انجمن سرطان به رسمیت می شناسد سه دانشمند برای پیشبرد تحقیقات

سه نفر از محققان UCLA Jonsson مرکز جامع سرطان بخشی از جدیدترین, کلاس, انجمن آمریکایی تحقیقات سرطان اعطا و دریا

توسط NEWSSALAM در 10 تیر 1399

سه نفر از محققان UCLA Jonsson مرکز جامع سرطان بخشی از جدیدترین, کلاس, انجمن آمریکایی تحقیقات سرطان اعطا و دریافت کنندگان جایزه برای اختصاص به مشاغل خود را برای پیشبرد تشخیص, پیشگیری و درمان سرطان. این جایزه اعلام شد و در بخش دوم از این انجمن در نشست سالانه که در این سال برگزار شد تقریبا.

2020 دریافت کنندگان جایزه از UCLA شد:

دکتر کریستینا پویگ Sausکمکی دستیار پروفسور پزشکی و هماتولوژی/انکولوژی در, دیوید گفن دانشکده پزشکی در UCLA دریافت NextGen ستاره جایزه رسمیت می شناسد که در اوایل زندگی حرفه ای محققان برای تحقیقات سرطان. Puig Saus مفتخر شد برای تلاش های خود را به immunotherapies کار بهتر برای مردم بیشتر است. او در حال حاضر مشغول به تحصیل چگونه سلول های T پاسخ به جهش در تومور پس از بازرسی ایمنی بدن محاصره درمان است. آشنایی با T-پاسخ سلول های القا شده پس از درمان در افراد با و یا بدون پاسخ اطلاع رسانی خواهد شد طراحی شخصی خوانده T-cell درمان.

دکتر تریسی Daniels-چاهکمکی استاديار در بخش جراحی و بخش جراحی سرطان, دریافت AACR اقلیت و اقلیت خدمت موسسه علمی محقق در تحقیقات سرطان جایزه. این جایزه کمک می کند تا افزایش دانش علمی پایه اقلیت اعضای هیات علمی و اعضای هیئت علمی در اقلیت خدمت موسسات.آنها را تشویق می کند و دانش آموزان خود را به یک حرفه ای در تحقیقات سرطان. دانیلز-چاه است یک عضو Nottawaseppi هرن گروه از Potawatomi. تحقیقات خود را با تمرکز بر توسعه جدید آنتی بادی مبتنی بر درمان است که می تواند یا به طور مستقیم و از بین بردن سلول های سرطانی و یا می توانید "آموزش" سیستم ایمنی بدن برای مبارزه با سرطان است.

Dr. Willy هوگواستادیار پوست به رسمیت شناخته شد با AACR-بایر نوآوری و کشف گرانت. این جایزه به محققان ارائه گزینه های درمان جدید برای سرطان با بالا نیاز پزشکی برآورده نشده است که تشویق همکاری بین دانشگاهی گروه ها و صنعت داروسازی برای کمک به ترجمه ایده از تحقیقات پایه به داروهای جدید. هوگو بررسی نقش تعامل بین تومور و سلول های ایمنی بدن/سلول های استرومای در ریز محیط تومور و چگونه چنین تعامل تأثیرات توسعه مقاومت به سمت هدفمند - و immunotherapies در سرطان است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن