آبی Wahoos Airbnb برای باز کردن طولانی مدت به عنوان تیم تلاش می کند برای جبران میلیون در پیش بینی زیان

Eric J. والاس Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 6:05 PM EDT 28 مه سال 2020داغ ترین بلیط در پنساکولا به فروش می رس

توسط NEWSSALAM در 9 خرداد 1399

داغ ترین بلیط در پنساکولا به فروش می رسد در کمتر از 24 ساعت در اوایل این هفته. نگران نباشید: محبوبیت خود را به خوبی ممکن است آن را نگه دارید در اطراف برای خوب است.

این Pensacola آبی Wahoos جدید Airbnb رفت و ویروسی در سراسر اینترنت, طراحی مشتری بهره از اورگان و کالیفرنیا و ایلینویز در حالی که هل دادن آبی Wahoos بین المللی بر روی صفحات. در عرض یک روز آبی Wahoos رزرو کرده بود در ماه ژوئن با جشن تولد لیسانس سفر و کسب و کار گردش.

برای 1500 دلار یک شب یک گروه از بالا به 10 می تواند به صرف شب در یک لیگ کوچک بیس بال استادیوم رو در این زمینه و با بهره گیری از یک اتاق قفل و محل باشگاه وانجمن مبله با نیمکتها و نصب تلویزیون و سرگرمی.

بیشتر: آبی Wahoos لیست ورزشگاه در Airbnb برای 1500 $در هر شب

سازمان خود را رونمایی کرد, لیست به روز پنج شنبه نمایش آن 10-تخت clubhouse اتاق خواب و سرگرمی-محور رختکن و همچنین آشپزخانه, پذیرایی, بیس بال-محور ویژگی های.

در میان همه گیر جهانی است که به کشته شدن بیش از 100 ، 000 نفر در ایالات متحده و همچنان به انتقام بی سابقه اقتصادی آسیب های آبی Wahoos' آخرین خلاق تلاش کسب و کار تولید کرده است یک برنامه به طور بالقوه موفقیت پایدار.

"ما در حال انتظار به می دانم که اگر ما می توانیم بازی بیس بال, اما ما انتظار داریم به ایده هایی برای حفظ این محل فعال و نگه داشتن کارکنان" آبی Wahoos تیم رئیس جمهور جاناتان گریفیث گفت. "اگر ما فقط نشسته و منتظر برای دیدن اگر بیس بال که قرار بود به اتفاق می افتد, ما نمی خواهد که هر یک از این ایده های بزرگ برای مردم می آیند اینجا."

آن را یک ایده با یک واقعا در خانه منبع: مالک تیم پنجم Studer دختر مالوری انداخت از این ایده بیش از یک میز شام گفتگو در مورد چگونه به نگه داشتن آبی Wahoos ورزشگاه در طول COVID-19 بیماری همه گیر.

آبی Wahoos مدیران به طور طبیعی کمی شک و تردید در ابتدا گریفیث گفت: اما گفتگو با قوانین بیمه و دیگر مشاوران تولید اعتماد به نفس در این ایده را زنده ماندن.

عمومی پاسخ فوری به سمت چپ کمی عدم قطعیت است. رسانه ها و نشریه مدیر دانیل ون – که خود را حزب لیسانس در ورزشگاه – گفت: مثال تولید یک موج بی سابقه ای در, تماس, ایمیل و بیشتر.

این Airbnb ایده آخرین ایده در آبی Wahoos' متزلزل تعادل اشتغال در طول یک بیماری همه گیر. قبلا آبی Wahoos' امتیازات تولید منظقه ناهار و شام در حالی که بیس بال الماس تبدیل شد برای آخر هفته دیسک گلف.

این هیجان در Airbnb ایده فراهم می کند یک استراحت از جنجال و هیاهو از لیگ کوچک بیس بال را وخیم اقتصادی وضعیت.

در اوایل این هفته اوکلند را اعلام کرد که آنها می خواهم برای جلوگیری از پرداخت بازیکنان پس از مه 31. وجود دارد گزارش های تایید نشده که این سازمان در حال برنامه ریزی furloughs برای جلو دفتر و سراغ کارکنان.

در روز پنج شنبه صدها نفر از بازیکنان بیس بال حرفه ای منتشر شدند و یا کاهش جزئی سازمان لیگ در اقدامات صرفه جویی در هزینه. ESPN جف Passan برآورد قتل عام می تواند هزینه "رو به بالا از 1 ، 000 بازیکنان" مشاغل حرفه ای خود را.

با بتن بدون برنامه ریزی برای شروع لیگ اصلی بیس بال و اضطراب در ادامه به رشد است که وجود دارد ممکن است یک لیگ کوچک بیس بال فصل در همه.

بر خلاف در رشته های است که می تواند جبران فروش بلیط با کالا و تلویزیون معاملات کوچک لیگ بیس بال است که کمتر امکان پذیر بدون دروازه, درآمد, گریفیث گفت. آبی Wahoos هستند بودجه به 20 درصد انتظار می رود درآمد امسال با پیش بینی 3 میلیون دلار در ضرر و زیان است.

"که گفت که ما قادر به ادامه انجام چیزهایی مثل این و قوی ماندن و نگه داشتن هزینه های ما را به عنوان" گریفیث گفت. "این فقط بخشی از مدیریت. چگونه بسیاری از مردم شما را به عنوان مشتریان و کارکنان? ما واقعا به دنبال در هر تعداد و هر روز به نگه داشتن آن را به عنوان به عنوان امکان پذیر است."

فراتر از قطعیت آبی Wahoos' کارآفرینی خلاقیت است ایجاد فرصت برای برخی از کارکنان در سازمان است.

گروه مدیر فروش Bailie تیت سابق دانشگاه وست فلوریدا شناگر و 2013 فارغ التحصیل از سرعت بالا مدرسه پا تا به سر Airbnb پروژه گریفیث گفت. تیت یکی از بسیاری از کارگران پله قبلی خود نقش به کمک سازمان وفق دهند.

"من قطعا انتظار نداشتند را در چنین پروژه های بزرگ اما من بسیار خوش شانس هستم و ممنون که قادر به" تیت گفت. "ما نداشته بیس بال در اینجا مانند ما امیدوار بودیم تا هر کس مصرف شده است نقش های مختلف."

این پروژه در حال حاضر بسیار محبوب است که تیت کمک بیشتر به توسعه آن. به زودی آبی Wahoos خواهد شد تعمیرات اساسی بازدیدکنندگان clubhouse و اتاق قفل – بالا بردن ظرفیت به 20 sleepers – و گریفیث گفت: این تیم در نظر گرفتن اقدامات به ادامه Airbnb حتی اگر بیس بال می گرداند.

خواهد بود که ترجیح نتیجه برای آبی Wahoos. اگر که اتفاق می افتد نیست گریفیث گفت که او امیدوار آبی Wahoos می تواند با استفاده از باز فلوریدا استقرار در ورزش حرفه ای به طور بالقوه حتی در تلاش جذب تیم های حرفه ای به این منطقه است.

"ما می توانیم فوتبال بازی اینجا. ما می توانیم اینجا فوتبال بازی. هر چه در آن است" گریفیث گفت. "ما رسیده است. وجود دارد یک شهر در نزدیکی در نیواورلئان است که انجام بسیاری در حال حاضر. برای ما آن را در مورد باز بودن برای همه است. شما نمی توانید همه را در یک زمان ولی ما می خواهیم همه بدانند Pensacola یک محل عالی آمده است."

Eric J. والاس را می توان در رسید ejwallace@pnj.com یا 850-525-5087.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب