بزرگ تالاب پارک دولت برخوردار ارتقاء در پارک ملی و تفریح ماه

Eric J. والاس Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 9:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jul 14, 2020پارک ملی و تفریح ماه گرفته

توسط NEWSSALAM در 24 تیر 1399

پارک ملی و تفریح ماه گرفته شده تجدید ارزش در سال 2020 به لطف مداوم COVID-19 بیماری همه گیر.

کارگران outdoorsmen و خانواده ها در نیاز به برداشته به cooped تنش از همه گیر محدودیت به احتمال زیاد می تواند پیدا کردن چند مکان های امن تر برای لذت بردن از خارج از منزل و ورزش از Escambia County را فراوان انتخاب از پارک ها و فضاهای باز.

برای برخی از پارک های محلی و همه گیر آورده تغییرات بیش از حد.

در تالاب پارک ایالتی است که لذت می برد از بازگشت از بازدید کنندگان به آن 75 هیجانی اردو و پیچ در پیچ boardwalks از اواسط ماه ژوئن اسکله های جدید و رمپ قایق امکانات که شامل دو و تک آهنگ رمپ باز در جولای 1. حمام و سرویس بهداشتی و پارکینگ برای تمدید وسایل نقلیه نیز بخشی از این تغییرات است.

تکمیل نزدیکی-سال-پروژه اجازه خواهد داد که ارتقاء به آغاز در گالوز فرود اسکله و قایق رمپ.

بازگشت boaters و پارک را برانگیخت شده اند افزایش برای کسب و کار عامل امتیازات اجاره و سایر خدمات در داخل پارک ایالتی. بزرگ در آن زمینه کار می کنند کمک کرده است تا در رعایت اجتماعی فاصله اقدامات با توجه به همه گیر.

"مردم از چوب و مانند آن در چهارم جولای (در اواسط ماه ژوئن) گفت:" کریگ مک دانل که کمک می کند تا عمل امتیازات و اجاره در پارک با آفتاب دولت اجاره. "همه به نظر می رسید به حفظ فاصله خود بسیار خوب است."

پروژه های دیگر در این نسخهها کار میکند در محلی پارک شامل بالا رفتن از دیوار و تجهیزات تمرین در Beulah پارک منطقه ای و جدید زمین بازی مجموعه در لینکلن پارک در Aaron درایو.

ایالات متحده در جشن پارک و تفریح هر ماه ژوئیه پس از کنگره تعیین شده دوره در سال 1985. افتخاری دوره در نظر دارد به منظور بالا بردن آگاهی از نیاز و مزایای, هوای آزاد, ورزش و اکتشاف و همچنین اهمیت چنین فضاهایی برای جوامع است.

Eric J. والاس را می توان در رسید ejwallace@pnj.com یا 850-525-5087.

پارک ملی و تفریح ماه

Escambia County برجسته پارک

Beulah پارک منطقه ای (7820 موبایل بزرگراه)

خانواده پسند امکانات عبارتند از: بازی بسکتبال, والیبال و زمین تنیس, پارک سگ پیاده روی آهنگ و تجهیزات زمین بازی. آینده اضافات شامل بالا رفتن از دیوار, تجهیزات تمرین و misters در اواخر سال 2020 است.

ویلسون رابرتسون رمپ قایق (11800 موبایل بزرگراه)

رمپ قایق در Perdido رودخانه و امکانات دو راه اندازی خطوط ADA سازگار حوض دست و پا, راه اندازی, 31 فضاهای پارکینگ برای وسایل نقلیه با تریلر و تحت پوشش پارک.

Perdido کودکان و نوجوانان در پارک (10004 خلیج فارس در ساحل بزرگراه)

زمین بازی بزرگ برای تمام سنین شامل یک فرشته آبی-مضمون بخشی از پارک و گوهر از سمت غرب از پنساکولا.

Innerarity نقطه پارک (5828 Cruzat راه)

ویژگی های دو زمین بازی پیک نیک غرفه منطقه شنا و یک ادا در دسترس مرور و کایاک راه اندازی. اسکله پارک همچنین دارای فضای باز برای گردهمایی جامعه تحت پوشش غرفه دستشویی پارکینگ و بومی shoreline پوشش گیاهی است.

لینکلن پارک (7865 هارون درایو)

در علاوه بر این به تازگی نصب شده, زمین بازی, این پارک همچنین دارای یک زمین بسکتبال, تجهیزات تمرین و تا حدی سایه پیاده روی آهنگ.

ریجنسی پارک و پارک سگ (8245 درک عمق جاده)

پارک بزرگ شامل پیاده روی مسیر در اطراف محیط کافی فضای سبز و زمین بازی و امکانات برای بچه ها برای لذت بردن از در حالی که پدر و مادر یک تمرین در بدنسازی.

پیر انسلی پارک (107 W. دیترویت بلوار)

پارک شامل یک نام تجاری جدید زمین بازی واحد با سرگرم کننده و ویژگی های کلاسیک. بازدید کنندگان نیز خواهد پیدا کردن یک راه رفتن, آهنگ, تجهیزات تمرین و بسکتبال.

اشتون Brosnaham پارک (10370 اشتون Brosnaham درایو)

Brosnaham پارک دارای یک زمین بازی جدید و ارائه می دهد برتر ورزشگاه فوتبال در زمینه های که میزبان یک برنامه فوتبال و بسیاری از رویدادهای مهم در طول سال است.

Molino پیچیده ورزشی - همین Sutton Ballpark (2340 Crabtree جاده کلیسا Molino)

12 هکتار پارک در شمال Escambia County است که میزبان جوانان بیس بال و سافتبال بانوان لیگ شیوه ها و مسابقات.

Escambia County مرکز مربوط به اسب سواری (7750 موبایل بزرگراه)

چند استفاده از رویداد تسهیلات که میزبان اسب نشان می دهد که حمایت از هر دو زبان انگلیسی و به سبک غربی اسب حوادث. Rodeos سگ, نشان می دهد, 5K و دیگر اجرا می شود, جشنواره ها و انواع دیگر از حوادث نیز میزبان در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن