میلیاردها دلار به طور تصادفی ریخته به انسان گنوم پروژه

چه هنگامی که آغاز شده به عنوان استاندارد خود را 10 سال دکتری پروژه تبدیل به یک معجزه خلقت است. در مخلوط های ژن

توسط NEWSSALAM در 19 خرداد 1399

چه هنگامی که آغاز شده به عنوان استاندارد خود را 10 سال دکتری پروژه تبدیل به یک معجزه خلقت است. در مخلوط های ژنتیک Arsalan جانسون از ژنوم انسان پروژه تیم پژوهشی به طور تصادفی مخلوط DNA خود را با ماوس DNA است که او در تلاش بود برای استخراج و تکثیر. نتیجه: 3-دل 9-کروموزوم گنوم ایجاد شد.

مدیر عامل شرکت سوفی جوان بود frazzled با این نتیجه.

"حوادث اتفاق می افتد تمام وقت," او گفت:. "برخی از بهترین چیزهایی که ساخته شد در حادثه پس از آن پنی سیلین شما. آن را تنها حس می کند که کوتوله می گیرند و این همان رده. ما ممکن است به عنوان به خوبی رول با آن!"

انتظار زیادی هزینه به, نام تجاری جدید تعریف پروژه معلوم شد بسیار ارزان تر: "همه ما نیاز به یک واقعا خوب کن" جوان گفت:.

با این حال گزارش های اخیر در شهرستان سن ماتئو مدعی هستند که پروژه گنوم گرفتن از دست.

"هنگامی که ما در ابتدا طراحی قفس ما فرض بر این است که موش می تواند در آنها" جوان گفت:. "Gnomes بلافاصله نمیفهمد چگونه برای باز کردن قفس از داخل و شروع به ورجه ورجه کردن در مورد' آزمایشگاه ایستگاه. آنها شروع به گرفتن آزمایش در دسترس نباشد تجمع خود DNA برای ایجاد فوق العاده-gnomes.'"

در مصاحبه هفته گذشته جوان گفت: "نگران نباشید در مورد کسانی که فوق العاده-gnomes ما باید آنها را تحت کنترل است." با این حال به نظر می رسید که جوان بودند کاهش قابل توجهی در ارتفاع پس از آخرین مصاحبه و ورزشی زیادی کلاه قرمز.

یادداشت سردبیر: این مقاله صرفا طنز و ساختگی است. تمام اسناد در این مقاله هستند نه واقعی و این داستان باید خوانده شود در زمینه سرگرمی های خالص تنها.

تماس با ما جی Maturi در jmaturi 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب