BrewRunr Pensacola راه اندازی الکل تحویل خدمات ارائه خواهد شد به خلیج فارس نسیم میلتون

جیک Newby Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:01 PM EDT Jun 5, 2020Quarantining نیست به عنوان شایع در سراسر کشور

توسط NEWSSALAM در 16 خرداد 1399

Quarantining نیست به عنوان شایع در سراسر کشور در ماه ژوئن آن را به عنوان در مارس اما برای کسانی که هنوز leery در مورد بیرون رفتن در ملاء مگر اینکه کاملا به یک راه سریع به الکل در حال تحویل به آستان خود را در پنساکولا.

BrewRunr یک مینه سوتا همراه مبتنی بر الکل تحویل شرکت باز برای کسب و کار به طور رسمی در پنساکولا در روز دوشنبه.

این فرآیند ساده آغاز می شود که مشتری پر کردن یک فرم آنلاین و به پایان می رسد هنگامی که یک BrewRunr کارمند برآورده درخواست خود را در محلی فروشگاه ها مشروب مانند ریچی شرق و ABC سبز آوردن نوشیدنی به خانه خود را و یا رویداد برای هزینه تخت.

فکر می کنم DoorDash یا Grubhub اما برای مشروب الکلی.

"شما می توانید سفارش مورد علاقه خود را شراب و ارواح و عرض 20 تا 60 دقیقه ما باید آن را در درب خود گفت:" Niesha توماس صاحب و مالک برای Pensacola BrewRunr. "ما خواهید بود سرویس دهی به کل Pensacola, خلیج فارس نسیم و میلتون منطقه است."

وجود دارد هزینه تخت تنها 3 دلار برای تحویل هر اندازه اما مشتریان هستند البته خوش به بیش از آن را به راننده.

"شما پرداخت فقط برای مشروب مالیات و 3 دلار جایزه," توماس گفت. "آن محدوده از 3 دلار به 5 دلار به 20 دلار وجود دارد مانند یک منوی کشویی."

►'بنابراین آماده برای باز کردن دوباره': Pensacola میله دنده تا برای بازگشایی جمعه پس از 11 هفته خاموش

Pensacola رستوران بازرسی: 150 باید بی عیب و نقص ممکن است بازرسی هیچ کدام مجبور به بستن

نگهداری بیش از 60 مکان در سراسر کشور BrewRunr در پنساکولا ارائه می شود به شرح زیر ساعت:

  • از ساعت 11 تا 11 بعد از ظهر دوشنبه تا پنج شنبه
  • از 11 صبح تا نیمه شب جمعه و شنبه
  • از 1 تا 9 بعد از ظهر یکشنبه

در هنگام پر کردن فرم سفارش, شما نیاز به خود را شامل نام و آدرس و دستورالعمل های ویژه ای به عنوان به خوبی به عنوان یک پاک کردن عکس از شما ID و یا گواهینامه رانندگی برای اطمینان حاصل شود که شما حداقل 21 سال سن. از شما خواسته می شود به ارائه شناسه خود را یک بار دیگر در زمان تحویل.

"رفتن را از طریق این بیماری همه گیر بسیاری از مردم نمی خواهید به فروشگاه یا توقف پس از به کار و یک نوشیدنی به باز کردن از پیچ" توماس گفت. "اما BrewRunr فوق العاده است برای زمانی که شما در حال حلق آویز کردن در ساحل و شما به 'مرد من واقعا می تواند برای یک آبجو اما من واقعا نمی خواهم برای رفتن به خرچنگ یا جو Patti است.' آن را برای راحتی."

محلی بال شرکت پاکستان برای قرار دادن پول خود را به عقب به کسب و کارهای محلی.

"ما می خواهیم برای شروع به کمک به ما محلی پناهگاه بی خانمان و چیزهایی مانند این که" توماس گفت. "همه حمایت را به معنای شگفتی به دلیل آن خواهد شد کمک به ما کمک زیادی بیشتر مردم است."

BrewRunr که می توان در تماس 850-464-6518 افتخارات غیر-تماس و تحویل در صورت درخواست. بازدید از شرکت جدید را در Facebook صفحه برای کسب اطلاعات بیشتر و تخفیف ویژه تبلیغات.

جیک Newby را می توان در رسید jnewby@pnj.com یا 850-435-8538.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن