"فراخوان به عمل" یا " تفرقه بیانیه ای؟' میلتون بحث Black Lives Matter خیابان نقاشی دیواری

آنی شاهد Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 10:09 PM EDT Jul 14, 2020آن شب نژادی فرضی در شهر میلتون در روز سه شنبه

توسط NEWSSALAM در 25 تیر 1399

آن شب نژادی فرضی در شهر میلتون در روز سه شنبه به عنوان ده ها تن از مردم صحبت در جلسه شورای شهر برای و در برابر یک پتانسیل فرمان تغییر است که اجازه می دهد یک زندگی موضوع نقاشی دیواری در یکی از خیابان های شهرستان.

این موضوع که برای اولین بار به ارمغان آورد تا در هفته گذشته شورای شهر جلسه با تقسیم این شهر از حدود 10,500 مردم حدود 80 درصد از آنها سفید است.

"وجود دارد بسیاری از کلمات مشترک استفاده می شود در اینجا امشب: گرد هم آوردن, آینده, همراه, وحدت, احترام, عشق, همه, زندگی, ماده, سیاه زندگی ماده" گفت: شهرستان Councilwoman و شهردار Pro Tem مری الن جانسون است که شورا فقط سیاه و عضو. "بنابراین وجود برخی مشترکات و ما آغاز خواهد شد به دنبال به که قبل از ما می تواند به حل هر گونه مشکل و یا پاسخ به هر گونه سوال. ما نیاز به دیدن آنچه که ما استخراج خواهد شد که در آن همه با هم رشد و حرکت رو به جلو است."

فشار بر فعالان را به طور رسمی درخواست به رنگ سیاه و سفید زندگی می کند موضوع در میلتون خیابان با وجود زود واکنش

سیاه و سفید زندگی می کند موضوع نقاشی دیواری بود و نه در مقام دستور کار اما متوقف نمی مردم از بیرون آمدن در droves به صدای نظرات خود را بر روی آن.

به منظور رنگ نقاشی دیواری در شهر متعلق به خیابان شورای شهر نیاز به تصویب یک فرمان را تغییر دهید. تغییر فرمان اتفاقی خواهد افتاد اگر این شورا موافقت خود را با قرار دادن آیتم در جولای 23 کمیته از کل نشست. اگر آن را تایید و سپس آن را به بعد از جلسه شورای شهر برای تصویب نهایی است.

با توجه به اجتماعی فاصله دستورالعمل تنها 21 نفر مجاز به در رسمی شورای اتاق در یک بار. یک خط از پتانسیل سخنرانان پیچیده در اطراف ساختمان های پیش رو و در این جلسه در حدود 80-درجه حرارت آنها به عنوان منتظر به صحبت می کنند.

'این است که یک تماس به عمل'

هیلی McGuyre بخشی از میلتون یاد ائتلاف پروژه که در حال کار برای شناسایی افرادی بودند که قربانیان مجازات در شهرستان میلتون. تا کنون این گروه شناسایی 12 مجازات قربانیان از سال 1866 به سال 1950 هشت نفر از آنها در حال رفتن به ارسال به memorialized در برابر عدالت ابتکار موزه در Montgomery, Alabama.

در روز سه شنبه جلسه McGuyre ارائه شده زمینه برای عبارت "Black Lives Matter" و گفت: آن را بیش از فقط سه کلمه.

"سیاه و سفید زندگی می کند ماده است که بیش از یک شعار آن را بیش از یک عبارت آن است که یک فراخوان به عمل" او گفت:. "این است که یک تماس به ضد نژادپرستانه و نه به سادگی غیر نژادپرست است. آن است که یک تماس را نمی توان خنثی در یک موضوع است که ما نمی تواند بی طرف در مورد."

Nalie Merricks, a 15-year-old افزایش junior در سرعت بالا مدرسه گفت که او فکر آن را وظیفه خود را به بیرون می آیند و صحبت می کنند در حمایت از دیواری به نمایندگی از صدای نسل او. پدر و مادر او تابستان و کریس Merricks پیشرو تلاش به نقاشی دیواری, نقاشی شده در هر دو James خیابان یا خیابان گیلاس های تاریخی قابل توجهی در محل آفریقایی-آمریکایی جامعه است.

"سیاه و سفید زندگی می کند موضوع نقاشی دیواری مهم است زیرا ما هستند و ما مخلوط ما باید سیاه و سفید" Merricks گفت: اخبار, مجله قبل از جلسه. "پس از آن فقط واقعا برای ما مهم است چون ما می دانیم که هنگامی که ما در آنها ما را به عنوان سیاه و سفید و یا به عنوان بخشی سفید. ... ما باید مردم را به آمدن به ما کمک کند و به ما بپیوندید چرا که زمانی که آن را تنها ما آن را تنها ما. اما اگر ما مردم بیشتر آن را می توانید تفاوت را."

خواهر کوچکتر او Aliyana Merricks یک 13 ساله افزایش آموز کلاس هشتم در Avalon مدرسه گفت که حتی اگر او جوان بود و پنج سال دور از قادر بودن به رای او مهم بود که به صدای او برای حمایت از چیزی است که اهمیت به او.

"وجود دارد نه بسیاری از افراد جوان بیرون آمدن اینجا و صحبت کردن چون من مثل واقعا, جوان," او گفت:. "من فقط می خواهم به بیرون می آیند و از طرف آنها صحبت می کنند."

'آن را بسیار تفرقه بیانیه'

همه ساکنان به نفع دیواری. با دلایل اعم از "نژادپرستی معکوس" را به "تمام زندگی" موضوع به ادعای مارکسیسم در زندگی مهم جنبش سخنرانان متعدد تحت فشار این شورا به تصویب یک فرمان تغییر است که اجازه می دهد تا نقاشی دیواری, نقاشی شده است.

میلتون ساکن جاش Labossiere تا آنجا پیش رفت به تماس با عبارت خود را نژادپرست است.

"زندگی مهم است. هنگامی که شما یک رنگ را در مقابل آن هیچ مهم نیست چه رنگ آن باعث می شود آن را نژادپرستانه" Labossiere گفت. "وجود دارد دو نوع از مردم, مردم خوب و مردم بد است. من فکر می کنم اگر ما چیزی رنگ بر روی یک جاده است که هر چیزی در مقابل آن را در هر رنگ, من فکر می کنم مشکلات بوجود می آیند."

جولیان Vaipan یک میلتون مقیم و مهاجر از اتحاد جماهیر شوروی سابق گفت: تجارب خود را در حال رشد در سطح بین المللی تحت تاثیر مخالفت خود را به سیاه و سفید زندگی می کند مهم است.

"من نمی پشتیبانی نقاشی سیاه و سفید زندگی می کند موضوع در یکی از خیابان های شهرستان," او گفت:. "این بسیار تفرقه بیانیه. به جای متحد کردن همه ما به عنوان آمریکایی ها آن را با ما تقسیم می رنگ می آموزد و نژاد پرستی. هنگامی که شما یک کودک در حال رشد کردن دیدن که نقاشی دیواری و خواندن 'Black Lives Matter' شما نمی توانید به من بگویید که آن را نمی خواهد تحت تاثیر قرار دهد که کودک به این باور است که دیگر رنگ زندگی مهم نیست."

اگر آیتم مورد نظر قرار داده است در 23 ژوئیه در دستور کار این شورا باید فرصتی برای رای دادن بر روی آن برای اولین بار. حداقل یک عضو شورای Shannon برنج در حال حاضر اظهار داشت که او به شدت مخالف دیواری. عضو شورای کیسی پاول از سوی دیگر گفت که او با حمایت های سیاه زندگی مهم جنبش است.

آنی جاهای خالی را می توان در رسید ablanks@pnj.com یا 850-435-8632.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن