بریس برای اخراج رئیس جمهور هشدار می دهد, توصیف تلخ آینده مالی

استنفورد را تجربه کنند تا به رقم 267 میلیون مالی تاثیر منفی تا پایان 2020 سال مالی در اوت. 31 و پیش بینی مشابه

توسط NEWSSALAM در 8 خرداد 1399

استنفورد را تجربه کنند تا به رقم 267 میلیون مالی تاثیر منفی تا پایان 2020 سال مالی در اوت. 31 و پیش بینی مشابه و یا بدتر چالش برای سال مالی آینده با توجه به چهارشنبه اعلام از رئیس جمهور مارک Tessier-لوین.

با توجه به میزان تاثیر در دانشگاه استنفورد بودجه دانشگاه انتظار دارد که "برخی از نیروی کار کاهش" خواهد بود "اجتناب ناپذیر" به عنوان استنفورد وارد سال مالی جدید, Tessier-لوین نوشت.

"من می دانم که این مشکل خبر را بشنود و آن را دشوار است برای من برای به اشتراک گذاشتن دانستن تعهد و مشارکت مردم در سراسر ما استنفورد نیروی کار," او اضافه شده است.

نیروی کار کاهش مشخص خواهد شد برنامه و بودجه ملاحظات از واحدهای داخل دانشگاه. برخی از کاهش انتظار می رود به طور موقت اخراج در حالی که دیگر کاهش انتظار می رود به طور دائم. اطلاعات بیشتر در مورد مسائل خاص را می توان در کاردینال در کار سایت.

این دانشگاه گسترش پرداخت ادامه به مزایای-کارکنان واجد شرایط از طریق Aug. 31. قبلا دانشگاه مطمئن پرداخت در ادامه از طریق ژوئن 15, پایان سه ماهه بهار.

"برای کارکنان شرکت قرارداد که به طور معمول ارائه خدمات در دانشگاه استنفورد در طول ماه های تابستان" سیاست های موجود است که می آید از پرداخت ادامه نیز تمدید از طریق Aug. 31, Tessier-لوین نوشت.

"ما خواهد شد ارائه اطلاعات بیشتر در مورد کمک های این دانشگاه ارائه خواهد شد برای هر کسی که ما قادر به حفظ" Tessier-لوین نوشت.

کشيش Persis Drell قبلا خواسته واحد به آماده شدن برای احتمال 15% کاهش در بودجه از وقف پرداخت و کاهش 10 ٪ در حمایت از کل بودجه است. Tessier-لوین مجددا این درخواست نوشتن که "ما صمیمانه امیدواریم که که کاهش مورد نیاز خواهد بود کوچکتر از این اما در حال حاضر ما نیاز به برنامه ریزی به این اهداف احتمالی."

استنفورد انتظار برای نهایی کردن تخصیص وقف پرداخت و به طور کلی بودجه تا پایان ماه ژوئن فعال کردن واحد برای نهایی کردن بودجه خود را در ماه جولای. به عنوان یک نتیجه دقیق تر تصمیم گیری در خصوص اخراج در دسترس نخواهد بود تا اواخر ماه جولای.

"ما باید طرح نه فقط به صورت موقت بودجه تصویری بر روی صفحه رادار که از بین می رود در پاییز امسال بلکه یک چالش مداوم است که ما نیاز به دوباره تنظیم انتظارات و نمودار جدید دولت ثابت برای این دانشگاه عملیات" Tessier-لوین نوشت.

او در توصیف متنوع منابع از ادامه فشار مالی, نوشته, است که دانشگاه باید حرکت فوری بحران در حالی که اطمینان حاصل کرد که آن ظهور "بصورتی پایدار و محکم قرار گرفته برای ادامه پیشروی [آن] ماموریت است."

"مسکن درآمد کاهش خواهد یافت با توجه به دانش آموزان کمتر زندگی در پردیس; درآمد-تولید رویدادها و برنامه های خود ادامه خواهد داد محدود شود; و بالینی, تحقیقات و بشردوستانه جریان درآمد به چالش کشیده خواهد شد," او نوشت. "در همان زمان و هزینه در برخی از مناطق مانند دانش آموز کمک های مالی افزایش خواهد یافت. نوسانات بازار ما تاثیر وقف نیز می تواند انتظار می رود برای ادامه داده لرزه اختلالات رخ داده در سطح ملی و اقتصاد جهانی."

پس از وقوع COVID-19 استنفورد اتحاد برقرار چند "یک بار اقدامات" برای ایجاد ثبات در آن منابع مالی از جمله کاهش هزینه های انجماد حقوق توقف استخدام, کاهش هزینه های اختیاری توسط ادارات و برگزاری تایید در همه جدید پروژه های سرمایه ای.

کشيش Persis Drell و Tessier-لوین اعلام کرد در مارس آنها خواهد بود در نظر گرفتن 20 درصد داوطلبانه پایه پرداخت کاهش در اوایل ماه آوریل درخواست دیگر اعضای دانشگاه ارشد رهبری را کاهش 5-10٪. معلوم نیست اما چگونه بسیاری از اعضای دانشگاه ارشد رهبری در پاسخ به این درخواست.

Tessier-لوین اعلام کرد او و Drell خواهد شد برگزاری یکی دیگر از "گفتگو"روز دوشنبه در 1 p. m. PT.

"من تشخیص مشکل است که خواهد آمد با برخی از گام های ما نیاز به نگاهی در پاسخ به این چالش های کنونی" او به این نتیجه رسیدند. "آنها به ما اجازه خواهد داد برای حفظ استنفورد ماموریت آموزش و پژوهش برای جهان است که به شدت به آن نیاز دارد – ماموریت آورده است که بسیاری از ما در اینجا برای شروع با. من عمیقا قدردانی از همکاری خود را به عنوان ما حرکت به این دوره است."

تماس با اما Talley در emmat332 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب