمون کارکنان که کار در خانه سالمندان و تسهیلات زندگی کمک اگر دولت بودند برای جلوگیری از ارائه آزمون. هزینه های آن دو خواهد بود اگر ساکنان مورد آزمایش قرار گرفتند سلیمان گفت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن