'Blackfest: ENCODED" ایجاد فضای سیاه و سفید در دنیای مجازی

Blackfest رایگان کنسرت سالانه قرار داده و در دانشگاه استنفورد توسط سیاه و سفید در جمع خانواده کمیته (BFGC). آن

توسط NEWSSALAM در 20 خرداد 1399

Blackfest رایگان کنسرت سالانه قرار داده و در دانشگاه استنفورد توسط سیاه و سفید در جمع خانواده کمیته (BFGC). آن را در اصل به عنوان یک پیک نیک خانوادگی اما در طول سال رشد کرده است به یک مینی-جشنواره که در آن دانشجو و نام نوازندگان قرار داده و در یک کنسرت محلی و سیاه و سفید هنرمندان آمده به فروش هنر مانند طلا و جواهر و نقاشی. آن بود و هنوز هم است یک بار برای جامعه سیاه پوستان در دانشگاه استنفورد به هم و پشت فضایی که آن را تا مدت طولانی است را تکذیب کرد. اگر چه Blackfest تکامل یافته است فراتر از یک جمع خانواده آن را هنوز هم نگه می دارد که همان حس جامعه است.

در این سال, اما, Blackfest شد کمی متفاوت است. با توجه به COVID-19 گیر Blackfest همراه با دیگر حوادث بزرگ در محوطه دانشگاه در انتظار قرار داده شد. اما آن را فراموش نکرده بود. کمیته برنامه ریزی بلافاصله تغییر چرخ دنده و شروع به برنامه ریزی برای یک کنسرت مجازی. این کمیته رسیده به انواع دیگر استنفورد سازمان و همچنین به خارج از شرکت های فشار.زنده و پیگیری طرح به همکاری و دوباره سیم Blackfest را چه شد "Blackfest: کد گذاری شده است."

ایجاد Blackfest

به منظور درک ایده اصلی در پشت Blackfest: ENCODED من به نمایندگان تشکل های دانشجویی دانشگاه استنفورد آفریقایی انجمن دانشجویان (SASA), BFGC استنفورد کنسرت شبکه (SCN) نعناع, مجله و پیگیری طرح برای دریافت یک تصویر جامع از همه کار که رفت به تولید مجازی کنسرت. ایده Blackfest نیاز به reexamined زمانی که تصمیم گیری ساخته شده بود به آن میزبان تقریبا. مفهوم گرفتن فضای فیزیکی حس دیگر می تواند بازی کردن. بنابراین سازمان های مختلف قرار داده و در یک تلاش مشترک به منظور ترجمه این ایده ها به یک پلت فرم دیجیتال.

به منظور نگه داشتن مخاطبان را سرگرم در بین اعمال پیگیری طرح ایجاد انیمیشن است که تناسب زیبایی & معرفی بعدی عمل می کنند. آماندا رز, دانشجو, بازیگر که در ادامه پس از Saweetie ایجاد موسیقی متن این عنوان است.

من برای اولین بار صحبت با تامارا موریس '20 از BFGC که همراه با همکار BFGC عضو Saron Dea '20 کار شده بود در Blackfest پس از شروع. موریس به من فهم و outs از چه Blackfest برنامه ریزی شده است, پیاده روی من را از طریق هنرمندان مختلف آنها را به صحبت در مورد انجام برنامه ریزی تدارکات و آوردن دیگر سازمان های دانشجویی به کمک. صحبت کردن به یکی از نعناع ویراستاران ارشد Iman Floyd-کارول '20 و فارغ التحصیلان Indya McGuffin '19 & کندال Burkins '19 از پیگیری طراحی واقعا من در مسیر با مفهوم پشت Blackfest: کد گذاری شده است. آنها مشغول به کار پشتکار به بررسی سوالات در مورد آنچه در آن به معنای فضا و چگونه این می تواند انجام شود به طور موثر هنگامی که آن را دیگر ممکن است برای دانش آموزان به همان محل خواهد بود. روند توسعه مفهوم خلاق از Blackfest: کد گذاری شده آنها را بررسی عمیق تر چگونه همان احساس جامعه می تواند کشت مجازی چشم انداز است.

یکی از اولیه دیجیتال طرح ایجاد شده توسط Indya & کندال

اول نام نیاز به کمی تغییر. "Analogfest" برای اولین بار بود که نام پیشنهاد شد اما آن را احساس نمی مانند همان کنسرت با همان نیت پشت آن به عنوان Indya پیگیری طراحی توضیح داده شده است. فلوید-Caroll ارائه موضوع برای من به عنوان مورد "encoding, سیاه, شادی [و] انجام سیاه و سفید در دنیای مجازی است." این تیم شروع به بازی با راه های مختلف برای ارائه این ایده از طریق گرافیک. این تیم تصمیم به بازی با ایده های Afrofunk تکامل فن آوری و فضای بیرونی-مانند تصاویری به منظور اتصال با موضوع "ساخت فضا است." ایجاد این فضا در دنیای مجازی قطعا به ارمغان می آورد فن آوری زیبایی. پس از بازگشت به تخته رسم چند بار فضا-tech موضوع Blackfest: ENCODED متولد شد.

بزرگترین چالش است که من شنیده ام از بسیاری از Blackfest: ENCODED سازمان بود که آنها تا به حال به یاد بگیرند که به حرکت در یک محیط مجازی با کمی تجربه در میزبانی مجازی کنسرت. داشتن کنترل کمتری بر تولید با کیفیت آن چیزی است که سازندگان بودند عصبی در مورد. به عنوان بلا کوپر '20 یکی از سه مدیران SCN به من توضیح داد و تولید و استفاده می شود به کار گرفته می شود همه در خانه های دانشجویی همکاران و نیاز به اجازه رفتن و اجازه پخش آنلاين نرم افزار فشار.زنده انجام بسیاری از کار بود نه چیزی است که این سازمان استفاده شد.

چالش دیگری که من جمع آوری شده از مکالمه من با همکاری سردبیر MINT Magazine, Petar هریستوف '22 بود که در بازاریابی برای کنسرت خود را. در طول COVID همه گیر شده است سخت به همان اندازه, دانش آموز تعامل به عنوان در سال های گذشته. او رفت و من از طریق چقدر مهم آن این بود که تعامل دانش آموز با Blackfest. بنابراین نعناع تیم تصمیم گرفت که بهترین راه برای رفتن در مورد آن به اطلاع مردم بیش از یک هفته قبل از تاریخ واقعی, مطمئن شوید که مردم هیجان زده بودند و در مورد رویداد های تاریخ و تدارکات. آنها ترویج رویداد های مختلف به لیست ایمیل, اما تا حد زیادی با استفاده از رسانه های اجتماعی مانند Instagram داستان و توییتر به گسترش این کلمه در. و مردم — که نمی تواند هیجان زده برای Saweetie ریکو و Gunna?

تصویر بالا: تصاویر اعضای Sauti Sol, Saweetie, Chanel, Tres Gunna و ریکو تند و زننده

کنسرت صف خودی خود شگفت انگیز بود. شروع کردن با فوق العاده, استنفورد, دانشجو, نوازندگان کامرون جنگل '20, همچنین شناخته شده با نام مرحله "مخفی" و گابریل Townsell '20, همچنین شناخته شده با نام مرحله "هفتم" ما بلافاصله دستگیر شده است. کم نه تنها به ارمغان آورد ما در حال حرکت قطعات مورد سیاه تجربه بود اما آتش می تپد. Blackfest توییتر توضیح می دهد که چگونه مخاطب احساس در مورد VII کاملا "آیا کسی دیگری تمام راه را در احساسات خود را با روح آهنگ از هفتم @ شما رو ما simpin!!!!"

بعد Sauti Sol عالی کنیا آفریقایی-گروه پاپ. هر نوازنده و عضو گروه آنقدر با استعداد — همه آنها یکپارچه با هم کار می کرد برای ایجاد آهنگ های زیبا. آنها روشن باشد تا خوانندگان رفتن از ثابت ضربان در مورد عشق به سریع گام گیتار زده آهنگ ها ساخته شده است که شما می خواهید به رقص است. از آنجایی که آنها به طور فعال از سال 2005 یکی می تواند احساس خیلی از پشت از نظر گوش دادن به موسیقی خود را.

کانال ترس یک DJ و تهیه کننده و نوازنده از کامپتون کالیفرنیا نیز فوق العاده موثر است. او راه اندازی شد بسیار سرد — یک انبار با بسیاری از نردبان راه اندازی در اطراف اتاق با هنرمند نزولی برای ورود به این مرحله و صعود به خروج. این نه اولین بار و نه آخرین بار از این کنسرت که در آن من احساس ناراحت است که من نمی تواند وجود داشته باشد در فرد است. کانال ترس هموار انتقال از ضرب و شتم به ضرب و شتم. هر یک احساس اعتماد به نفس و سرگرم کننده و خوش بین مثل شما می خواستم در یک مهمانی با دوستان است. من آرزو می کنم من تا به حال صدای فراگیر در جهت بهتر تجربه Blackfest vibes به خصوص پس من می توانستم تصور خودم از پیوستن به کانال ترس در انبار.

تا بعد Saweetie یکی از این بیشتر پیش بینی اعمال این شب است. هر چند او مجموعه قطع شد چند بار به دلیل مشکلات فنی هیچ کس فکر بیش از حد — او هنوز هم آورده که یخ زده دختر انرژی و baddie رفتار با او است. پیام خود را به دانش آموزان در پرسش و پاسخ در مورد ماندن در مدرسه و آموزش و پرورش بود و فوق العاده الهام بخش; او به کلاس 2020 سخنرانی آنها سزاوار.

درست قبل از این دو بزرگتر هنرمندان آمد تا عملکرد توسط DJ آماندا افزایش یافت. او کاملا به کشته شدن آن است. نه تنها او ایجاد یک tracklist به همراه انیمیشن در بین ست اما او از جیبش bangers برای مجموعه خود را. او موسیقی را از Lil Uzi, مگان تو کیک گوشت گاو و مایک Sherm و bops مانند "نوعی اب نبات Laffy" توسط D4L و "گرو سنت حزب" توسط Wacka Flocka Flame.

ریکو زننده مورد علاقه شخصی من بود تا بعد. او نرم-دختر پانک راه اندازی شد و قطعا حال و شخصیت او واقعا درخشید طریق, طول, عملکرد, به ویژه هنگامی که او شروع به ضرب و شتم او را بزرگ و صورتی پر خرس که او با استفاده از به عنوان یک مرحله سرپا نگه داشتن. او انجام شده جمعیت مورد علاقه مانند "مسائل اعتماد" و "خشم" اما بهترین بخشی از عملکرد او در این بخش Q&A. نه تنها او به ما بگویید که در مورد راه های مورد علاقه به دود (خام مقالات — کلاسیک) اما او خیلی اطمینان در راه است که او صحبت کردن در مورد چگونه او باقی می ماند و با انگیزه است. به سادگی قرار دادن او نیست انگیزه روزمره و این درست است. او به ما گفت که آن را خوب احساس نمی 100% هر روز و آن را خوب با خودتان صادق باشید در مورد آن. همین حالا خودتان فشار بیش از حد سخت به خصوص در حال حاضر در قرنطینه.

با آلبوم جدید خود "WUNNA" فقط روز قبل از همه بر روی لبه صندلی خود را هنگامی که Gunna نشان داد تا بر روی صفحه نمایش به عنوان نهایی عمل می کنند. او مجموعه ای از بهترین تا کنون با او انجام در آنچه به نظر می رسید مانند یک واقعی محل. او تا به حال چندین دوربین مردان رفتن و ارزش تولید شد و یکی از بهترین شب (به غیر از کانال تره). نه تنها Gunna انجام چیزهای جدید مانند "Skybox" اما همچنین علاقه مندی ها مانند "چه کسی شما Foolin" و "کودک برکین." او همچنین در لحن و رپ کاملا به همه هنرمندان صادقانه میگویم. آن را مناسب برای پایان دادن به یک مجموعه کامل.

حتی اگر دانش آموزان قادر به فریاد و یا به عنوان هیجان زده به عنوان یک فرد در کنسرت بخش نظرات بود پر جنب و جوش در طول اجرای برنامه.

Blackfest: کد گذاری بود واقعا یک کتاب بیش از 600 نفر در تنظیم شده است. بله, آن را بهتر بوده است به تجربه آن را در فرد بلکه تمام سازمان های درگیر همکاری کرد و خیلی سخت برای قرار دادن در یک نمایش بزرگ است. آنچه را که آنها ساخته شده بود و خود را کار سخت و تلاش قطعا نشان داد. دانش آموزان فوق العاده شاد نیز هست. بسیاری از ابراز احساسات از طریق توییتر و یوتیوب قابلیت چت که مجازی کنسرت جدید موج: برای دیدن هنرمندان مورد علاقه خود را از آسایش خود را از نیمکت. و دانش آموزان ندارد و تنها آنهایی که تنظیم — خانواده های دانش آموزان آن لذت می برد را نشان می دهد و همچنین. این بود که در بزرگترین دانشگاه استنفورد دانشجو-سازماندهی کنسرت پس از COVID زده و آن را یک موفقیت کامل. این رویداد در مورد ساخت فضا و در نظر گرفتن زمان به افتخار و جشن سیاه و موسیقی و فرهنگ است که بسیاری از ما لذت ببرید و از گوش دادن به. به عنوان Iman قرار داده و آن را "مجازی Blackfest یک عمل رادیکال ساختن فضا است." این عمل نباید رادیکال و یا انفرادی. آنها باید فراوان وجود دارد باید بیش از یک زن و شوهر کنسرت بیش از یک زن و شوهر, حوادث, بیش از چند انتخاب فضاهای در پردیس برای ما سیاه همسالان و افراد بزرگتر خلیج جامعه و فراتر از آن.

دانش آموزان خود را ابراز تشکر از هنرمندان و سازندگان

یک تشکر ویژه BFGC, SASA, نعناع, SCN و پیگیری طراحی برای قرار دادن در یک نمایش خوشمزه است, ایجاد یک فضای زیبا و در نظر گرفتن زمان به صحبت کردن با من در مورد Blackfest:ENCODED چشم انداز و تجربه است.

تماس با Kamilah ارتیگا در kam412 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن