کسب و کار رونق: De NOVO سالن بازگشایی با تغییرات پس از 2 ماه تعطیلی به دلیل COVID-19

لایحه Vilona منتشر شده 6:00 صبح به وقت شرق آمریکا در 25 مه سال 2020کوره در رفته تماس لورن Fennell-برش صاحب De

توسط NEWSSALAM در 5 خرداد 1399

کوره در رفته تماس لورن Fennell-برش صاحب De NOVO سالن در 12th Avenue رخ داده است در میان ارتفاع از سطح ایالت خاموش شدن به صورت غیر ضروری کسب و کار به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

"من پنج نفر در اینجا در حال حاضر. ... آنها نیاز به موهای خود را انجام داده است. ... اگر شما فقط به خانه ما آمده. من در انجام هر کاری" زن گفت: Fennell-برش که در 19 سال عامل یک سالن مو و کسب و کار.

ببخشید او توضیح داد با شرمندگی تن. هیچ راهی وجود دارد که می تواند امکان پذیر است.

اما این مثال نخست از این اقدامات از جان گذشته مردم به دنبال در طول هشت هفته کشش که مانع از سالن مو و آرایشگاه در سراسر فلوریدا و اکثر ملت از باز کردن.

بازگشایی: فلوریدا آرایشگاه و سالن می تواند بازگشایی در روز دوشنبه

دانشگاه: دستورالعمل به زودی در بازگشایی فلوریدا دانشگاه ها در پاییز

پس De NOVO سالن بازگشایی شد مارس 11, آن بوده است تقریبا بدون توقف کوتاهی مو, رنگ مو الحاقات و مو روش برای بسیاری از مشتریان قادر به دیدار قبلی دو ماه.

"من شروع به در 7 صبح هر روز در هفته گذشته و کار می کرد تا پس از 8 یا 9 p. m. آن شب پس از آن شنبه و یکشنبه آخر هفته گذشته و ما حتی به طور معمول باز در روز یکشنبه گفت:" Fennell-برش. "آن بوده است شدید تر از هفته قبل از کریسمس است که معمولا شلوغ ترین زمان.

"مقدار مردم ما دیده می شود و یا سعی کنید در طول هفته گذشته به مراتب بیشتر از ما تا کنون دیده ام قبل از کریسمس."

از دو هفته گذشته را برانگیخته عاطفی reunions به عنوان به خوبی. افرادی که منتظر دو ماه برای کوتاهی مو و یا یک ظاهر طراحی شده متوجه شده اند که چقدر آنها را درک خود را از سبک مو.

"من تا به حال مشتریان گریه در صندلی من گفتن من چقدر هیجان زده بودند به پشت" جسیکا گفت: Bevins استاد سبک و بازاریابی مدیر De NOVO سالن. "این واقعا یک نوع متفاوت از تجربه.

"در حالی که همه این بود که من تا به حال مردم پیام و گفت:" من از دست شما خیلی. من نمی توانم صبر کنید تا همه شما را دوباره باز.' وجود دارد بنابراین بسیاری از پیام های خوب. مردم شده اند واقعا شیرین است."

Bevins کار کرده است از اوایل صبح تا شب هر روز به جای همه مشتریان خود را. یکی از کسانی که یک خانه موقت برای پدر و مادر و ترس از گرفتن موهای او انجام می شود با افراد دیگر در اطراف می تواند خطر چیدن اثری از coronavirus.

او در بازدید از سالن در 7 صبح و قبل از آن باز به خصوصی مو انتصاب.

"من تا به حال تعداد انگشت شماری از مشتریان که مسن تر هستند که مراقبان و یا هر مورد ممکن است و کسانی که مردم آماده هستند به در آمده و در عین حال گفت:" Bevins که شروع به کار در مو کسب و کار 11 سال پیش. "این جالب است ببینید که چگونه بسیاری از مردم آماده هستند تا پشت در آمده و چگونه بسیاری از آنها نیست.

"و ما درک می کنیم هر دو طرف است. ما می خواهیم مطمئن شوید که ما در حال گرفتن همه از مشتریان ما در اما همچنین مطمئن شوید که ما به دنبال دستورالعمل."

بیشتر در بازگشایی: Coronavirus: DeSantis سیاهی بازگشایی فشار دفاع بیکاری سیستم

بیش از حد به زودی؟: دکتر: بازگشایی مدارس بیش از حد به زودی می تواند باعث 'سوپر, پخش كردن, حوادث' از coronavirus

در De NOVO, بازديد از طریق قرار ملاقات فقط. هنگامی که یک شخص می رسد در پارکینگ آنها خواسته برای تماس و اجازه دهید به سالن می دانم که آنها باید قبل از نزدیک شدن به در ورودی.

به عنوان Bevins اشاره کرد که اغلب منجر به یک مشتری تماس در حالی که در همان زمان دیگری است که در این گوشی تلاش به کتاب یک قرار ملاقات در حالی که دیگری ایستاده است در مقابله با تلاش برای اتمام و در عین حال یکی دیگر از انتظار است به خرید چیزی.

"آن بوده است دیوانه, در زمان," او گفت:. "این یک چالش است. همچنین موهایشان هستند و مصرف طولانی تر در حال حاضر از مردم رفته اند تا مدت طولانی بدون کات و بیشتر وجود دارد ،

همه مشتریان باید پوشیدن ماسک یا اضافه نمودن یک ارائه شده توسط سالن بلافاصله از طریق درب.

سبک تمام پوشیدن ماسک و دستکش. در حال حاضر وجود دارد پلکسی گلاس پارتیشن در بین مو لباس شویی سینک ظرفشویی. چندین سالن و صندلی ها و ایستگاه های حذف شده به ارائه مناسب فاصله. مطابق با اصول بهداشتی انجام شده است بارها و بارها بین هر مراجعه کنید.

Fennell-برش معتقد است بسیاری از اقدامات احتیاطی و ایمنی اقدامات باقی خواهد ماند و در طول این صنعت فراتر از چند ماه آینده.

"من فکر می کنم عدم صندلی باقی بماند. من فکر می کنم هیچ قابل فهم سیاست ممکن است باقی بماند" او گفت:. "من فکر می کنم فاصله اجتماعی خواهد ماند. من فکر می کنم ما خواهد شد نگاه کنید همه از این در حالی که برای.

"من فکر می کنم متفاوت روش های تمیز کردن ما باید در محل قرار داده و من فکر نمی کنم که تغییر خواهد کرد."

مانند بسیاری از کوچک-کسب و کار در سراسر کشور Fennell-برش فورا به دنبال کمک از طریق چک حفاظت از برنامه های تصویب شده توسط کنگره است. وام بر اساس فعال کارکنان.

او خواست او کارکنان به فایل بیکاری و نمی خواهید کردند و یا اخراج هر کسی.

"من نمی خواهم هر کس شروع به پر کردن بیکاری و آن را شبیه به من اجازه دهید هر کس بروید و سپس این پول در آمد," او گفت:. "ما گفتن آنها 'نگه دارید صبور باشید. ما در زمینه کارهای اداری. ما قادر خواهد بود برای تکمیل درآمد خود را.'

"سپس آن را از طریق آمد و من به هر کسی اجازه رفتن."

آن روز پول در دسترس بود Fennell-برش سوار به هر یک از کارکنان را به دست ارائه حقوق. احساسات بیشتری گرفت.

"دو هفته بعد از ما تا به حال تعطیل ما رو دور اول PPP پول," او گفت:. "من به آنها بگویید من بود. من فقط چک برای اطمینان از آنها در خانه.

"سپس به من نشان داد تا مثل بابا نوئل. آنها در انتظار آن است."

در طول خاموش کردن آغاز شد که در De NOVO در مارس 25, Bevins نگهداری سالن قابل مشاهده بر روی انواع سیستم عامل رسانه های اجتماعی.

سالانه De NOVO برش-A-Thon که برگزار شده است در مارس و گسترش به ویژگی های موسیقی زنده فروشندگان محصول و افزایش بیش از 6000 $در سال گذشته برای دو فرزند به سازمان ها کمک می — سواحل خلیج فارس بچه خانه و ChildHelp — تا به حال به لغو شده است.

این سالن در حال حاضر انجام یک نسخه کاهش با بخت آزمایی و کمک های مالی. مردم می توانند با خرید بلیط بخت ازمایی برای جوایز, سالن, سرویس, تخفیف یا رایگان بازدید و یا کمک های مالی برای علت ارزشمند است.

در طول خاموش کردن Bevins سوار ترافیک وب سایت و کسب و کار با فشار دادن کارت های هدیه با پاداش اضافی مو, محصولات ویژه برای خرید در فروشگاه به علاوه ویدئوها از همکار سبک و Eufora ضربه خشک چالش است.

"داشتن هر گونه درآمد ما تا به حال به تغییر راه ما انجام شد تمام رسانه های اجتماعی ما و استراتژی ما," او گفت:. "ما تا به حال به ترویج راه های دیگر برای رسیدن به مردم است. ما بسیاری از مطالب و فیلم های سرگرم کننده به علاقه ای که در راه است.

"و ما در واقع افزایش رسانه های اجتماعی ما انداز."

آن را نیز کمک کرد ارائه سبک سری از مردم تلفن, ایمیل و ارسال در زمانی که De NOVO می تواند بازگشایی شده است.

"ما یک کسب و کار یک صنعت است که می تواند جایگزین کامپیوتر و یا انجام می شود از راه دور" Fennell-کاتر گفت. "من فکر می کنم آن ساخته شده است که ما را متوجه و حتی بیشتر مردم چگونه به ما نیاز دارند.

"این یک وضعیت روانی نیز هست. اگر مردم نمی مانند که چگونه آنها را در آینه نگاه کنید آن را به ظرف غذا را با شما."

لایحه Vilona بازنشسته است Pensacola اخبار, مجله ورزشی نویس و زمان نویسنده ارشد Pensacola آبی Wahoos/Studer55. او را می توان در رسید bvilona@bluewahoos.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب