آبی Wahoos به نوبه خود محل باشگاه وانجمن ورزشگاه به Airbnb تجربه

لایحه Vilona ویژه به اخبار مجلهمنتشر شده 5:51 PM EDT مه 23 سال 2020آبی Wahoos در حال ارائه به مردم یک شب در ور

توسط NEWSSALAM در 4 خرداد 1399

آبی Wahoos در حال ارائه به مردم یک شب در ورزشگاه در راه به یاد ماندنی.

حتی بدون یک بازی است.

در پیشنهاد مالوری Studer, دختر مالک تیم پنجم Studer آبی Wahoos راه اندازی کرده اند از طریق Airbnb یک stayover تجربه در داخل آبی Wahoos بازسازی محل باشگاه وانجمن.

برای 1500 $در یک خانواده یا گروهی تا 10 نفر می توانند شب را در آن آینده لیگ برتر بازیکنان لباس خواهد شد. فصل گذشته این تیم برای اولین بار به عنوان دوقلوها مینه سوتا' دو یک وابسته هشت بازیکن پیشرفته به MLB آغاز بکار.

یکی از کسانی که آبی Wahoos بازیکنان infielder لوئیس Arraez شد یک, دوقلو, تازه کار ستاره, پیشرو تیم در پنبه حلاجی شده و کمک به دوقلوها پیروزی در لیگ آمریکا مرکزی بخش عنوان در حالی که در ارسال دوم بیشترین برد در تاریخ حق رای دادن.

این Wahoos Airbnb ماندن خواهد بود کامل با دسترسی کامل به صفحه نمایش بزرگ تلویزیون جدید, قالبهای چوبی جدید, میز پینگ پنگ, یک شانس برای گرفتن داخل سالن و یا در فضای پنبه حلاجی تمرین ورزشگاه زمینه به همراه صبحانه و دیگر امکانات رفاهی.

تا اواسط روز سهشنبه در حال حاضر 10 شب رزرو شده اند برای تجربه آغاز می شود که در ماه ژوئن. وجود خواهد داشت ملکه اندازه تخت, چهار تخت تختخواب سفری در اتاق خواب منطقه خواهد شد که reconverted به بازیکنان غذاخوری هر زمان که Minor League Baseball می گرداند.

"ما از صحبت کردن در مورد چگونه به استفاده از ورزشگاه متفاوت" گفت: مالوری Studer که با ایده آمد با پدر و مادر در آشپزخانه جمع آوری است. او با این نسخهها کار در بازاریابی و کسب و کار شده است به طور فعال به عنوان عضو هیئت مدیره از پنساکولا منطقه موسسات خیریه.

"و دانستن اینکه چگونه این شرکت همیشه به دنبال تجربیات منحصر به فرد برای به اشتراک گذاشتن من فکر کردم این یکی," او گفت:. "من فقط فکر می کردم آن را مانند سیندرلا قلعه در دیزنی.

"که در آن شما می خواهید به ماندن در جایی که شما تا به حال تمام محل را به خودتان ؟ من فکر کردم از ورزشگاه و محل باشگاه وانجمن.

Wiffle توپ های مجاز در این زمینه است. امکانات دیگر مانند لباس سفارشی برای گروه یک وعده غذایی ارائه شده توسط آبی Wahoos اجرایی آشپز تراویس ویلسون یک فیلم در videoboard در ورزشگاه متصدی بار و یا دیسک گلف ارائه می شود می توانید برای هزینه های اضافی.

شکنجه, Tate, سرعت بالا و دانشگاه وست فلوریدا فارغ التحصیل در حال حاضر در سال دوم به عنوان مدیر فروش برای آبی Wahoos شده است تماس فرد برای این ابتکار است.

تیت کرده با Studers در کمک به آوردن این ایده را به واقعیت. توسط شنبه, رسانه های اجتماعی پست کرده بود منجر به چندین رسانه های ملی مانند ESPN چیدن در آبی Wahoos مفهوم است.

"در حال رشد در شیکاگو به عنوان یک بچه در اینجا این است که همیشه در مورد سحر و جادو که در ورزشگاه" گفت: پنجم Studer. "من هرگز به لمس چمن, اما من دوست داشتم. من فکر می کنم آنچه ما می خواهیم انجام دهیم این است که فقط ایجاد این تجربیات است که مردم willremember برای مدت زمان طولانی.

"این Airbnb ما در حال ارائه یک فرصت برای نشستن در یک اتاق قفل است که نزدیک به یک لیگ اتاق قفل به عنوان شما تا کنون دریافت کنید. ما فقط می خواهید منحصر به فرد و سرد تجربه می کنند."

آبی Wahoos اعتقاد بر این بود که برای اولین بار جزئی-لیگ بیس بال تیم برای ارائه یک تجربه. با تمام 2020 فصل در نگهداری از MLB بهار آموزش متوقف شد مارس 12, شده است وجود دارد هیچ جدول زمانی در یک راه اندازی مجدد و یا حتی اگر کوچک لیگ بیس بال برگزار خواهد شد.

اوایل هفته آینده به بازیکنان MLB انجمن و صاحبان تیم انتظار می رود برای ادامه مذاکرات و ببینید اگر یک توافق در مورد شرایط مالی می تواند تایید شود. اما آن نامشخص است اگر هر سطح از بازی بیس بال برگزار خواهد شد در این فصل است.

وجود دارد baseball شنبه در آبی Wahoos ورزشگاه. این Pensacola مردان بیس بال لیگ هفت تیم لیگ برای بازیکنان سنین 27-و-خانه صحنه روز افتتاحیه در ورزشگاه برای آن 32 فصل است.

وجود دارد چهار بازی آغاز در 8:45 صبح روز شنبه به کسانی که بازیکنان را به هیجان بازی در bayfront تنظیم.

آن را جذب چند صد طرفداران. این سومین بار PMBL بازی های برگزار شده است در آبی WahoosStadium.

"بسیار ویژه برای همه در این زمینه گفت:" جان میچل 58 ساله بازیکن-مربی برای Pensacola توله که تیم در بازی دوم. "ما همه خوشحال اند از این فرصت و آبی Wahoos برای میزبانی ما."

علاوه بر این روز شنبه هفته آینده (30 مه) آبی Wahoos میزبان یک شب فیلم نمایش دیزنی فیلم ضربه منجمد دوم همراه با آتش بازی نشان می دهد پس از این فیلم است. پذیرش 5 دلار است اما محدود به 1000 نفر و بلیط ها برای فروش آنلاین.

"وجود دارد بسیاری از چیزهایی که ما می توانید انجام دهید در اینجا" گفت: Shannon ریوز آبی Wahoos مدیر حوادث. "و ما می خواهیم برای قرار دادن در حوادث به مردم را به ورزشگاه."

آبی Wahoos هفته گذشته راه اندازی شد Bubba Watson الماس دیسک گلف چالش در روز شنبه از طریق شنبه بسته رویدادهای دیگر. به علاوه آبی Wahoos تجربه ناهار خوری همچنان در ورزشگاه در روز شنبه از طریق شنبه شب علاوه یکشنبه صبحانه از ساعت 10 صبح تا 2 بعد از ظهر

"ما نمی دانیم در مورد بیس بال, بنابراین ما یک رویدادهای شرکت در حال حاضر گفت:" پنجم Studer.

این Airbnb تجربه خواهد مردم ارائه دسترسی به محل باشگاه وانجمن پنبه حلاجی شده قفس و زمینه همراه با سه ورزشگاه حمام و سرویس بهداشتی و دو باشگاه وانجمن نشان می دهد مناطق.

یک صبحانه و میان وعده شامل خواهد شد و ارائه شده در محل باشگاه وانجمن. وجود خواهد داشت 3 p. m. بررسی و ساعت 11 صبح چک کردن زمان در روز بعد.

هدایت ballpark تور ارائه خواهد شد به محض ورود. نور ورزشگاه باقی خواهد ماند تا نیمه شب باقی بماند. وجود دارد امکانات دیگر اعلام می شود به عنوان به خوبی.

لایحه Vilona بازنشسته است Pensacola اخبار, مجله ورزشی نویس و زمان نویسنده ارشد Pensacola آبی Wahoos/Studer55. او را می توان در رسید bvilona@bluewahoos.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب