کالیفرنیا لئونارد قانون: آنچه در آن به معنی برای سخنرانان دانشگاه

وقتی که می آید به میزبانی بحث سخنران حوادث استنفورد کالج جمهوری خواهان (SCR) ممکن است یک کارت تا آستین خود را

توسط NEWSSALAM در 31 اردیبهشت 1399

وقتی که می آید به میزبانی بحث سخنران حوادث استنفورد کالج جمهوری خواهان (SCR) ممکن است یک کارت تا آستین خود را با توجه به سابق SCR معاون رئیس جمهور فیلیپ Eykamp '20.

از لئونارد قانون بحث برانگیز ایالتی کالیفرنیا اساسنامه گسترش برخی از متمم اول قانون اساسی حمایت به دانش آموزان در کالج های خصوصی در دولت است و به طور فزاینده ای تبدیل شدن به موضوع آزادی بیان بحث در محوطه دانشگاه اعم از هیات علمی سنا جلسات به مکالمات بین دانش آموزان است. Eykamp گفت: روزانه این قانون یک کارت صدای شیپور برای SCR را قادر می سازد آن را به میزبان وقایع آن بدون ترس از مسدود شده توسط دانشگاه.

اما Eykamp تفسیر از قانون به چالش کشیده شده است توسط دانشگاه ارقام مانند قانون پروفسور مایکل مک کانل و کشيش Persis Drell که می گویند این است که به هر حال نمی تحمل در پردیس سخنران دعوت نامه.

فیلیپ Eyekamp '20 (کول گریفیث/دانشگاه استنفورد روزانه)

کالیفرنیا است که تنها دولت است که یک قانون گسترش متمم اول قانون اساسی به دانشگاه های خصوصی. نوشته شده توسط جمهوریخواه دولت سناتور بیل لئونارد و به قانون امضا شده در سال 1992 لئونارد قانون ممنوع کالج های خصوصی از معرض یک دانش آموز به اقدام انضباطی برای سخنرانی که در غیر این صورت حمایت متمم اول قانون اساسی یا کالیفرنیا قانون اساسی آزادی بیان بند.

"دانشگاه می داند و آن را نمی توان نادیده گرفتن ما اعتراض چرا که بدون دلیل قانونی وجود دارد لئونارد قانون و آنها می تواند یک طرح دعوی در دادگاه در دست خود" Eykamp گفت. "فقط تهدید بالقوه طرح دعوی در دادگاه اگر دانشگاه همسرم است به اندازه کافی برای حرکت مکالمه از این رویداد مجاز به اتفاق می افتد ؟" به " چگونه است که این رویداد اتفاق افتاد؟'"

Drell نوشت: در یک ایمیل به روزانه آن نیست لئونارد قانون که فعال کردن این بلندگو برای آمدن به دانشگاه, اما در عوض استنفورد تعهد به آزادی بیان است.

"هنگامی که سازمان در جامعه ما واقعا می خواهید به شنیدن خارج سخنران دانشگاه را حمایت از تلاش های خود را به عنوان طولانی به عنوان دانشگاه سیاست های دنبال شده در برنامه ریزی این رویداد" Drell نوشت. "من آگاه هستم که لئونارد قانون به طور خاص تحت تاثیر تصمیم گیری در مورد اینکه آیا در خارج از سخنرانان با بحث ایده ها را می توان دعوت به دانشگاه."

استاد حقوق و عضو ارشد موسسه هوور همکار و متمم اول قانون اساسی متخصص Michael McConnell توافق با Drell که لئونارد قانون است و نه نقشی در پردیس سخنران دعوت نامه.

"از لئونارد قانون تنها درباره انضباط دانش آموزان برای ورزش رایگان خود را در گفتار و نه دعوت از سخنرانان به پردیس گفت: روزانه است.

هنوز لئونارد قانون آمده است را به بحث و گفتگو در میان دانشجویان و استادان از طریق SCR جاری بحث سخنران حوادث. اعضای استنفورد جامعه باید نگرانی در مورد هر دو قصد SCR حوادث و اجرای لئونارد قانون است.

سابقه SCR را در دانشگاه سخنرانی اختلافات

این تجمع در خارج Mitchell علوم زمین (عکس: FEBE مارتینز/استنفورد روزانه).

در ماه نوامبر سال 2017 SCR لگد کردن آنچه که تبدیل شدن به طور مداوم دانشگاه بحث در مورد محدودیت های پردیس رایگان سخنرانی با دعوت از رابرت اسپنسر که هدایت این وبلاگ جهاد تماشا و شرکت تاسیس تبلیغ سازمان متوقف اسلامی کردن آمریکا است که ذکر شده توسط مرکز قانون فقر جنوب به عنوان یک ضد مسلمان ،

در یک دانشکده سنا در جلسه ماه اسپنسر رویداد Drell دفاع از این دانشگاه تصمیم به ارائه کمک های مالی.

"ما نیاز به دفاع از آزادی بیان" Drell گفت. "اگر آن هزینه های آن هزینه خواهد شد."

SCR به دنبال آن با حوادث بیشتر شامل بلندگو مانند نقطه عطف ایالات متحده آمریکا رهبران چارلی کرک و Candace اونز محافظه کار فیلمساز Dinesh d'souza و اخیرا بن شاپیرو, editor-in-chief of محافظه کار انتشار روزانه سیم.

در یک سال 2018 دانشکده سنا پانل در پردیس آزادی بیان و آزادی علمی دانشگاه استنفورد استاد حقوق جنی مارتینز گفت که به دلیل استنفورد است که یک موسسه خصوصی به متمم اول قانون اساسی لزوما تعیین اقدامات استنفورد می توانید در رابطه با گفتار.

او گفت: دانشگاه استنفورد تعهد به آزادی بیان فراتر از قانون اساسی است.

"استنفورد محافظت از آزادی بیان و متمم اول قانون اساسی ارزش ها به عنوان بخشی از تعهد خود نسبت به گويه" مارتینز گفت.

اما بعد در پنل مارتینز اضافه شده که لئونارد قانون معرفی برخی از محدودیت به استنفورد چگونه می توانید مسئولیت رسیدگی به رایگان سخنرانی اختلافات در محوطه دانشگاه. مهمترین قانون مانع از دانشگاه استنفورد برای تنبیه دانش آموزان که در تعامل کلامی تبعیض آمیز و آزار و اذیت در محوطه دانشگاه.

از لئونارد قانون اول را به جنگ با دانشگاه استنفورد سخنرانی کدهای بعد از یک سال 1990 تفسیر به استنفورد اساسی استاندارد است. با عنوان "خاکستری " تفسیر" و معرفی آن-دانشگاه استنفورد استاد حقوق Thomas C. Grey, تفسیر با هدف حفاظت از دانش آموزان از آزار و اذیت و تبعیض آمیز بر اساس protected کلاس مانند نژاد و گرایش جنسی و دین است.

نه دانش آموزان دانشگاه استنفورد به رهبری رابرت جی Corry شکایت کرد استنفورد رقیب که جدید سخنرانی کد نقض حقوق خود را تحت لئونارد قانون است. دانشگاه استنفورد در پاسخ این استدلال این کد تنها مانع مبارزه کلمات و استنفورد به عنوان یک دانشگاه خصوصی که لئونارد قانون غیر قانونی گسترش متمم اول قانون اساسی. در سال 1995 برتر دادگاه شهرستان سانتا کلارا حکومت در Corry v. دانشگاه استنفورد که سخنرانی کد بود نقض لئونارد قانون زده و کد پایین.

سپس-استنفورد جمهور گرهارد کاسپر در بیانیه ای به دانشکده سنا پس از این تصمیم ابراز ناامیدی حاکم.

"من فکر متمم اول قانون اساسی آزادی بیان و آزادی انجمن ها در مورد پیگیری ایده" کاسپر گفت. "استنفورد خصوصی دانشگاه تا به حال این ایده که آن اهداف علمی بهتر خواهد بود اگر خدمت دانش آموزان استفاده می شود هرگز قطره قطره شدن القاب در مقابل دانش آموزان دیگر."

Drell نگهداری می شود که دانشگاه استنفورد متعهد به آزادی بیان در حالی که شناخت پتانسیل برای سخنرانی به یک تهدید برای گروه های خاص.

"پرورش هر دو باز بیان و درست گنجاندن می تواند چالش برانگیز" Drell نوشت. "یکی از مهم ترین اهداف آموزشی برای اطمینان از دانش آموزان آماده برای شهروندی دموکراتیک است برای آماده سازی دانش آموزان برای دفاع از خود را عمیقا برگزار ارزش ها و دیدگاه ها در برابر نظرات مخالف."

دیدگاه های جدید و یا از نظر اخلاقی جذاب' محتوا ؟

Eykamp گفت که SCR دعوت از سخنرانان با هدف بهبود گفتمان.

"ایده این است که به برخی از موضوع مربوط به جمعیت دانشجویی و یک چشم انداز است که نمی خواهد در غیر این صورت توان با توجه به مقدار زیادی از وزن" Eykamp گفت.

استنفورد اساتید و دانشجویان ابراز رزرو در مورد ارزش SCR سخنران حوادث.

آموزش و پرورش استاد بازنشسته Eamonn Callan که او نیز عضو 2018 دانشکده سنا پانل نامیده می شود برای فعال تر مخالفان توسط دانشگاه جهت سخنرانی و سخنران حوادث حاوی "از نظر اخلاقی هولناک" مطالب.

"هنگامی که حق آزادی بیان اعمال شده است توسط دانش آموزان آن را دنبال نمی کند که مدیران و استادان باید به سادگی در دست خود را نشسته و گوش دادن منفعلانه" او گفت:. "بهترین پاسخ به گفتار بد تر بیان. و من نگران گاهی اوقات که دانشگاه رهبران بیش از حد ساکت در زمانی که آزادی بیان بحران بوجود می آیند به زور enunciate لیبرال ارزش ما ایستاده است."

"این بسیار مهم است برای دانشگاه رهبری به توضیح است که فقط به این دلیل که دانشگاه دخالت نمی کنیم [با این رویداد] تعبیر باید در هر راه به عنوان حمایت از دیدگاه های فردی است که به دعوت" Callan اضافه شده است.

او همچنین مشخص لئونارد قانون به عنوان یک غیر قانونی تمدید قانون اساسی است. او اشاره کرد که او مشاهده سخنران حوادث به عنوان یک فرمت از دانشجويان متمم اول قانون اساسی حقوق در دانشگاه, به دانشگاه کمتر طول و عرض جغرافیایی برای محدود کردن چنین رویدادی تحت لئونارد قانون است.

"از لئونارد قانون ساخته شده آن را غیر ممکن است برای ما برای ادامه محدود کردن فاحش ترین نوع از گفتار نفرت," او گفت:. "ما باید یک راست به عنوان یک دانشگاه خصوصی را محدود به سخنرانی و من تمایل به این باور لئونارد قانون نقض آن حق است."

ادبیات تطبیقی پروفسور دیوید Palumbo-لیو جلب تمایز در یک ایمیل به روزانه بین سخنرانان که "ممکن است به نظر می رسد بحث برانگیز" و سخنرانان که "در اینجا به اشتراک گذاشتن ایده ها و شرکت در مکالمات و بحث های زیادی که برای به دست آوردن توجه و استخدام برای سازمان هایی که ثابت کرده اند به متضاد به آزادی بیان است."

Palumbo-لیو نوشت که SCR حوادث مانند یک برگزار شد با کرک, بنیانگذار نقطه عطف ایالات متحده آمریکا (TPUSA), تا به حال بالقوه برای سرکوب آزادی بیان است.

با استناد به Joerg Tiede انجمن آمریکایی از اساتید دانشگاه Palumbo-لیو نوشت که TPUSA را "استاد فهرست پیگیریهای من" می تواند به جلوگیری از اساتید از آزادانه صحبت کردن در کلاس های خود را از ترس از بودن قرار داده شده در لیست.

Palumbo لیو به این نتیجه رسیدند: "این حیرت انگیز است و بسیار ناامید کننده است. سخنرانان که برای آمدن به دانشگاه به استخدام برای گروه که هدف این است که برای سرکوب آزادی بیان در این راه باید به درمان متفاوت است به اعتقاد من."

روبن کروگر '21 که در زمان شرکت در تظاهرات خارج از SCR سقوط بن شاپیرو رویداد تاکید کرد که در حالی که او موافق نیست با این مواضع توسط شاپیرو گفت که او با حمایت دانشگاه اجازه می دهد این رویداد اتفاق می افتد ارائه شده است که او قادر به اعتراض.

"استنفورد همیشه باید حمایت از آزادی بیان و تنوع فکری" او گفت:. "این دانشگاه بسیار مترقی و مردم آنقدر جناح چپ در دیدگاه های خود را که وجود دارد واقعا یک صدا برای چیزی که نیست سوپر لیبرال."

کروگر بیشتر اشاره کرد که بودجه فدرال می تواند با اتصال استنفورد به های محلی و ایالتی و فدرال مقررات مربوط به آزادی بیان است.

راوی Veriah ژاک '20 از بنیانگذاران لیبرال پردیس انتشار استنفورد (Persian) گفت که با وجود نظرات خود را در خاص سخنرانان او را مشاهده کنند آن را به عنوان مدیریت دانشگاه نقش به تنظیم وقایع است.

"من نمی بینیم آن را به عنوان در ASSU یا دولت برای تعیین اگر بلندگو مانند رابرت اسپنسر باید بیاید و" ژاک گفت. "من فکر می کنم آن را در سمت چپ به نه تنها توجه ما را برای چارلی کرک و Candace اونز."

ژاک همچنین شرح لئونارد قانون به عنوان یک ابزار است که "تضعیف آزادی بیان خود است."

"آزادی بیان اهمیت کمتری نسبت به آزادی بحث" او گفت:. "حق فقط می خواهد حق polemicize عوام فریب نظرات که پخش روباه به طوری که سمت چپ به نظر می رسد مانند آن را مخالف آزادی بیان است."

SCR بودجه نگرانی

با توجه به Eykamp, SCR است به خصوص زد به مشکل میزبانی رویدادهای وقتی که می آید به تهیه بودجه به عنوان بسیاری از بخش دانشگاهی و یا سازمان های دانشجویی شده اند و مایل به کمک به صندوق ، استنفورد را از رویدادهای ویژه و پروتکل مقرر که برای حوادث که نیاز به امنیت یا فوق العاده منابع تهیه حداقل نیمی از بودجه خود را از دانشگاه منابع.

Zintis Inde یک ششم-سال دانشجوی دکترا در سرطان شناسی و مدیر سابق از آزادی علمی برای ارتباط دانش آموزان دانشگاه استنفورد (ASSU) گفت: احترام به ارزش لئونارد قانون است.

"وجود دارد یک دلیل لئونارد قانون تصویب" Inde گفت. "این مهم است برای محافظت از آزادی بیان و اطمینان حاصل شود که مردم باید از حقوق به صحبت می کنند و نظرات خود را حتی اگر استنفورد است که یک دانشگاه خصوصی."

این ASSU آمده است به درگیری ها در گذشته با SCR بیش رویداد بودجه تصمیم گیری. در سال 2018 به ASSU رای به صندوق نمی SCR را Dinesh d'souza رویداد پس نگرانی است که برخی از رویداد بودجه اختصاص داده شده بود برای الکل است. به زودی پس از SCR تهدید به اقدام قانونی در برابر ASSU در متمم اول قانون اساسی زمینه. این درگیری در نهایت حل و فصل پس از SCR ثبت یک قانون اساسی شورای مورد در مقابل ASSU و ASSU رای به تصویب بودجه برای این رویداد.

Inde گفت که او مطمئن بود اگر لئونارد قانون می توانست به ASSU بودجه تصمیم گیری.

"این سوالات باز هستند به تفسیر" Inde گفت. "و واقع ترس از litigating کسانی که در دادگاه تنظیم."

Inde کاهش یافته است به نظر خاص سخنران رویداد بودجه تصمیم گیری اما گفت مثبت قصد مهم است که در هنگام ایجاد حوادث است.

"هنگامی که شما از دست دادن خوب قصد و نیت هنگامی که سخنرانان دعوت شده به عنوان یک حرکت سیاسی است که زمانی که گروه در حال انجام یک سرویس به دانشگاه استنفورد جامعه و یا خود را," او گفت:.

تماس با کیت Selig در kselig 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن