آبی Wahoos ورزشگاه میزبان اولین فیلم و آتش بازی در شب چهار شنبه با منجمد دوم

مدیسون آرنولد Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 6:01 PM EDT 28 مه سال 2020به جای بیس بال برجسته و تبلیغات تصویری

توسط NEWSSALAM در 8 خرداد 1399

به جای بیس بال برجسته و تبلیغات تصویری هیئت مدیره در آبی Wahoos ورزشگاه خواهد شد از ویژگی های پرنسس های دیزنی شنبه شب به باشگاه میزبان اولین نمایش فیلم.

فیلم را برانگیخت می توانید منجمد II و یک صفحه نمایش آتش بازی در این زمینه و یا در صندلی آغاز و در 7 p. m. با باز کردن دروازه در 6 p. m. دانیل ون رسانه ها و روابط عمومی, مدیر برای آبی Wahoos گفت: این باشگاه قصد دارد برای برگزاری شب فیلم در هر هفته در طول تابستان است.

بلیط ها $5 با تخفیف برای کودکان, سالمندان و یا اعضای ارتش و می تواند خریداری شده در تیم وب سایت bluewahoos.com و یا در دفتر جعبه را. فروش محدود خواهد شد به 1000 بلیط اجازه می دهد تا برای اجتماعی فاصله.

"همه فقط نیاز به چیزی برای انجام در حال حاضر و نیاز به چیزی مثبت و سرگرم کننده برای انجام با خانواده خود به دلیل آن بوده است و تنها چند ماه من فکر می کنم برای همه ما" ون گفت. "ما شده است به دنبال هر چیزی که ما می توانید انجام دهید در ballpark را برای باز کردن آن به جامعه است."

این ایده مورد از بازدید کننده نظرسنجی نشان داد که مردم علاقه مند بودند, فیلم, ویدیو های هیئت مدیره و از دست رفته آتش بازی نشان می دهد در ballpark.

محتوای ون گفت: این ستاد به دنبال بود در فیلم است که می تواند لذت بخش برای تمام خانواده است. او گفت: این احتمال وجود دارد یک بعدی متحرک خواهد شد و همچنین با برخی از بیس بال, فیلم, آینده بعد.

آبی Wahoos به زودی با گرفتن فیلم و پیشنهادات خود را برای آینده نمایش عمومی خود را در Facebook صفحه.

کارکنان را در دست داشته باشد در طول این رویداد برای اطمینان از مناسب اجتماعی فاصله با توجه به انتشار اخبار از این تیم است. گروه های بیش از 10 اجازه داده نخواهد شد برای با هم نشستن و گروه ها مورد نیاز برای نگه داشتن شش پا و دور از یکدیگر.

کارکنان نیز نیاز به پوشیدن ماسک و دستکش و به آنها داده می شود متوسط روزانه چک قبل از ورود به ورزشگاه.

فیلم را برانگیخت خواسته برای آوردن پتو به نشستن در اگر آنها برنامه ریزی برای دسترسی به این زمینه است. هیچ صندلی مجاز است.

بیشتر آبی Wahoos پوشش

رزرو: هیچ اتاق در مسافرخانه آبی Wahoos Airbnb به فروش می رساند در روز

جدید با استفاده از: Pensacola آبی Wahoos خلاق شدن در دنیای جدید بدون بیس بال

کمی از شادی: Coronavirus: آبی Wahoos یخ آگهی ارسال کثافت به گسترش شادی در محله تور

امتیازات ارائه خواهد شد در چندین نقطه در اطراف ورزشگاه و glow-in-the-dark کالا فروخته خواهد شد طعمه & مقابله با تیم ذخیره.

فیلم و آتش بازی در شب آخرین برنامه نویسی از آبی Wahoos در حالی که بیس بال shutdown در میان coronavirus بیماری همه گیر. این ورزشگاه نیز ارائه ناهار و شام و صبحانه گزینه های به عنوان به خوبی به عنوان پنج شنبه چیزهای بی اهمیت شب.

در بیشتر منحصر به فرد در کنار آبی Wahoos ارائه $5 دیسک گلف چالش در این زمینه طراحی شده توسط Bubba Watson, گلف باز حرفه ای. البته باز خواهد شد از 5 تا 9 بعد از ظهر سه شنبه 12 به 5 p.m جمعه و از ساعت 10 صبح تا 4 بعد از ظهر شنبه ون گفت.

دیسک گلف: Bubba Watson دیسک گلف چالش آمار برای ورود به سطح بازیکنان جانبازان به طور یکسان

باشگاه نیز اول شد ورزش حرفه ای حق رای دادن به آن ارائه ورزشگاه به عنوان یک Airbnb. ون گفت: این رزرو را از طریق مه و ژوئن با waitlist حدود 75 مردم هنوز هم علاقه مند است.

این ورزشگاه هزینه 1500 $در هر شب و خواب تا 10. کارکنان نیست باز جولای تا سپتامبر فقط رتبهدهی نشده است چرا که آنها هنوز هم امیدوار بیس بال می تواند در این تابستان.

"ما سعی می کنید به خلاق در همه زمان ها. ما یک لیگ کوچک بیس بال تیم و این نوع از راز سس Minor League Baseball است که خلاقیت و سرگرم کننده, تبلیغات" ون گفت. "اما در حال حاضر ما فکر می کنم آن را واقعا مهم برای این ورزشگاه متعلق به جامعه و به عنوان یک محل که در آن مردم هنوز هم می تواند با خیال راحت جمع آوری با خانواده خود و لذت بردن از یک شب در ورزشگاه حتی اگر ما نمی تواند بازی بیس بال."

مدیسون آرنولد را می توان در رسید marnold@pnj.com و 850-435-8522.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن