بابا واتسون پرده دیسک گلف در داخل آبی Wahoos ورزشگاه

لایحه Vilona ویژه به اخبار مجلهمنتشر شده 7:16 PM EDT مارس 13 سال 2020دو زمان کارشناسی ارشد قهرمان Bubba Watson

توسط NEWSSALAM در 25 اردیبهشت 1399

دو زمان کارشناسی ارشد قهرمان Bubba Watson ایستاده بود روز شنبه در تپه کوزه در حال حاضر در خدمت به عنوان یک توپ را روی گوه در منطقه آبی Wahoos ورزشگاه و صف خود را به ضرب گلوله به سمت خانه در صفحه نهایی سوراخ, کامل, با, پنبه حلاجی شده قفس به عنوان پس زمینه.

"چه بچه نمی خواهید به پرتاب در صفحه اصلی در یک حرفه ای ورزشگاه" واتسون گفت: لبخند زدن.

بچه در Watson, همیشه بخشی از رفتار خود ساخته شده است آن اتفاق می افتد بر روی یک دیسک گلف او طراحی شده در خانه از تیم او با همکاری صاحب. خود بچه ها البته پیوست در ایجاد و کمک تعمید البته در تفرج خانواده با همسر خود انجی.

بابا واتسون الماس دیسک گلف چالش اعتقاد بر این بود که برای اولین بار 9-سوراخ دیسک گلف ایجاد شده در داخل یک حرفه ای بیس بال ورزشگاه راه اندازی خواهد شد در بعد از ظهر جمعه در آبی Wahoos ورزشگاه. آن را باز خواهد بود برای بازی روز جمعه از طریق پنج شنبه از 12 p. m.-8 p. m.

هزینه هر دور 5 دلار است. بازیکنان هم می تواند خود را به دیسک های خود و یا خرید یک مجموعه ای از سه جدید برای 25 دلار در آبی Wahoos' طعمه & مقابله با تیم ذخیره در ورزشگاه اجتماع. خانواده ها می توانند به اشتراک گذاری دیسک در حالی که بازی نگه دارید و برای آینده دور.

"به همین دلیل ما ایجاد دیسک گلف بود که خانواده دوباره با هم در راه های مختلف گفت:" واتسون که رز از میلتون بالا گلف تیم به جهان شهرت و ستاره شدن در تور PGA و در حال حاضر در نظر گرفته میان این بازیکنان بالا است.

"منظورم این است که چه بچه و چه بزرگسال نمی خواهید برای رفتن در داخل یک واقعی بیس بال حرفه ای زمینه در داخل ورزشگاه و برخی از سرگرم کننده؟" واتسون گفت. "هوا باز مفهوم از این و در واقع هر کسی می تواند بازی در این سطح دیسک گلف آن را سرگرم کننده است."

با آبی Wahoos فصل بیس بال در برگزاری با توجه به بیماری همه گیر کوروناویروس و چه لیگ اصلی بیس بال تصمیم می گیرد برای آینده خود دیسک گلف مفهوم است یکی دیگر از راه های آبی Wahoos در حال تلاش برای نوآوری و یافتن راه هایی برای ادامه, خانواده, دوستانه, سرگرم کننده است.

واتسون به اشتراک گذاری افکار خود را در سرمایه گذاری جدید همراه با پنجم Studer آبی Wahoos صاحب اکثریت در یک وبینار در روز پنج شنبه (6 p.m-7 p. m.) که طرفداران می توانید گوش دادن و یا شرکت به صورت رایگان با ثبت نام در تیم وب سایت (www.milb.com/pensacola).

گرگ Liebbe یک گروه اجرایی فروش با این تیم مشتاق است, دیسک بازیکن گلف. او آمد تا با ایده و به آسانی به دست آورد واتسون تایید.

واتسون که موفق به کسب 12 PGA Tour حوادث شد یک دیسک گلف, بازیکن, سال پیش در حالی که سفر از مسابقات سایت در یک آهنگ.

"تا آنجا که من از سفر آمد در مورد تلاش برای پیدا کردن چیزی دیگری برای انجام این کار در یک شهرستان با خانواده" واتسون گفت. "گلف دیسک است که به شدت درگیر در اطراف کشور ما بلکه بسیار آسان است به بازی. دریافت کنید و از آن لذت ببرید با خانواده. درست مثل گلف واقعی اما کمی کمتر گران است."

Liebbe که خود مجموعه ای از دیسک های بازی برای اولین بار 10 سال پیش در شارلوت, N. C. او پیوست آبی Wahoos در سال 2020 از مونتگمری بیسکویت. در این منطقه که شامل دافنه و آلاباما (Alabama) در مناطق Baldwin County, چندین دیسک گلف.

"کاملا چند وجود دارد در اینجا و آنها را در شکل خوب و بسیار محبوب" Liebbe گفت. "این یک ورزش است که می تواند واقعا دوستانه به کیف پول خود را. من دوست دارم توپ گلف (سنتی گلف) بیش از حد, به عنوان همسر من, اما اگر شما به جای مجموعه ای از باشگاه ها و $50 سبزی هزینه برای یک دور آن را تبدیل به یک سرگرمی گران قیمت است."

دیسک گلف بشود برای خانواده ها.

واتسون 8 ساله پسر کالیب و 5 ساله دختر داکوتای همراه با همسرش, Angie شده اند مکرر طرفداران در گذشته سال آبی Wahoos بازی زمانی که بابا نمی شد بازی در یک PGA Tour رویداد.

بابا و کالیب نهایی ورزشگاه دیسک گلف زمانی که سوراخ قفس وارد سهشنبه.

"این تقریبا مثل شما بود ساختمان واقعی گلف" واتسون گفت. "شما فقط به حال دیسک و شما فقط پرتاب به مناطق و شما سعی کنید و ببینید پیش بینی آنچه که شما می توانید ایجاد کنید. بدون اینکه قادر به قرار دادن درختان پناهگاه و آب من فکر کردم ما ایجاد برخی از مناطق سرد.

"با (ورزشگاه) توری تمام راه را به پایین ناپاک خطوط ما با استفاده از برخی از حفره های که در آن شما می توانید بازی بازی های دیسک کردن شبکههای اگر شما سر بزنند. ما سعی در استفاده از تمام مزایای استفاده از این زمینه برای دعوت از هر سطح مهارت به بازی این دوره است."

واتسون شات 3-زیر 22 در par-25 دوره برای تبدیل شدن به رهبر در محل باشگاه وانجمن قبل از به در نظر گرفتن هدف در این آخر هفته. این دوره شامل سه پر-2 سوراخ از جمله اتمام شماره 9 سوراخ از تپه کوزه دو par-4 سوراخ نیاز به طولانی اول می اندازد و پنج par-3 سوراخ.

از عمیق ترین بخش از ورزشگاه رک و بی پرده مرکز توسط دیوار طولانی ترین سوراخ آغاز می شود و پس از اتمام درست در پشت پایه دوم.

پس هیچ کس نمی داند که, و یا اگر آبی Wahoos خواهد شد که یک فصل بیس بال تیم مقابل دفتر کارکنان brainstormed راه برای خلاق کاربرد ورزشگاه.

"این ورزشگاه برای بازی بیس بال, اما وجود دارد بنابراین بسیاری از چیزهایی که رفتن" واتسون گفت. "شما UWF ملی قهرمانی تیم فوتبال بازی حق در اینجا, در حال حاضر شما باید دیسک گلف.

"ما در حال رفتن به کشف کردن چیزی دیگری برای انجام این کار در اینجا... شاید برخی از go-kart ها را در اینجا. ما فقط تلاش برای نشان می دهد ما می توانیم ما می تواند لذت بردن از آب و هوای زیبا اما همچنین می تواند به ایمن می شود و خانواده-فضای دوستانه است که همه ما می دانیم و عشق با آبی Wahoos."

PGA Tour تنظیم شده است به رزومه تا یک هفته بدون هواداران در مسابقات سایت. واتسون را از سر بازی خود را برترین به احتمال زیاد جفت شدن با همکار PGA Tour ستاره Jason روز در برخی از پست-دور دیسک گلف در برخی از شهرستانها.

"او خیلی خوب در آن" واتسون گفت. "من می خواهم برای گفتن Jason روز و خودم در بالا پنج."

او سپس افزود: با یک لبخند کنایه امیز "بسیاری از دیگران را بازی بیش از حد, اما آنها به تمرین گلف واقعی است که شما می دانید من نمی خواهم به انجام است."

لایحه Vilona بازنشسته است Pensacola اخبار, مجله ورزشی نویس و زمان نویسنده ارشد Pensacola آبی Wahoos/Studer55. او را می توان در رسید bvilona@bluewahoos.com.

می خواهید به بازی ؟

چه: Bubba Watson الماس دیسک گلف چالش

که در آن: آبی Wahoos ورزشگاه

که: باز برای تمام سنین

وقتی که: باز برای بازی روز جمعه از طریق پنج شنبه (12 p. m.-8 p. m.)

هزینه: $5 در طول 25 دلار برای خرید مجموعه ای از گلف دیسک است که می تواند صفحه اصلی گرفته شده و دوباره مورد استفاده قرار گیرد برای آینده دور. کودکان سنین 6 تا 12 می توانید برای $4. کودکان 5-تحت پذیرفته شده در این دوره به صورت رایگان.

اطلاعات: بابا واتسون و آبی Wahoos صاحب پنجم Studer خواهد بود در یک وبینار پنج شنبه از 6 p. m.-7 p. m. به بحث در مورد ورزشگاه سرمایه گذاری. رایگان برای گوش دادن با ثبت نام در آبی Wahoos سایت.



tinyurlis.gdu.nuulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن