آبی Wahoos کمک به آماده شدن لایحه باند لیگ برای فصل امیدوار

Eric J. والاس Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 4:28 PM EDT مارس 16 سال 2020با دقت تعادل خود را جمعه در مرحله بال

توسط NEWSSALAM در 28 اردیبهشت 1399

با دقت تعادل خود را جمعه در مرحله بالای یک نردبان آبی Wahoos رئیس جمهور جاناتان گریفیث تکمیل چفت و بست جدید توری برای پنبه حلاجی شده قفس منطقه در این لایحه باند لیگ بیس بال جوانان در زمینه های.

"شما می دانید که من هرگز قبل از این انجام داده است," او گفت:.

آن نگاه مانند او انجام داده بود ،

گریفین جهت بخشی از تلاش یک تیم از آبی Wahoos در مقابل دفتر همراه با بازی-روز کارکنان به عنوان هر کس تن به تن در کنار هم برای کمک به آماده شدن لایحه قرضه های راجر اسکات ورزشی مرکز برای شروع با تاخیر به 2020 فصل است.

این نهمین سال آبی Wahoos کار با همکاری با مدیریت زباله باید انتخاب رشته در دو منطقه شهرستان برای کمک به بازگرداندن در یک بعد از جامعه کار و خدمات. گریفیث شده است بخشی از این پروژه در هر فصل.

سه سال گذشته آبی Wahoos رفته اند به زمینه در قرن اردوگاه و گردو تپه.

"آن را به خوبی به انجام یک بار دیگر در شهر" گفت: آنا Striano آبی Wahoos کالا و روابط اجتماعی مدیر است. "ما روز سه شنبه به بررسی مسائل و ملاقات با (بیل باند لیگ مقامات). بزرگ چیزی که در اینجا با پنج زمینه چیدن برخی از چیزهایی که به اولویت بندی که ما می توانیم انجام شده در یک روز است."

Pensacola شهردار Grover رابینسون امیدوار است به اعلام مارس 30 که جوانان لیگ بیس بال مانند بیل پیوند می توانید شروع فصل خود را در شهر Pensacola حفظ توپ در زمینه های. در اوایل این هفته Escambia County, داد, go-ahead برای امکانات از جمله کسانی که در Perdido خلیج ورزش جوانان انجمن.

همه چیز مربوط به ورزش و تفریح بوده است و در برزخ با نگرانی از این بیماری همه گیر کوروناویروس و اقامت در خانه جهت است که به طول انجامید تا آوریل.

با که در ذهن آبی Wahoos کارکنان قادر به کار در دو شیفت برای هشت ساعت جمعه برای کمک به بازسازی در این لایحه قرضه زمینه. لیگ شده است عامل از سال 1967 و جوانان بیس بال شامل فارغ التحصیلان سابق لیگ اصلی بیس بال ستاره جی بل فیل Hiatt و تراویس Fryman.

"این است که برای ما" گفت: لایحه باند لیگ مدیر دونالد Krehely. "برای حمایت از Wahoos سازمان به معنی زیادی است. جاناتان شده است کار بزرگ با ما. و به (آبی Wahoos مالک) آقای (پنجم) Studer حمایت و بابا واتسون حمایت جوانان از ورزش در این منطقه.... به این معنی بیش از هر چیزی برای کمک به بچه ها در این زمینه است."

راشل گیلمور رییس جمهور پیشین این لایحه باند لیگ گفت: او را در انتظار در اطراف 200-به علاوه بازیکنان جوانان را به شرکت در گروه های سنی مختلف در لیگ تابستانی.

که پایین تر از نرمال 300-350 اگر فصل آغاز شده بود پیش از آن در سال.

"آنها در حال مرگ هستند به بازی" گفت: Gilmore, وکیل لوین حقوقی و مادر دو پسر بازی بیس بال در لایحه باند لیگ. "پدر و مادر می خواهید به بازی بچه ها می خواهم به بازی. آنها شده اند و باد کردن وب سایت ما با ایمیل Facebook به زمانی که ما را در خارج وجود دارد.

"بدیهی است که سلامت و ایمنی همه شده است شماره یک اولویت است, اما زمانی که ما می توانیم متهور به بازی من فقط فکر می کنم جنبه های روانی از کودکان در زمین و بیرون از خانه و ایمنی با هم در حال رفتن به یک مزیت بزرگ است."

آبی Wahoos کارکنان کشیده علف های هرز بازسازی اغل گاو یا حشم مناطق raked مناطق در زمان پایین, پیر پنبه حلاجی شده قفس توری و باز رول تازه خریداری شده تور برای نصب و همچنین کارهای دیگر. Moe جنوب کوره آبی Wahoos و لایحه باند شریک عرضه ناهار.

شهر Pensacola پرسنل تعمیر و نگهداری کمک می کند تا حفظ پنج رشته در شکل در طول سال.

"واقعی زمینه ها در شکل بسیار خوبی" گفت: داستین هانا آبی Wahoos سر groundskeeper که آورده خود را ابزار قدرت دستی و دیگر تجهیزات را به استفاده از. "شما می توانید بازی بازی بیس بال در حال حاضر در آنها را در شکل بسیار خوبی است.

"این است که بیشتر در مورد برخی از امکانات دیگر. اغل گاو یا حشم مناطق بودند grassed بیش از ما آن را تمیز و در حال حاضر آن را قابل استفاده در اغل گاو یا حشم. و بزرگترین پروژه حلق آویز پنبه حلاجی شده قفس توری."

در میان 35 یا اعضای از آبی Wahoos مشروط سابق لیگ اصلی بیس بال پارچ و Pensacola بومی کوین Saucier کمک کرد تا با پاکسازی. او با استفاده از علف خوار برای کمک به تمیز کردن پیاده رو و مناطق در سراسر تسهیلات.

"این در حالی است همچنین مدتی طولانی از آنجایی که من بود" گفت: Saucier, خنده که از بیس بال جوانان در پنساکولا به برنده سری جهانی قهرمانی در سال 1980 با فیلادلفیا فیلیز. او در حال حاضر مشغول به کار به عنوان آبی Wahoos سرایدار برای همه MLB پیشاهنگی است که بازدید از ورزشگاه.

گریفین نیز جوانان مربی بیس بال که پسر جوان پخش گفت: شب و روز پروژه که در اصل برنامه ریزی شده در ماه مارس بخشی از آبی Wahoos ماموریت را به بازگشت به جامعه و بهبود کیفیت زندگی است.

"چیز خوب در اینجا این است که ما می دانیم که آنها باید بیس بال و هیجان انگیز," او گفت:. "ما می دانیم که ما می تواند کمک به این کودکان و نوجوانان آغاز شده است. شما شکل ما 30 برخی از افراد مشغول به کار در دو شیفت به طوری که یک روز کامل کار با 30 برخی از مردم در این زمینه است."

این لایحه باند لیگ تا به حال زوم تماس با آن 17 مدیران پنج شنبه شب. انتظار این است که در لیگ بازی می تواند شروع اولین هفته از ماه ژوئن است.

"ما شده اند در تماس نزدیک با شهردار رابینسون همراه با برایان کوپر از (شهر Pensacola) پارک ها و تفریح و سرگرمی بخش. آنها بسیار حمایت شده است. شهردار رابینسون تمرکز است که ممکن است در 30 ژوئن 1 قاب زمان برای ما در اینجا در یک ظرفیت رسمی.

"ما به طور معمول قرار دادن هر نقطه از $20,000 به $25,000 به پارک در هر سال است. ما قرار داده و هر سکه را به زمینه. داشتن Wahoos در اینجا به کمک ما بوده است و آنقدر بزرگ است."

لایحه Vilona بازنشسته است Pensacola اخبار, مجله ورزشی نویس و زمان نویسنده ارشد Pensacola آبی Wahoos/Studer55. او را می توان در رسید bvilona@bluewahoos.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب