آبی Wahoos ورزشگاه جشن Juneteenth با '42' نمایش فیلم

لایحه Vilona ویژه به اخبار مجلهمنتشر شده 4:03 PM EDT Jun 20, 2020برخی از فیلم ترین پرچین لحظات آورده hush سراس

توسط NEWSSALAM در 1 تیر 1399

برخی از فیلم ترین پرچین لحظات آورده hush سراسر جمعیت جمعه در آبی Wahoos ورزشگاه.

معروف اتاق گفتگو که شعبه Rickey و سپس رئیس جمهور و شرکت صاحب بروکلین داجرز بود در سال 1946 با 27 سال infielder جکی رابینسون.

"من می دانم که شما می توانید ضربه پشت دونده. می تواند به شما در کنترل خلق و خوی خود را? سیاه و سفید در سفید بیس بال ؟ شما می توانید تصور کنید که واکنش های تند و سوزنده گفت:" هریسون فورد بازیگر به تصویر کشیدن Rickey پس از لحظه ای رابینسون ارائه شد یک قرارداد حرفه ای برای پیوستن به داجرز سازمان و بازی برای مونترال مزرعه تیم.

"من می خواهم یک بازیکن که جرات به مبارزه با عقب. مردم در حال رفتن به مانند این" بود Rickey تصویر در فیلم.

آن را در ادامه از وجود دارد. رابینسون گفتن Rickey "شما به من شما به من یک شماره در پشت من به شما جرات."

افزایش رابینسون به تبدیل شدن به اولین آفریقایی-آمریکایی بازیکن برای پیوستن به یک لیگ اصلی بیس بال تیم نتیجه شکستن این رنگ مانع شد و یک تحول لحظه ای در تاریخ آمریکا است.

رابینسون عینک No. 42 به جاودانگی. یک سال پس از امضا برای 600 $در قرارداد و 3500 دلار جایزه امضای رابینسون ساخته شده خود را MLB اولین بازی با بروکلین داجرز.

آبی Wahoos صاحب پنجم Studer مرتب به فیلم "42," نشان داده شده جمعه شب مصادف با Juneteenth جشن. پس از این فیلم یک نمایش آتش بازی در گرفت.

تمام درآمد حاصل از جمعه شب رفت به جنوب ورزشی جوانان انجمن برای کمک به آن سازمان است.

"امشب جشن قانونی پایان برده داری اگر چه ما یک راه طولانی برای رفتن گفت:" Studer پرداختن به جمعیت قبل از این فیلم است.

Andreana و Dewayne تامپسون نشسته بودند در سمت راست میدان در میان نزدیک به صفحه نمایش های ویدئویی به عنوان فیلم نشان داده شد. آنها عینک یادبود Juneteenth تی شرت و شد در میان آخرین به ترک ورزشگاه.

آنها تا به حال در فیلم دیده می شود قبل از. اما می خواستم برای انجام این کار دوباره. بخشی از فیلم شامل یک کلیپ کوتاه از قسمت مورد Pensacola, رابینسون که در آن فرود آمده بود در پنساکولا فرودگاه برای پرواز اتصال به دیتونا بیچ برای پیوستن به جزئی از تیم های لیگ در فصل بهار آموزش.

رابینسون و همسر خود را به عمد ضربه خاموش پرواز که شب باعث آنها را به تقلا برای یک محل به خواب و سپس گرفتن یک اتوبوس به شهر ساحلی دایتونای.

رابینسون بعدا نوشت: او در کتاب خود که وقایع توسط Pensacola نویسنده اسکات براون در چگونه به خوبی او درمان توسط Pensacola خانواده اجازه داده که این زن و شوهر به ماندن در شب.

"من فکر می کنم (فیلم) به ارمغان می آورد خانه چه (رابینسون) به معنای" Dewayne گفت.

"خوب در واقع همه ما فقط نیاز به گرد هم می آیند" گفت: Andreana صحبت از بار. "من فکر نمی کنم واقعا وجود دارد زیادی از تقسیم به جز برای برخی از افرادی که آموزش داده شده است.

"این فقط یک راه متفاوت از یادگیری است."

زن و شوهر, برنامه ریزی برای بزرگداشت Juneteenth داشتن شام در خانه.

بیشتر: آبی Wahoos اعلام Fourth of July fireworks نشان می دهد در مرکز شهر Pensacola

بیشتر: آبی Wahoos به میزبان بازی بیس بال, فیلم های آخر هفته به مناسبت روز پدر

در عوض پس از یادگیری از آبی Wahoos رویداد در Facebook تحقق این امر می تواند امن فیزیکی و فاصله آنها انتخاب می شود در ballpark.

گفت: "من اجازه رفتن به ورزشگاه و لذت بردن از فیلم و دیدن آتش بازی" Andreana گفت.

"این فقط به بیرون می آیند اینجا نشستن روی چمن استراحت و با هم باشیم."

Lumon مه, Escambia County کمیسر و یک پنجم Studer پس از آنها برای اولین بار ملاقات در سال 1996 به تماشا رابینسون زندگینامه فیلم سه بار.

او خطاب به جمعیت یادآوری رابینسون تاثیر در تاریخ آمریکا است.

"بیس بال آمریکا ، آن است که زبان جهانی آورده است که همه ما با هم" می گفت. "سیاه, سفید, قرمز, زرد. جکی رابینسون را انجام داد. او به ارمغان آورده است ما با هم از طریق بیس بال.

"این پارک که در آن ما انجام داده اند روح کاسه (فوتبال جوانان بازی)... شده است در مورد نه تنها تنوع اما گنجاندن تمام شهروندان است. شما به عنوان دیده بان این فیلم اجازه دهید ذهن خود را به منعکس کننده بر روی چیزهایی بوده که بخشی از Pensacola, تاریخچه, فلوریدا, تاریخ, تاریخ آمریکا است."

آبی Wahoos برگزار شد دومین شب فیلم پنج شنبه به عنوان بخشی از روز پدر آخر هفته از حوادث در bayfront ورزشگاه. فیلم Field of Dreams نشان داده شد و به دنبال آن یکی دیگر از آتش بازی نشان می دهد.

یکشنبه یک روز پدر صبحانه اتفاق خواهد افتاد در ورزشگاه.

"بدون بیس بال ما هنوز هم سعی کردم به نوبه خود در ورزشگاه ما را به یک خانواده فوق العاده محل سرگرم کننده برای لذت بردن از... از فیلم شب به Airbnb... به دیسک گلف و غیره" Studer گفت: پرداختن به جمعیت قبل از این فیلم نشان داده شد.

"هنگامی که پارک ساخته شده بود آن همه چیز در مورد ایجاد یک محله," او گفت:. "ورزشگاه محل که در آن مردم می تواند ممزوج یک محل که در آن مردم می توانند با هم و که آنچه در آن است برای ما بوده است."

لایحه Vilona بازنشسته است Pensacola اخبار, مجله ورزشی نویس و زمان نویسنده ارشد Pensacola آبی Wahoos/Studer55. او را می توان در رسید bvilona@bluewahoos.com

آخرین مطالب