آبی Wahoos اعلام Fourth of July fireworks نشان می دهد در مرکز شهر Pensacola

لایحه Vilona ویژه به اخبار مجلهمنتشر شده 1:48 PM EDT Jun 19, 2020آبی Wahoos باید پا به عنوان اولین میزبان برای

توسط NEWSSALAM در 30 خرداد 1399

آبی Wahoos باید پا به عنوان اولین میزبان برای Pensacola تنها در مرکز شهر آتش بازی نشان می دهد در جولای 4, پس از تصمیم اخیر توسط Pensacola Sertoma باشگاه برای انصراف از آن سالانه نقش این سال است.

چهارم ژوئیه رویداد را شامل محبوب بیس بال مضمون فیلم "Sandlot" در 6:30 p. m. قبل از آتش بازی نشان می دهد که برنامه ریزی شده است برای شروع در 9 p. m.

از آن خواهد شد یکی رویداد و محدود به 4000 نفر داخل ورزشگاه.

پذیرش کلی بلیط در حال حاضر در فروش برای $10 و شامل بودن قادر به دیدن فیلم. کودکان زیر 2 خواهد بود بستری رایگان. همه سنین دیگر خواهد بود 10 دلار برای هر بلیط.

بلیط را می توان خریداری شده در استادیوم دفتر جعبه و همچنین به صورت آنلاین از طریق یک لینک در bluewahoos.com.

شب فیلم: آبی Wahoos ورزشگاه رشد در دوم bayfront فیلم شب

بیشتر: عکس: آبی Wahoos ورزشگاه شب فیلم یک آمار در میان خانواده ها

"ما بسیار هیجان زده هستیم و سپاسگزار قادر به ارائه این Pensacola و جامعه اطراف و همچنین برای همه بیرون از شهر بازدید کنندگان در اینجا در چهارم جولای" گفت: آبی Wahoos تیم رئیس جمهور جاناتان گریفیث. "ما می دانیم چقدر مهم است چه معنی و چه سنتی یک چهارم جولای جشن شده است در مرکز شهر Pensacola و ما خوشحالیم که قادر به ارائه یک جامعه است."

در مه 29, the Sertoma باشگاه اعلام کرد که قادر به ارائه یک آتش بازی نشان می دهد در این سال پس از سازماندهی این رویداد برای آخرین 34 سال.

"ما می دانیم که لغو این رویداد خواهد بود یک ناامیدی برای بسیاری از ما نا امید و همچنین" می خواند یک پست از این باشگاه در Facebook. "ما سپاسگزار برای ما حامیان فروشندگان هزاران نفر از افرادی که حضور در این رویداد هر سال به عنوان به خوبی به عنوان شهر Pensacola و Escambia County کمیسیون برای تمام حمایت خود را. در سال آینده ما بزرگتر و بهتر برای جشن مردان و زنان که قربانی بسیار برای کشور ما و جامعه ما زندگی می کنند."

پس از یادگیری از این تصمیم آبی Wahoos درگیر شدم و با تشکیل یک برنامه به میزبانی محدودی صندلی رویداد در ورزشگاه. صندلی در دسترس خواهد بود در سراسر ورزشگاه صندلی پشت صندلی و در این زمینه است.

بیشتر: آبی Wahoos به نوبه خود محل باشگاه وانجمن ورزشگاه به Airbnb تجربه

بیشتر: Pensacola آبی Wahoos Airbnb پرده برداری کرد!

فقط به عنوان با همه آبی Wahoos فیلم شب هیچ تاشو, صندلی, صندلی چمن ورزشگاه صندلی یا کالسکه مجاز خواهد بود در این زمینه است. غذا و نوشیدنی در دسترس خواهد بود در سراسر ورزشگاه امتیازی مناطق و فروشندگان در ballpark.

آتش بازی راه اندازی خواهد شد بالاتر از پنساکولا خلیج قابل مشاهده خواهد بود برای تماشاگران که جمع آوری در مناطق مرکز شهر در نزدیکی ورزشگاه.

"به عنوان به زودی به عنوان ما می دانستیم (Sertoma لغو), صادقانه, ما شروع به پریدن کرد و در انجام آن" گریفیث گفت. "قادر بودن به انجام این کار کاملا مطابق با بیانیه ماموریت ما برای بهبود کیفیت زندگی در جامعه ما است. و ما احساس می کنیم که قادر به نمایش یک فیلم به عنوان 'Sandlot,' است که دوستدار خانواده فقط می افزاید: به تجربه.

"ما فکر می کنم این خواهد بود یک راه عالی برای جشن. ما تا به حال چهارم جولای حوادث در ورزشگاه قبل از جمله سال گذشته با آتش بازی نشان می دهد اما ما همیشه آگاه از Sertoma نشان می دهد و آنچه در این شهر انجام شد. ما هرگز می خواستم به دست انداز به آن است.

این آتش بازی نشان می دهد ما در حال حاضر خواهد بود چهار برابر اندازه عادی ما نشان می دهد در ورزشگاه."

آبی Wahoos در همکاری با Hancock-ویتنی بانک میثاق مراقبت و ایستگاه های رادیویی Cat کشور 98.7 برای ارائه این رویداد. اضافی حمایت های مالی هستند که به دنبال.

گربه کشور ارائه خواهد شد همراهی موسیقی به عنوان ایستگاه های رادیویی انجام می شود برای Sertoma نشان می دهد.

همراه با 10 دلار پذیرش کلی بلیط دو وجود دارد گزینه های دیگر برای ورودی.

برای 55 دلار در هر کدام یک مجلل تجربه ارائه خواهد شد در Hancock-ویتنی باشگاه شامل یک گشت و گذار و چمن غذای اصلی آماده شده توسط آبی Wahoos اجرایی آشپز تراویس Wilson همراه با موارد دیگر به همراه نوشیدنی های غیر الکلی گنجانده شده است. مشروبات الکلی در دسترس خواهد بود برای بزرگسالان برای خرید.

صندلی را محدود به 120 و فعال خواهد شد و مهمانان به تماشای فیلم و آتش بازی.

برای $35, مردم می توانند لذت بردن از همه آمریکایی بوفه تجربه در Winn-Dixie حزب عرشه فراتر از درست میشه. این شامل همبرگر پخته شده و لوبیا و کول سالاد کلم و میوه و دیگر اقلام همراه با نوشیدنی های غیر الکلی. مشروبات الکلی خواهد بود برای خرید در دسترس به عنوان به خوبی.

علاوه بر این ورزشگاه امتیازات باز خواهد شد برای دارندگان بلیط برای خرید مواد غذایی و آشامیدنی موارد.

لایحه Vilona بازنشسته است Pensacola اخبار, مجله ورزشی نویس و زمان نویسنده ارشد Pensacola آبی Wahoos/Studer55. او را می توان در رسید bvilona@bluewahoos.com.

می خواهید بروید ؟

چه: آبی Wahoos تاریخ 4 ژوئیه جشن

زمان: چهار شنبه, جولای 4. دروازه باز در 5:30 بعد از ظهر شروع فیلم در 6:30 p. m. آتش بازی در حدود 9 بعد از ظهر

که در آن: آبی Wahoos ورزشگاه

پذیرش: $10 پذیرش کلی کودکان 2-تحت رایگان. 55 دلار برای Hancock-ویتنی باشگاه که شامل شام لذیذ, $35 برای Winn-Dixie حزب عرشه برای همه آمریکایی بوفه.

پیشبرد فروش: ورزشگاه جعبه دفتر به علاوه آنلاین. محدود به 4000 به فروش می رسد.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب