بطری ترکیدن موشک در هوا: آتش بازی فروش در فلوریدا مصرف کردن پس از قانون جدید

جیمز تماس بگیرید ایالات متحده آمریکا امروز شبکه-فلوریدا سرمایه ادارهمنتشر شده 2:33 PM EDT Jul 3, 2020در این رو

توسط NEWSSALAM در 13 تیر 1399

در این روز استقلال خواهد بود بر خلاف هر گونه دیگر وقتی که می آید به آتش بازی.

اگر چه این بیماری همه گیر کوروناویروس ممکن است لغو شود جامعه گسترده جشن هويدا و آتش بازی در سراسر ایالت فلوریدا مقننه هنوز موفق به نور فیوز برای 4 ژوئیه جشن.

یک لایحه (SB 140) که به قانون تبدیل شد در این سال قانونی استفاده تفریحی از آتش بازی برای دو تعطیلات سال — روز استقلال و روز سال نو و در شب سال نو.

Fourth of July fireworks لغو شد در آبی Wahoos ورزشگاه با توجه به COVID-19

Pensacola, ساحل, Fourth of July fireworks show لغو شد با توجه به COVID-19 سنبله باران تهدید

تا کنون کسب و کار به نظر می رسد پررونق: Alicia قیمت کار کرده است یک اتش ایستاده در تالاهاسی و گفت: فروش نزدیک به دو برابر آنچه که آنها در سال گذشته است.

"چند نفر گفته اند که آنها شنیده ام در مورد این قانون در حال تغییر است و آنها بیشتر هیجان زده برای خرید وسایل آتش بازی. ... آنها نیست که نگران مشکل برای عکسبرداری مسائل خارج," او گفت:, و اضافه کرد که تعطیلات در حال سقوط در آخر هفته احتمالا کمک می کند تا فروش بیش از حد.

که دقیقا به همین دلیل دولت سن. تراویس Hutson, R-سنت آگوستین گفت: او حمایت لایحه اجازه می دهد تا استفاده های تفریحی از آتش بازی. وجود دارد شده است ممنوعیت آتش بازی برای کسب و کار غیر مرتبط استفاده کنید اما نیز وجود دارد یک راه برای گرفتن اطراف آن و فروشندگان کنار جاده ای رونق گرفت.

"من باور دارم تمام فلوریدا باید قادر به لذت بردن از تعطیلات خود را و نمی تواند گیج و دلسرد ما آتش قوانین" Hutson گفت: در اوایل سال جاری طی جلسه قانونی.

کار کردن یک راه حل قانونی

برای نزدیک به 70 سال از آن بوده است آفتاب سنت دولت برای فلوریدا به چشم پوشی از یک دولت منع تفریحی آتش بازی اگر آنها می خواستند برای روشن کردن آسمان به جشن می گیرند این کشور تاسیس و سپس به عنوان قاره کنگره نماینده John Adams توصیه می شود.

به عنوان دولت سن. جف Brandes, R-سنت پترزبورگ پس از آن آنها خواهد ارتکاب تقلب با امضای یک کاغذ که آنها در نظر گرفته شده برای استفاده از بمب های گیلاس و روم شمع به عنوان مثال ترساندن پرندگان از تجاری شیلات.

معتبر دیگر استفاده می کند شامل نور از راه آهن یا معدن "برای سیگنال یا مقاصد تشریفاتی در دو و میدانی و یا ورزشی و یا برای استفاده توسط سازمان های نظامی." که منجر به Brandes' کلمات قصار: "آزادی بیشتر, کمتر, تقلب."

برای نزدیک به یک دهه قانونگذاران دولت — از جمله در حال حاضر کنگره مت Gaetz — کار می کرد برای لغو ممنوعیت. زمان Hutson برداشت تا علت این پیشنهاد شده بود کمرنگ به دو بار در یک سال معافیت برای چهارم جولای و شب سال نو/روز.

Hutson لایحه مواجه کمی مخالفان در سال 2020 است. در هر کمیته قانون گذاری او ارائه شده تغییرات برای کاهش نگرانی های ابراز شده توسط گروه که شامل Audubon Society جامعه انسانی و فلوریدا لیگ شهرستانها.

سناتور. تام لی, R-تهنتسسا جانباز مجلس, تماشا چگونه Hutson سرکوب مخالفان و به شوخی پرسید: او را به کار بر روی تولید کنندگان برای کاهش هزینه به مصرف کنندگان است.

"چیزی که در ضربات برای حدود 30 ثانیه و آن را به شما هزینه $40. دختر من واقعا دوست دارد به تماشای تمام است که من پرداخت 40 دلار اما من مطمئن شوید که آن را 20 بود" لی گفت: در طول یک جلسه.

Hutson مطمئن لی که او مانند لی دارای فرزندان جوان و مشترک نگرانی خود را در مورد هزینه های اما می خواهم اجازه دهید بازار آزاد به قیمت است.

آتش بازی فروش, منفجر شدن به عنوان مردم بیشتر در خانه بمانند

ضمن تعداد رکورد در سراسر کشور مانند لی و Hutson مایل به پرداخت قیمت تولید کنندگان هزینه برای چیزهایی که به رونق و نور شب و آسمان.

اوهایو-بر اساس فانتوم آتش بازی که دارای سه فروشگاه در فلوریدا و یکی دیگر از 77 در سراسر ایالات متحده گزارش قوی ترین فروش در 50 سال است. مدیر عامل شرکت بروس Zoldan گفت: خرید و فروش شروع به انتخاب کنید در اواسط ماه مه زمانی که اقامت در خانه محدودیت شروع به سهولت و در حال حاضر حدود بیش از دو برابر بیش از سال گذشته است.

که افزایش قرار داده است مقامات آتش و بیمارستان اورژانس در حالت آماده باش. National Fire Protection Association گزارش می دهد که آتش بازی شروع به طور متوسط 18,500 آتش سوزی در سال -108 در فلوریدا در سال 2018 است.

و کمیسیون ایمنی محصولات مصرف کننده گزارش شده حدود 10,000 آتش آسیب های مربوط به سال گذشته است. مردان و پسران برای اختصاص 66 درصد از صدمات و با دست و انگشتان ترین مجروح بخشی از بدن.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب