آبی Wahoos ورزشگاه رشد در دوم bayfront فیلم شب

لایحه Vilona ویژه به اخبار مجلهمنتشر شده 6:04 PM EDT Jun 13, 2020روشن غروب جعلی درخشان آرایه ای از رنگ شب جمعه

توسط NEWSSALAM در 25 خرداد 1399

روشن غروب جعلی درخشان آرایه ای از رنگ شب جمعه در آبی Wahoos ورزشگاه قبل از فیلم به پایان رسید و آتش بازی ظهور به آسمان است.

تنظیمات خود را در میان یک اجماع پاسخ از جمع آوری 1500 یا بیشتر در دوم آبی Wahoos فیلم شب تجربه در bayfront ballpark.

"این سرگرم کننده ترین, ما تا به حال در تمام طول سال" شد یک ایمیل پاسخ در یک بررسی ارسال می شود به دارندگان بلیط جمعه پس از تیم دوم فیلم شب "ناپسند" – 2019 انیمیشن, فیلم ماجراجویی.

درست مثل هر رویداد آبی Wahoos درخواست برای تکمیل یک بررسی رضایت مشتری مورد استفاده برای ارزیابی عملکرد و بهبود است.

جمعه شب فیلم را برانگیخت قادر به خروج از ورزشگاه از طریق هر دو ستاره شرق تونل و همچنین به عنوان به طور منظم ورزشگاه خروج از دروازه. این یکی از تغییرات از اولین شب فیلم, ژوئن 6, زمانی که دیزنی منجمد 2 نشان داده شد.

"چیزی که ما آموخته است که برای اولین بار ما یکی بود رو گفت:" شانون ریوز آبی Wahoos رویداد مدیر فروش. "در حالی که آن را آسان برای ما به حفظ فاصله در حالی که این رویداد اتفاق می افتد درست پس از آتش بازی در زمانی که همه در حال تلاش برای ترک در همان زمان که در آن ما باید تمرکز خود را برای حفظ امنیت از آغاز تا پایان."

با احتمال هیچ بیس بال بازی ها در این فصل با توجه به اثرات مداوم از coronavirus همه گیر است که توقیف تمام سطوح Minor League Baseball قرار داده و ادامه داد: شک در یک فصل لیگ بیس بال آبی Wahoos باید انتقال به رویدادهای شرکت.

فیلم بعدی شب که از ویژگی های "میدان رویاها" خواهد بود 20 ژوئن با آتش بازی به عنوان بخشی از یک دو روز, روز پدر آخر هفته مجموعه ای از فعالیت های.

بیشتر: دوقلوها پیش نویس انتخاب Soularie ایجاد بزرگترین تصور در آبی Wahoos ورزشگاه

"پس از افتتاح آن در سال 2012 این بوده است که جامعه ورزشگاه" ریوز گفت. "است که یک تمرکز. البته ما بازی بیس بال در اینجا هر چند در حال حاضر نه اما این ورزشگاه ساخته شده بود به عنوان یک فضا برای جامعه.

"هر کس که کار می کند در اینجا کار می کند هر روز به خدمت آن ماموریت... این بهترین نقطه برای زندگی است. و به جامعه ما یک محل به آن لذت ببرید."

Pensacola کاتولیک شد برنامه ریزی برای برگزاری مراسم فارغ التحصیلی شنبه شب اول دبیرستان شروع شد در آبی Wahoos ورزشگاه. سه شنبه شب Pensacola بالا باید از فارغ التحصیلی برای 89 سالمندان در آن دیپلم بین المللی برنامه.

متعدد دیگر رویدادهای ادامه به رزرو در طول تابستان است. در اوایل این هفته ریوز بود در تماس با Minor League Baseball دفتر اصلی در سنت پترزبورگ.

او اطمینان حوادث به رعایت استانداردهای ایمنی لازم در میان رمان همه گیر.

"ما به نام چرا که ما باید فوق العاده امن" او گفت:. "یکی از اولین فیلم شب) ما احساس بسیار با اعتماد به نفس در مورد همه چیز. ما خوب کارکنان ما-rovers در این زمینه به اجرا فاصله. ما قادر به دیدن مردم مسئول است.

"است که به خوبی کار می کرد. ما تا به حال تعداد زیادی از ایستگاه های مواد غذایی, نوشیدن ایستگاه. ما نمی بینیم بسیاری از خطوط."

فیلم های انتخاب شده برای فیلم شب طراحی شده برای ماندن در این تیم را دوستدار خانواده هدف. قضاوت با بالا بررسی نمرات و نظرات ارائه شده به خریداران بلیط اند سپاسگزار.

قیمت 5 دلار بالغ کلی پذیرش $4 برای جوانان و فعال نظامی است. صندلی در دسترس است در سراسر زمین و chairback صندلی کاسه. هیچ کالسکه صندلی تاشو صندلی یا صندلی های ورزشگاه مجاز برای استفاده در این زمینه است.

لایحه Vilona بازنشسته است Pensacola اخبار, مجله ورزشی نویس و زمان نویسنده ارشد Pensacola آبی Wahoos/Studer55. او را می توان در رسید bvilona@bluewahoos.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب