پیروزی بزرگ برای دولت و کارگران به عنوان پرداخت افزایش بقای فرماندار فلوریدا را وتو coronavirus کاهش

جفری Schweers تالاهاسی دموکراتمنتشر شده 2:29 PM EDT Jun 29, 2020فلوریدا 90,000 دولت کارگران را به دست آورد یک

توسط NEWSSALAM در 9 تیر 1399

فلوریدا 90,000 دولت کارگران را به دست آورد یک پیروزی بزرگ روز شنبه به عنوان فرماندار تگزاس ران DeSantis امضا شده در سال آینده بودجه دولت به قانون دو روز قبل از اجباری مهلت مقدار کمی خود را 3 درصد افزایش پرداخت از حق وتو خود قلم.

"ما قادر به اعداد کار" DeSantis خبرنگاران گفت: در یک کنگره در کنفرانس خبری در مورد در حال حاضر $92.2 میلیارد بودجه. "من نمی خواهد آن را انجام داده اند اگر اعداد کار نمی کند."

این $249 میلیون پرداخت-افزایش بسته را پوشش می دهد تمام کارکنان دولت از جمله حدود 23,000 نفر در لئون, Gadsden و Wakulla شهرستانهای استان است. کمک های مالی نیز پوشش می دهد 7% افزایش در حق بیمه بیمه درمانی و بازنشستگی سهم.

در همه فرماندار کاهش بیش از 1 میلیارد دلار — نیمی از کل درآمد و نیمی از وجوه اعتماد — از قوه مقننه را قبلا تایید $93.2 میلیارد بودجه. بودجه می رود به اثر چهار شنبه.

بیش از 550 $میلیون نفر از کسانی که کاهش وتو از موارد او از جمله در خود توصیه می شود بودجه ارسال شده به قانونگذاران در پاییز گذشته قبل از تاثیر coronavirus در وزارت امور خارجه درآمد.

"به عنوان واقعیت, تغییرات, همه ما باید به رسمیت شناختن است که هیچ یک از ما در حال رفتن به گرفتن آنچه ما می خواهیم" DeSantis گفت.

وی با تمجید از قوه مقننه و بودجه خود را کارکنان برای حفظ یک معلم افزایش حقوق و حفاظت محیط زیست بودجه در حالی که اطمینان از ثبات اقتصادی بنیاد برای آینده است.

دو هفته پیش زمانی که دولت بودجه اولین ضربه خود را میز DeSantis گفت: انتظار می رود "بسیاری از قرمز جوهر" در مقایسه با آن به عروسی کشتار در محبوب "بازی تاج و تخت" سری HBO. دلار 93.2 میلیارد بودجه تصویب شده توسط مجلس بود گردد قبل از تاثیر مالی از coronavirus بود به طور کامل شناخته شده است.

پیش بینی درآمد دولت کاهش یافته است $2.35 میلیارد دلار در طول سه ماه اول بیماری همه گیر. که کسری بودجه است که انتظار می رود همچنان به رشد.

اما DeSantis و قانونی رهبران باید گفت که آنها برنامه ریزی شده به ساحل تا کسانی که کسری با استفاده از دولت 4 میلیارد دلار ذخیره و دیگری $4.6 میلیارد دلار از دولت فدرال Coronavirus کمک های اولیه امداد و امنیت اقتصادی (مراقبت) عمل می کنند.

همچنین حفظ و از کاهش بود 500 میلیون دلار مسدود می باشد برای افزایش معلم پرداخت. DeSantis هفته گذشته امضا لایحه افزایش سالانه پرداخت برای همه شروع معلمان به $47,500.

فلوریدا TaxWatch یک کسب و کار-حمایت دولت صرف دیده بان به نام به حال برای به تأخیر انداختن و دولت کارگر را افزایش می دهد اما تنها در صورتی که کمبود بودجه نمی تواند حل و فصل از طریق هر وسیله دیگر.

در سال 2013 و 2017, دولت به کارگران درآمد کمتر از $40,000 در هر سال دریافت 1000 دلار افزایش و کسانی که کمتر از $40,000 دریافت $1,400 افزایش می دهد. اما کارگران نیز از دست داد 3 درصد از حقوق خود را با یک فرمان بازنشستگی سهم در سال 2011.

بیشتر: DeSantis ناخن را پرداخت افزایش فلوریدا معلمان

دولت ایالت لایحه Montford D-تالاهاسی که مدت محدود از دفتر در پایان این سال, سال را صرف کار بر روی گرفتن برد برای هر دو معلمان و کارکنان دولت و خوش بینانه آن موارد خواهد زنده ماندن وتو قلم.

"رهبری از دولت متوجه اهمیت آموزش حرفه و سهم آن دولت کارگران" گفت: Montford سابق مدیر دبیرستان و مدارس سرپرست است که مدیر عامل شرکت فلوریدا انجمن مدرسه منطقه Superintendents.

دولت Rep. Loranne Ausley D-تالاهاسی تشکر DeSantis در توییتر "برای نگه داشتن کارمندان دولت افزایش حقوق و به رسمیت شناختن کسانی که نگه داشتن کشور ما در حال اجرا در طول این بی سابقه بار."

این است که در حال توسعه داستان. بررسی را به صورت کامل پوشش محلی تاثیر بر فرماندار وتو.

تماس با جف Schweers در jschweers@gannett.com و به دنبال او را در توییتر @jeffschweers.

مشترک شدن در امروز و هرگز از دست یک داستان است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب