جامعه کسب و کار باید با پیوستن به یکدیگر به مبارزه سیستمیک بی عدالتی است. به من بپیوندید. | MacQueen

نظرجولیان MacQueen مهمان نویسمنتشر شده 7:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jun 8, 2020به عنوان یک ممتاز از جنوب متولد و

توسط NEWSSALAM در 20 خرداد 1399

نظر

به عنوان یک ممتاز از جنوب متولد و بزرگ در حومه بیرمنگام در اوج دوران حقوق مدنی من معنوی و فکری clueless از نابرابری در اطراف راه زندگی من می دانستم و دوست داشتم. آن نیست تا زمانی که ثروت خانواده صرف شد و من گفت: من می خواهم که به حک کردن من مسیر خود را در زندگی است که چشم من باز شد. من دیگر امتیازات برگزار شد با پدران مزایای باشگاه های کشور, میراث دانشگاهها و منزوی جوامع است. من ناگهان خودم را زندگی در جنوب آلاباما و کار از ساعت 11 شب تا 7 صبح شیفت در یک هتل.

در اینجا بود که چشم من باز شد و قلب من تغییر کرد و من شروع به دنبال یک راه حل معنوی است که منجر به بهائیان که آموخته بود در یک 'تجربی کالج' در دانشگاه آلابامای جنوبی. چرا بهائیان? چون پایه اصول وحدت انسان با خدا و دین است. وحدت و برابری جنسیت و نژاد علم و دین در '60s و 70s شد رادیکال مشاهده.

در طول این مدت مشاهده کردم دیگران برخورد روزانه با نابرابری. من دیدم واقعی فقر و متوجه شدم چقدر کوچک پنجره به موفقیت بود و چگونه "استقرار" همانطور که ما نام آن را در زمان به نظر می رسید به طور کامل جعبه بسیاری از هر فرصت های واقعی. از آن زمان من ساخته شده است یک زندگی و کسب و کار است که در هیچ بخش کوچکی به امتیازات موجود برای مردان از رنگ پوست و شجره نامه.

انسان دوستی: MacQueens اهدا $1.25 میلیون به دیکسون دانشکده هنر و علوم

از این درک از امتیاز همسر من کیم و من قول داد که برای ایجاد یک مجموعه ای از مقادیر که حاکم بر سازمان ما; ارزش خواهد بود که بر اساس احترام متقابل و برابری همه مردم است. سی سال پیش ما استخدام یک مربی فرهنگ و ایجاد استانداردهای اطراف تنوع و شمول برای Innisfail کارکنان. ما می خواستیم برای ایجاد یک محیط کار که در آن اعضای تیم احساس تعلق; جایی که صدای فردی اهمیت. ما متعهد به تجهیز اعضای تیم با ابزار مورد نیاز برای ساخت یک فراگیر محیط کار است که در آغوش تفاوت. در سال 2017, ما گسترش این عمل با علاوه بر این از یک مدیر فرهنگ است.

ممتاز سفید مردانه صداها و عمل نیاز به شنیده می شود در این زمان محیط زیست است. ما نیاز به شنیده می شود همراه با برادران و خواهران ما را که هدف قرار داده شده است با نژادپرستی نظاممند. ما نیاز به رسیدن به همکار ما تجار و بازرگانان و زنان و به اشتراک گذاری در خشم.

کیم و من تعهد به ادامه با طرح های جامعه مانند دیکسون دانشکده هنر و علوم و تروما-اطلاع یادگیری و Escambia کودکان اعتماد به ابتکار صندوق کودکان خدمات شورای Escambia County است.

اما این کافی نیست. مکالمات واقعی نیاز به اتفاق می افتد به تغییر عمیق نشسته اعتقادات حقارت و برتری و کلیشه های تقویت شده توسط رسانه های ما و برخی از رهبران جهان ما. آن است که جامعه کسب و کار است که اثرات تغییر دهید. ما رانندگان از سیاست و ما نفوذ و اختیاری منابع است. ما نباید در حاشیه بنشیند و منتظر این آشفتگی به تصویب و بازگشت به "عادی".

ماه: یادگیری یک کمی در مورد بهائیان

دعوت می کنم کسانی که در پنساکولا و Escambia County جامعه کسب و کار به من برای پیوستن به گروه های کوچک از مکالمات معنی دار در دیکسون مدرسه به بحث در مورد آنچه می تواند انجام شود توسط تجار و بازرگانان و زنان با گوش دادن به یکدیگر و اعضای جامعه است که باید در برخورد با این بی عدالتی برای نسل های. ما می توانیم تاثیر این multigenerational الگوهای ریشه در نابرابری و کلیشه و استفاده جمعی ما صدای به مبارزه سیستمیک بی عدالتی است.

لطفا با من تماس بگیرید اگر شما علاقه مند در یک ماهانه در گفت و گو با من و دیگران به پنساکولا یک فانوس دریایی از امید است.

جولیان MacQueen موسس و مدیر عامل شرکت Innisfail هتل ها. برای رسیدن به او ایمیل او را در julian@innisfreehotels.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب