فرشتگان آبی آماده برای ساحل هوایی نشان می دهد اگر COVID-19 مجوز عمومی شیوه در هوا

جیک Newby Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 6:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jun 1, 2020پنج تا هفت بار در هفته, U. s. N

توسط NEWSSALAM در 12 خرداد 1399

پنج تا هفت بار در هفته, U. s. Navy Blue Angels سرعت در سراسر Pensacola آسمان تمرین خود را در تظاهرات مانور که اگر بخشی از این تیم 2020 برنامه خواهد بود و سالم.

همانطور که در حال حاضر که برنامه این است که میله میله به لگد کردن با معشوق Pensacola, ساحل, نمایش هوایی در جولای 11. هر دو بلوز و سانتا رزا جزیره اقتدار (SRIA) که میزبان هوا را نشان می دهد و این قدرت به هیچ کس آن را می گویند که این طرح 41 روز است که هنوز هم انجام نشان می دهد و همچنین جولای 10 لباس تمرین.

هر دو رویدادی هستند و البته آسیب پذیر بودن لغو شد و این بیماری همه گیر کوروناویروس بيشترین اما فرشتگان آبی اجرایی Cmdr. تاد Royles گفت: خلبانان و تیم او در ادامه به آماده سازی به عنوان اگر نشان می دهد بر روی بروید.

"ما هنوز هم در حال حرکت رو به جلو به آماده شود برای انجام در نشان می دهد که اگر مجاز به انجام این کار" Royles روز جمعه گفت. "همین دلیل است که ما همچنان به عمل در اینجا بیش از این زمینه در NAS Pensacola و همچنین بیش از خلیج مکزیک و دور افتاده زمینه است. فقط به نوع مخلوط آن را تا."

SRIA رئیس هیئت مدیره Brigette بروکس گفت: او به شما اجازه به روز رسانی از CDC و دولت و دولت فدرال تعیین می کند یا نه نمایش هوایی آخر هفته لغو شود یا تغییر داده بود اما پذیرفت که بسیاری از حوادث فرعی را در بهترین حالت باید تغییر یافتهاست.

"ما ممکن است دیدن همسران ناهار و پذیرایی و همه آن چیزهایی است که اجتماعی فاصله ممکن است جای," بروکس گفت. "آنچه می توانم بگویم این است که نشان می دهد خواهد به عنوان امروز است. تمام فعالیت های دیگر بدیهی است که باید اصلاح شود. پذیرش 500 نفر بدیهی است که حتی مورد توجه است."

در حالی که بلوز هنوز تمرین در سرعت کامل و زیر ظرفیت رسمی بازگشت به باز عمومی عمل این سال باقی می ماند کاملا در هوا. در حال حاضر در Blue Angels, وب سایت Aug 5. اولین بار است که برنامه ریزی شده باز تمرین امروز, اما حتی است که هدف بسیار مشکوک است و با توجه به بلوز و نمایندگان با NAS Pensacola و موزه هوانوردی نیروی دریایی.

ردیابی COVID-19 در پنساکولا

Coronavirus جان چهار Escambia County ساکنان: جمعه, به روز رسانی

Telehealth به احتمال زیاد در اینجا به ماندن پس از coronavirus همه گیر می شود حافظه

سبک + ایمنی: فرشتگان آبی می پوشند جدید آبی و طلا ماسک صورت

پس از دسامبر. 6 تیر اندازی که در سمت چپ سه خدمتگزاران مرده تنها اعضای عمومی با Department of Defense (DoD) شناسه مجاز شده است بر روی پایه. موزه orchestrates رسمی عمومی شیوه های نورد bleachers در تعیین مناطق مشاهده روی پایه و تبلیغات تاریخ, اما هر دو NAS Pensacola سخنگوی Jason Bortz و Naval Aviation Museum مدیر بازاریابی Malerie شلتون گفت: هیچ تاریخ قطعی برای پایه یا موزه برای بازگشایی به تمام معنی وجود دارد در حال حاضر هیچ مسیر برای باز کردن شیوه های.

Bortz گفت که قبل از COVID-19 شیوع NAS Pensacola فرستاده شده چشم پوشی به ایالات متحده ناوگان نیروهای فرماندهی که درخواست معافیت پایه بسته شدن در طول تمرین.

او گفت: چشم پوشی از وضعیت هنوز ناشناخته است.

"در حال حاضر ما نمی توانیم هر چیزی در مورد دسترسی به ناوگان نیروهای" Bortz گفت. "حتی اگر این موزه بودند و برای باز کردن در حال حاضر آنها تنها به کسانی که با DoD کارت. بنابراین این نوع از رفتن به همان آن را به عنوان قبل از این کل COVID چیز آغاز شده است."

چربی آلبرت 2020 بازگشت مشکوک سوپر هورنت انتقال هنوز هم در برنامه

یک ناوگان از 18 F/A Blue Angel فوق العاده اورلئانز هنوز در مسیر رسیدن برای 2021 نمایش هوایی فصل با توجه به Royles.

"ما خوش شانس است که ما چندین سابق آبی فرشته خلبانان که هنوز محلی به پنساکولا و در نظر گرفته است که ما سوپر هورنت انتقال تیم" Royles گفت. "آنها در حال دست زدن شیرها به اشتراک گذاری از هماهنگی و بار اداری گرفتن جت در اینجا و مطمئن شوید که همه چیز را هماهنگ از طریق بوئینگ."

در اواسط ماه مارس فقط قبل از شیوع کروناویروس در آمریکا فرشتگان آبی سایت های رسانه های اجتماعی به طعنه بازگشت خود را به جدید ترین عضو یک C-130J Super Hercules هواپیما که جایگزین بازنشسته C-130T چربی آلبرت.

Top Gun از بالا: F/A-18 سوپر هورنت از 'Top Gun: Maverick' فیلم ملحق خواهد شد فرشتگان آبی ناوگان

بیشتر در 'برت': Blue Angels, اذیت کردن چربی آلبرت بازگشت رنگ جدید طرح پیش از فصل

این هواپیما خریداری شد از نیروی هوایی سلطنتی در ژوئن 2019 و دریافت های ظریف رنگ جدید طرح. جدید "برت" همیشه برنامه ریزی برای ساخت اولین آن در پشت نیمی از سال 2020 نمایش هوایی فصل است.

Royles روز جمعه گفت که حتی اگر گذشته تعداد انگشت شماری از نشان می دهد در ماه اکتبر نیست لغو برت دارای یک راه طولانی برای رفتن قبل از آن تلقی عملکرد آماده است.

همانطور که در حال حاضر آن است که هنوز هم در بریتانیا دریافت نهایی خود را خوب تنظیم.

"ما در حال قرار دادن نهایی ترتیبات سفر به جایی که این هواپیما تحویل داده شده به ایالات متحده در اینجا در دو ماه آینده" Royles گفت. "هنگامی که آن را می شود هنوز هم وجود دارد چند بازرسی است که باید به مکانی که هواپیما."

خلبانان هنوز هم نیاز به یک تظاهرات درسی برای C-130, چیزی که آنها شده اند بدون در حال حاضر برای بیش از یک سال و نیم.

"هنگامی که ما این هواپیما را در اختیار ما, ما را از طریق آن با شانه دندان خوب و مطمئن شوید که آن را تا به استانداردهای ما برای قرار دادن به استفاده که فرشتگان آبی به آن نیاز دارید برای" Royles گفت. "No. 1, تدارکات پلت فرم برای رسیدن به ما و از هر نمایش سایت در هر آخر هفته و پس از آن برای نشان دادن قابلیت های که هواپیما به عموم از طریق چربی آلبرت تظاهرات."

بهترین راه برای پیگیری بلوز,' برنامه ریزی به روز رسانی با توجه به تیم, به دنبال همراه در آبی فرشتگان رسمی Facebook, Twitter و Instagram صفحات.

جیک Newby را می توان در رسید jnewby@pnj.com یا 850-435-8538.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن