سیاه و سفید، اجاره بهای لاتین به مراتب بیشتر احتمال دارد که در حال مواجهه با جابجایی مسکن در طول همه گیر

مطالعه جدید از بزرگی، الگو و علل تاثیر COVID-19 بر مسکن کالیفرنیا نشان می دهد که سیاه پوستان و لاتین ها بیش از

توسط NEWSSALAM در 22 مرداد 1399

مطالعه جدید از بزرگی، الگو و علل تاثیر COVID-19 بر مسکن کالیفرنیا نشان می دهد که سیاه پوستان و لاتین ها بیش از دو برابر احتمال دارد که سفیدپوستان دچار سختی های مربوط به اجاره می باشند.

تجزیه و تحلیل توسط محققان از مرکز UCLA برای دانش محله و اونگ و همکاران، با هماهنگی موسسه UCLAلوسیکن در نابرابری و دموکراسی ، متکی بر ایالات متحده آمریکا در اداره آمار و بررسی هفتگی نبض خانگی، تلاش چند آژانس برای جمع آوری اطلاعات در مورد اثرات اجتماعی و اقتصادی COVID-19 بر آمریکایی ها است. پژوهش های انجام شده بر اساس گردهم آوری نمونه ای ده هفته ای از بیش از ۲۲۰۰۰ بزرگسال در کالیفرنیا برای دوره از ۲۳ آوریل تا ۷ ژوئیه است.

در طول همه گیر شدن، کارگران، خانواده ها، کسب و کارها و جوامع مشکلات مالی زیادی را تجربه کرده اند، و مطالعه جدید تخمین می زنند که بیش از ۱/۹ میلیون بزرگسال در کالیفرنیا در اوایل ماه ژوئیه قادر به پرداخت به موقع اجاره خود نبودند. این یافته که سیاه پوستان و لاتین ها به ویژه پژواک های آسیب پذیر تحلیل های قبلی نشان می دهد که اجاره کنندگان اقلیت بیشتر در طول همه گیر شدن رنج می برند از لحاظ اقتصادی.

"این تفاوت های نژادی یا نژادی مردم مند محصول نابرابری سیستمیک هستند، " UCLA Luskin استاد تحقیق پل اونگ در مطالعه می نویسد. افراد رنگ، افراد کم درآمد و کسانی که تحصیلات و مهارت کمتری دارند بیشتر در معرض خطر هستند."

تجزیه و تحلیل پاسخ های نظرسنجی نشان می دهد که افراد رنگ به طور نامتناسب ی بیشتری در پرانتز های پایین درآمد و پایین تر آموزش متمرکز شده اند، و با منابع سرمایه مالی و انسانی کمتری وارد بحران شدند. آن دسته از افراد رنگی که شغل خود را از دست داده و یا از دست دادن درآمد قابل توجهی در طول همه گیر رنج می برد، بنابراین به مراتب بیشتر احتمال دارد به عقب در اجاره سقوط.

هنگامی که محققان از نزدیک به کسی که قادر به پرداخت اجاره بها در طول دوره مطالعه نیست نگاه کردند، آنها متوجه شدند که 23٪ سیاه پوست و 20٪ لاتین بودند - بیش از دو برابر 9٪ برای هر دو سفیدپوستان و آسیایی ها.

در پيشگاه او به مطالعه، یو سی ال ای استاد برنامه ریزی شهری Ananya Royمدیر موسسه لوسکن در مورد نابرابری و دموکراسی می نویسد:«یافته ای به خصوص مهم از گزارش این است که در سراسر رده های وضعیت اقتصادی اجتماعی، خانوارهای سیاه و لاتین احتمال بیشتری دارند که در مقایسه با سفیدپوستان غیر اسپانیایی و آمریکایی های آسیایی، نتواند اجاره بها را پرداخت کند، یادآور بی اهمیت ی از ناهمطری های نژادی در هم آمیسیکه که در حال بازگویی و تقویت بحران فعلی است.»

محققان به داده ها عمق یعمیق تر دادند تا تجربیات گروه های قومی و نژادی گوناگون را بر اساس ویژگی های جمعیت شناختی مانند سطح تحصیلات مقایسه کنند. آنها دریافتند که سیاهپوستان و لاتین ها با برخی از آموزش های کالج نرخ های بالاتری از عدم پرداخت اجاره بها نسبت به سفیدپوستان و آمریکایی های آسیایی با آموزش های مشابه دارند. تفاوت های نژادی حتی زمانی آشکار بود که محققان بر روی اشتغال و دسته های سود مربوط به COVID-19 متمرکز شدند.

"به عبارت دیگر، اونگ می نویسد، "الگو نشان می دهد که نابرابری نژادی به سادگی به دلیل تفاوت طبقاتی نیست."

بسیاری از کارشناسان معتقدند که این وضعیت منجر به موجی از اخراج در ماه های آینده خواهد شد مگر اینکه دولت ها برای محافظت از افرادی که در طول بحران از اجاره عقب افتاده اند، گام بردارند. این شامل تمدید اخراج دولت، ادامه مزایای اشتغال تکمیلی و ارائه کمک های مالی برای جبران بدهی اجاره انباشته است.

...

is.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن