شکسته Pensacola دریایی سپاه نیمکت عکس resurfaces در ویروسی نادرست رسانه های اجتماعی پست های

جیک Newby Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:53 PM EDT Jun 10, 2020یک عکس که به نظر می رسد در یک Pensacola اخبار

توسط NEWSSALAM در 22 خرداد 1399

یک عکس که به نظر می رسد در یک Pensacola اخبار, مجله داستان منتشر شده در سال 2014 مطرح بیش از آخر هفته ویروسی در رسانه های اجتماعی پست های که به اشتباه پیشنهاد Pensacola نظامی یادبود تخریب شد در طول جورج فلوید تظاهرات.

یک فایل عکس که زد با داستان در سال 2014 نشان می دهد که سپاه تفنگداران دریایی یادبود نیمکت در جانبازان پارک یادبود در پنساکولا که آسیب دیده بود در ماه ژوئن 2012. سربازان ویتنام میراث موتور سیکلت باشگاه پرداخت 1000 دلار برای یک نیمکت که نصب شد چند ماه بعد.

بیش از آخر هفته یک mash-up عکس دریایی سپاه نیمکت شکسته را به دو قطعه و یک تخریب یادبود دیوار در فیلادلفیا Vietnam Veterans Memorial پوشش داده شده در نقاشی های دیواری همراه با کلمات "f---ing تفاله کیسه" ساخته شده دور آنلاین. فیلادلفیا عکس گرفته شده بود در سال 2016 پس از چند ستاره مدال گفته می شود به سرقت رفته از یادبود.

اگر چه نه عکس متصل به تظاهرات اخیر بسیاری از Facebook کاربران ساخته شده است که جهش منجر دیگران به عجله در به کم ارزش کردن ویروسی پست. در یک پست به اشتراک گذاشته شده حدود 3500 بار یک کاربر ارسال شده در خمیر تا عکس با نظر "آنها را نابود امریکا مگر ما آنها را متوقف کند." Facebook است پس از اضافه سلب مسئولیت به پست مارک آن را به عنوان "اطلاعات نادرست است."

جانباز دریایی سپاه خلبان هلی کوپتر دن Lindemann نقل در سال 2014 اخبار, مجله داستان. روز چهارشنبه گفت که او در می یابد آن را "نفرت انگیز" است که مردم را پست هایی خطرناک و تفرقه پست در یک زمان حساس.

"این بسیار نگران کننده است." "این کاملا نفرت انگیز به فکر می کنم که هر کسی هر چیزی می خواهم که فقط برای برانگیختن نفرت. این boggles ذهن من, من نمی دانم چه نوع از بیمار توله سگ فکر می کنم در مورد انجام این کار. من هرگز درک خواهد کرد که چرا هر کسی تحریف حقیقت به ایجاد ناآرامی های اجتماعی است."

►آخرین لی مربع بنای: Pensacola شهردار Grover رابینسون به درخواست شورای شهر برای تصمیم گیری Confederate monument موضوع

Pensacola معترضان به یاد داشته باشید Floyd: در شب جورج فلوید مراسم تشییع جنازه, نقاشی های دیواری, پل اعتراض افتخارات زندگی خود را با شب زنده داری

در روز سه شنبه, اخبار بین المللی, سازمان مهر را یک "واقعیت بررسی" داستان به کم ارزش کردن ویروسی پست دو عکس.

"در حالی که گزارش شده است از آسیب به خاطرات دوران اخیر ضد نژادپرستی تظاهرات عکس در این پست مورد بررسی قرار توسط این واقعیت بررسی هستند از چند سال پیش" با توجه به انتخاب.

Lindemann همچنین گفت: سال 2012 حادثه با دریایی سپاه POW-MIA نیمکت که تا به حال واژه "آزادی رایگان نیست" حکاکی شده بر روی آن بود در واقع خرابکاری شد و به جای آن شکسته به عنوان یک نتیجه از چمن زنی تصادف.

Pensacola تظاهرات شده اند تا حد زیادی مسالمت آمیز و معترضان خواستار Confederate monument در لی مربع برداشته شود. یک درخواست و فشار دادن به پایین یادبود به حال بیش از 13000 حامیان چهارشنبه.

پس از ابتدا گفت که "در حال حاضر زمان" به آدرس یادبود شهردار Grover رابینسون در زمان به Facebook Live روز چهارشنبه به می گویند که او را به درخواست شورای شهر برای تصمیم گیری که آیا برای حذف این بنای تاریخی و اینکه آیا برای تغییر نام لی مربع به نام اصلی خود را از فلوریدا مربع است.

رابینسون گفت: او را در این موضوع به شورای شهر در جولای 16 جلسه و یا شاید یک جلسه ویژه قبل از آن. سیاست نیاز به یک رای دیگر برای 30 روز بعد و یا شورا می تواند رای به چشم پوشیدن از آن است.

جیک Newby را می توان در رسید jnewby@pnj.com یا 850-435-8538.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب