Bruin محدود می دهد هزاران نفر از دانش آموزان بستری شده در بزرگ مجازی UCLA خوش آمدید

به تازگی بستری دانش آموزان و خانواده های آنها راه رفتن در اطراف محوطه دانشگاه و دیدن به نظر می رسد-مثل-یک-فیلم

توسط NEWSSALAM در 23 اردیبهشت 1399

به تازگی بستری دانش آموزان و خانواده های آنها راه رفتن در اطراف محوطه دانشگاه و دیدن به نظر می رسد-مثل-یک-فیلم عظمت پاول کتابخانه چک کردن محل اقامت سالن جلسه استقبال از UCLA رهبران و داوطلبان و برداشتن برخی از سوغاتی از UCLA فروشگاه در Ackerman اتحادیه هستند چه سنتی Bruin روز مانند یک تجربه به یاد ماندنی و یک است که نقش مهمی در تصمیم خود برای ثبت نام در UCLA.

در حالی که COVID-19 pandemic مجبور UCLA به لغو فرد Bruin روز این سال کارکنان و اعضای هیات علمی و دانشجویان باقی مانده متعهد به دادن تازه وارد دانش آموزان بهترین درست Bruin استقبال آنها می تواند. در مجموع آنها را در صدها ساعت گفت: Gary Clark, مدیر, کارشناسی, پذیرش, انتقال یک خرس در روز به یک ماه Bruin محدود یک سری از حوادث آنلاین است که قطاری از جوهر از Bruin روز و بستری را فراهم می کند دانش آموزان با اطلاعات آنها نیاز به تصمیم گیری که آیا برای تبدیل شدن به برونز.

"من فقط می خواهم برای تشکر از ما Bruin روز co-صندلی مایک cormac smith و لایحه گوردون و کل Bruin بعد کمیته خود را باور نکردنی و تلاش خستگی ناپذیر برای انتقال برنامه های ما برای بستری به دانشجویان مجازی حوادث" کلارک گفت. "همکاری خود را با ما دانشجویان فعلی دانشکده و کارکنان در توسعه تجارب است که هیجان انگیز و آموزنده و صادقانه برای همه جدید ما برونز و خانواده های آنها دیده می شود در طول این وقایع است. من واقعا فکر می کنم UCLA چراغ راه در این نوع از حوادث و من نمی تواند بیشتر تحت تاثیر قرار گرفته و خدا را شکر برای افرادی ساخته شده است که همه اتفاق می افتد در چند هفته کوتاه!"

پس مارس 28 Bruin, محدود, حوادث کارکنان و داوطلبان ارائه شده اند بستری دانش آموزان با راه های مختلفی برای تجربه همه که UCLA را ارائه کرده است راست از راحتی از خانه خود را. از تورهای پردیس و تپه, به, پانل بر دخالت والدین در UCLA این تجربه مجازی ارائه شده به دانش آموزان و خانواده ها با ابزار برای نهایی کردن تصمیم خود را برای حضور در UCLA.

UCLA Newsroom با صحبت کلارک که برجسته ارزشمند رهبری از cormac smith است که معاون مدیر در مقطع کارشناسی, پذیرش, در مورد آنچه در آن زمان به جلو و یک سری از حوادث مانند این یکی.

چه شد مهم ترین جنبه از Bruin روز است که شما می خواستم برای ترجمه به مجموعه ای از حوادث آنلاین شده اند که بخشی از Bruin ،

از همه مهمتر, ما می خواستیم بستری جدید برونز به فرصتی برای جشن گرفتن پذیرش خود را به UCLA احساس استقبال به Bruin خانواده تعامل با روح Bruin زندگی و به دست آوردن اطلاعات ضروری آنها نیاز به ارتکاب به UCLA. فرصت برای تعامل با اعضای هیات علمی و دانشجویان و کارکنان و فارغ التحصیلان همیشه تاثیرگذار!

چه چالش شما در حالی که قرار دادن این با هم ؟

طول می کشد تا هفت ماه برای برنامه ریزی و آماده شدن برای دو Bruin روز برنامه ها — یکی برای دانشجویان سال اول و یکی برای انتقال دانش آموزان است. یکی از چالش های بود که در اواسط ماه مارس ما تا به حال به محوری به سرعت درست قبل از تصمیم آزادی به حرکت همه چیز را به یک تجربه مجازی. یکی دیگر از چالش بزرگ بود بازاندیشی سازمان استراتژی و بازاریابی از حوادث بستری برای دانش آموزان, همه در حالی که نگه داشتن پردیس ذینفعان و بستری دانش آموزان آگاه از آنچه اتفاق می افتد. در این زمان و مقدار فوق العاده ای از زمان و تلاش از ما Bruin روز آگهی Bruin بعد کمیته و همه از UCLA هیات علمی ، کارکنان و دانش آموزان است که آن روز بسیار ویژه ... اما ما آن را انجام داد!

چه بینش پردیس زندگی مجازی Bruin محدود تجربه ارائه به دانش آموزان و خانواده ،

به عنوان آنها را در Bruin روز از طریق Bruin, محدود, مجازی, حوادث, بستری دانش آموزان فرصتی برای شنیدن بینش به طور مستقیم از دانشجویان ، کارکنان و اعضای هیئت علمی. تجربه مجازی مجاز اعتراف دانش آموزان و خانواده های آنها برای به دست آوردن ارزش از دیدگاه کسانی که در اینجا در دانشگاه UCLA جامعه در مورد موضوعاتی مانند دانشگاهیان پردیس زندگی, موفقیت دانش آموز پشتیبانی و ارزش UCLA تجربه.

چه پیشنهادات و انتقادات شما بدست از دانش آموزان آینده نگر و پدر و مادر در مورد خرس ،

بررسی بازخورد شده است به شدت مثبت است. بیش از 90% از شرکت کنندگان در وبینار باید گفت که تجربه خود را افزایش علاقه به پیوستن به UCLA جامعه است. یک ناشناس جواب به ما گفت: "این آموزشی به تعداد زیادی از بینش دقیق به UCLA با وجود اینکه قادر به پاسخگویی در فرد و به من کمک کردند تا تصمیم گیری آگاهانه در مورد که در آن برای ارتکاب. UCLA واقعا حمایتی است و فضای جذاب است که احساس می شود می تواند حتی از طریق یک صفحه نمایش است."

چه شده است مورد علاقه خود را از جنبه های این سال Bruin ،

آن را تا به تقویت علاقه و فداکاری از کل Bruin جامعه به ایفای یک نقش برجسته در استقبال بستری دانش آموزان به Bruin خانواده است. هنگامی که ما تا به حال به سرعت حرکت می کند به یک تجربه مجازی ما بودند هولناک با درخواست از دانشجویان و کارکنان و اعضای هیات علمی ارائه کمک و درخواست آنچه که آنها می تواند انجام دهد. شور و هیجان ما دیدن بر روی صفحه نمایش در یک رویداد فرد مانند Bruin روز وجود دارد برای Bruin محدود مجازی تجربه و بستری دانش آموزان شاهد هستیم که به عنوان خوبی. وجود دارد بدون شک این تاثیر مثبت در جدیدترین برونز!

نکات برجسته در این سال Bruin محدود شامل:

تمام سخنرانی های دیگر را می توان در UCLA Bruin محدود وب سایت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب